Blazerer schreef:
(...)
Dan zou je al impliceren dat ik tweederangs personen accepteerde, vlei jezelf niet dat ik je überhaupt zou willen uitnodigen. Tevens ben ik overstelpt door blijdschap dat je blijkbaar het verschil niet ziet tussen grappen en de werkelijkheid, dat maakt verder gebruikt van sarcasme tegen jou veel makkelijker.
Voor de oningewijde:
sa·dis·me (het; o)
lust om te kwellen, verbonden met seksuele bevrediging
(Dit uit de Van Dale trouwens. Je weet wel, dat goede woordenboek)
Sadisme is het genot putten uit de pijn van anderen, ja, maar het is veel meer dan dat. Sadisme (Als het seksuele topics raakt) houdt in dat jij plezier haalt uit de overmachtspositie en die gebruikt om de ander(en) hun genot te ontzeggen of te schenken, al naargelang jij kiest. Het is het makkelijkste en tevens het moeilijkste van een Dom zijn daar het vaak inhoudt dat jij je eigen 'gewone' genot opzij moet zetten. In plaats daar van geniet jij van de ander te 'plagen': eerst een zachte streling en daarna een harde slag, genot schenken en dan stoppen, een hand om zijn/haar keel terwijl je hem/haar kust. Het kan op talloze manieren en is veel meer dan 'louter' pijn toedienen.
Iemand die denkt dat SM óf sadisme alleen maar betekent 'genot halen uit fysieke pijn' is een idioot en heeft geen idee waar hij/zij het over heeft
Dan is de Van Dale wel een heel slecht
'goed' woordenboek als het denkt dat sadisme vooral verbonden is met seksuele handelingen.
En daar ga je weer, constant diezelfde 50 shades achtige beschrijving erbij halen. We weten het nu wel, hou eens op met dat constante opscheppen dat je het allemaal zo goed weet. Het zorgt er eerder voor dat ik denk dat jij amper ervaring ergens mee hebt en helemaal hoteldebotel bent omdat je iets ontdekt hebt. Net een klein kind die een moeilijk woord leert en die overal gebruikt.
Daarbij zegt niemand hier dat 'SM óf sadisme alleen maar betekent 'genot halen uit fysieke pijn' is. Het gaat hier over wederzijds genot en daarbij hoeft niet alles fysiek te zijn. Damn, je doet me echt denken aan iemand die hier lang geleden eens zat en altijd alles beter dacht te weten. Iedereen was zo blij toen diegene uiteindelijk weg was...
Your make-up is terrible