• Sinds ik liedjes op iTunes heb gekocht kan ik ze niet meer afspelen op Spotify. Ik dacht eerst dat het maar aan 1 liedje lag, maar alle liedjes die ik heb gekocht wil Spotify niet meer afspelen..
    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    The first step is the hardest.

    Ik heb geen idee, sorry ;x Ik gebruik geen spotify.


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Ik heb geen idee, sorry ;x Ik gebruik geen spotify.


    Bad decisions make good stories.

    Waarschijnlijk een bekend probleem, zoek het gewoon even op internet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik gok dat iTunes muziek een speciale beveiliging erop heeft zitten waardoor Spotify het niet pakt :Y)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 23:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik gok dat iTunes muziek een speciale beveiliging erop heeft zitten waardoor Spotify het niet pakt :Y)


    Dit inderdaad. Spotify gebruikt de liedjes die je op je pc hebt staan zodat hij ze niet hoefd te streamen. Dat is sneller en beter voor je internet verbinding. De liedjes die je download via iTunes zijn DRM beveiligd en dus mag Spotify die niet zonder toestemming afspelen, maar hij ziet ze wel.
    Kun je vrij makkelijk oplossen door Spotify NIET te machtigen om de liedjes te gebruiken die je in je itunes map hebt staan.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 20:31 ]

    hellgirl1417 schreef:
    (...)

    Dit inderdaad. Spotify gebruikt de liedjes die je op je pc hebt staan zodat hij ze niet hoefd te streamen. Dat is sneller en beter voor je internet verbinding. De liedjes die je download via iTunes zijn DRM beveiligd en dus mag Spotify die niet zonder toestemming afspelen, maar hij ziet ze wel.
    Kun je vrij makkelijk oplossen door Spotify NIET te machtigen om de liedjes te gebruiken die je in je itunes map hebt staan.


    Ik ga het proberen, dankjex


    The first step is the hardest.