• I hate the feeling when you really don't have any emotion
    You feel so empty
    You're not happy
    You're not sad
    You're nothing
    When your mind is spinning, but you can't feel anything


    In dit rpg speel je iemand vanaf 16 jaar die door zijn/haar familie naar een inrichting is gestuurd. Omdat je gek zou zijn. Gek in je hoofd. Maar dat ben je niet, vind jijzelf. Maar niemand wil je geloven.

    -Geen one-liners, post een paar (volledige) zinnen per post zodat het interessant blijft.
    - Voeg tijd, plaats, verleden, gedachten toe aan je post zodat hij interessant wordt. (tip voor one-liners)
    -Wees actief.
    -Aantal jongens en meisjes gelijk houden s.v.p.
    -Have fun!

    Vul in:

    Q naam:
    Naam Personage:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk ( Beschrijving + Foto)
    Probleem:


    Girlz
    Hannah Lilly Conanen xXx

    Boys
    Geen boys

    Het Weer
    De temperatuur ligt de hele dag onder het vriespunt. Af en toe sneeuwt het, er ligt dan ook een laagje sneeuw. Over het algemeen is het bewolkt, soms breekt de zon door.



    Lezen is meedoen tralalala :$


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 18:26 ]

    Ik vind het niet echt een goeie uitleg.... Ik denk ook dat het snel dood zal lopen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik speel dit RS ook op een andere sitre en daar zijn we al over de 3000 posts

    Waarom staat er een quote van Dr.Sheldon Cooper :'D?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RedxSnow schreef:
    Ik speel dit RS ook op een andere sitre en daar zijn we al over de 3000 posts
    Ja, toch snap ik de uitleg niet zo goed(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Is het de bedoeling dat we de beschrijving openlijk plaatsen, of een pb sturen? :P
    Het lijkt me echt een leuke RPG btw, heel interessant idee :)


    Does the mirror see the same as the heart?

    Openlijk

    Het lijkt me echt leuk mee te doen, maar ik vind het allemaal een beetje vaag. Ik denk er nog over na...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik denk er ook nog overna , misschien kan je de uitleg een beetje aanpassen aangezien een paar mensen dat al gesuggereerd hebben.

    Q naam: SermenaRiver
    Naam Personage: Joseph Kingslebury
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Boy
    Innerlijk:
    Heel rustig en nerdy, waardoor hij voorspelbaar lijkt, maar veel mensen maken hierin een verkeerde schatting. Hij kan soms een spontane uitbarsting hebben, of gewoon gek doen. Dat hij zo nerdy en rustig is, komt doordat hij veel nadenkt en vroeger weinig geleerd heeft over sociale contacten. Door al dat nadenken is hij net iets slimmer dan de gemiddelde student hier.
    Uiterlijk ( Beschrijving + Foto):


    (Jake Sandvig)
    Een schattige jongen met een bleke huid, donkerbruin haar, bruine ogen en donkere wenkbrauwen, die half verscholen zijn onder zijn haar. Zijn haar zit ook een klein beetje warrig. In zijn gezicht ziet hij er nog niet volwassen uit, juist iets te jong voor zijn leeftijd. Verder draagt hij vaak onopvallende kleding, vooral de kleuren.
    Probleem:
    Doordat hij zo stil kan zijn en soms een soort spontane uitbarsting heeft, dachten zijn leraren op de basisschool al dat hij een bipolaire stoornis zou hebben. Deze stoornis houdt in dat je opeens van emoties wisselt. Zijn ouders geloofden dit al snel, want zij waren nogal druk met hun werk, dus hadden ze weinig tijd om dit nader te onderzoeken. Omdat ze hun zoon ook een beetje een losertje vinden, komt het voor hen mooi uit dat zij de schuld nu niet meer kunnen krijgen voor een eventueel slechte opvoeding, want de school (lees: inrichting) is daar nu verantwoordelijk voor.


    Does the mirror see the same as the heart?

    RedxSnow schreef:
    Ik speel dit RS ook op een andere sitre en daar zijn we al over de 3000 posts


    Welke site?
    Oh en er bestaat al een RPG (gemaakt door mij) Die ongeveer precies hetzelfde is
    Link


    Dont say why me, say try me