Michonne schreef:
(...)
Ik ben in ieder geval wel blij dat ik niet bij die 'seksafspraakjes' hoor die jij maakt met anderen hier zeg. Ik zou zo'n persoon niet graag in mijn bed willen. (of ergens anders...)
Dan zou je al impliceren dat ik tweederangs personen accepteerde, vlei jezelf niet dat ik je überhaupt zou willen uitnodigen. Tevens ben ik overstelpt door blijdschap dat je blijkbaar het verschil niet ziet tussen grappen en de werkelijkheid, dat maakt verder gebruikt van sarcasme tegen jou veel makkelijker.
Voor de oningewijde:
sa·dis·me (het; o)
lust om te kwellen, verbonden met seksuele bevrediging
(Dit uit de Van Dale trouwens. Je weet wel, dat
goede woordenboek)
Sadisme is het genot putten uit de pijn van anderen, ja, maar het is veel meer dan dat. Sadisme (Als het seksuele topics raakt) houdt in dat jij plezier haalt uit de overmachtspositie en die gebruikt om de ander(en) hun genot te ontzeggen of te schenken, al naargelang
jij kiest. Het is het makkelijkste en tevens het moeilijkste van een Dom zijn daar het vaak inhoudt dat jij je eigen 'gewone' genot opzij moet zetten. In plaats daar van geniet jij van de ander te 'plagen': eerst een zachte streling en daarna een harde slag, genot schenken en dan stoppen, een hand om zijn/haar keel terwijl je hem/haar kust. Het kan op talloze manieren en is veel meer dan 'louter' pijn toedienen.
Iemand die denkt dat SM óf sadisme alleen maar betekent 'genot halen uit fysieke pijn' is een idioot en heeft geen idee waar hij/
zij het over heeft
If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!