• Hoi iedereen ,
    ik heb dus al een tijdje de story : The horrorbook, maar heb het nooit gepromoot ofzo.
    Maar vandaag kreeg ik dus een reactie op de story en dat vond ik echt cool! :)
    Dus toen dacht ik, mischien wordt het dan toch eens tijd? ^^

    http://www.quizlet.nl/stories/55756/-the-horror-book-/ << here ya go ;p

    Oké, in deze story kun je creepy legende's /mythe's vinden, voornamelijk uit Azië (niet allemaal hoor ), creepy verhalen uit mijn omgeving,aparte wezens zoals leraren, grapje XD, dingen over horrorfilms,paranormale dingen..
    en als je zelf een verhaal hebt, kun je me een PB sturen en dan zet ik de jouwe er tussen ^^
    Dit klinkt allemaal wel veel, maar ik heb nog maar 2 hoofdstukken XD

    Ik heb vorig jaar nog een trailer gemaakt, geweldig is ie zeker niet, maar het muziekje ( Seizure of power van Marilyn manson) vind ik wel cool ;p
    [youtube]5jUfoH4e_L4 [/youtube]

    Voor iedereen die een kijkje wilt nemen, alvast bedankt ^^


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Sorry man, horror maakt me doodsbang dus das niks voor mij :].


    No growth of the heart is ever a waste

    oow, dat kan ik mij wel voorstellen XD geeft niet :)


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Hashirama schreef:
    Sorry man, horror maakt me doodsbang dus das niks voor mij :].
    Hahaha grappenmaker :P


    Life is hard and then we die

    Ik heb even naar je eerste hoofdstuk gekeken. Je schrijft vanuit 'je' en daardoor zou ik niet snel je verhaal lezen. Andere mensen kunnen dat wel fijn vinden maar ik zeker niet. Ook gebruik je veel spatie's waardoor het voor mij ook niet fijn leest. Veel succes met je verhaal dan hé.


    I still think of the guitar bible.

    Hashirama schreef:
    Sorry man, horror maakt me doodsbang dus das niks voor mij :].


    Alleen dan géén sarcasme

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 7:02 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Alayna schreef:
    Ik heb even naar je eerste hoofdstuk gekeken. Je schrijft vanuit 'je' en daardoor zou ik niet snel je verhaal lezen. Andere mensen kunnen dat wel fijn vinden maar ik zeker niet. Ook gebruik je veel spatie's waardoor het voor mij ook niet fijn leest. Veel succes met je verhaal dan hé.


    Thanks voor de kritiek, ik zal er aan denken als ik weer iets schrijf :) niet alles was ik vanplan om in een 'je' vorm te schrijven hoor hihi ^^ maar bedankt dat je de moeite nam om even te kijken :)


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!