• Oke ik schaam me dood, maar ik ga het toch vragen.
    Ik ben ong. 1.55m groot, 15 jaar en heb cup 75C, en ik vind ze zo groot, zeker omdat ik zo klein ben :')
    En in de klas, mn beste vriendin heeft A en iemand rond de 1.70 cup B, en nu voel ik me echt stom.. :X
    Ik weet dat ik er niks aan kan doen en zo, maar zijn ze nou groot of heb ik dat? haha

    xx

    edit: Het neigt eerder naar de B dan naar de D xd

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 20:58 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Boira schreef:
    (...)

    Zover ik weet gaan de cupmaten tot M

    Wie heeft / wil er nou zulke groten tieten X_X


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wie heeft / wil er nou zulke groten tieten X_X


    Weet ik veel. Haha. Ik ga alleen naar van die zaken voor grotere cups. Daar zag ik ze hangen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben jaren doodongelukkig geweest, omdat ik een zelfde probleem had.
    Geef het tijd, over een paar jaar zul je er waarschijnlijk blij mee zijn. Ja, dit is mij ook altijd verteld en ik geloofde er helemaal niets van, maar ik zit er nu helemaal niet meer mee (ik ben nu 17 trouwens).


    Caution first, always.

    Achjoh, ik ben 1.75 en heb 75B, geloof me, da's soms ook niet fijn.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Zonderland schreef:
    Achjoh, ik ben 1.75 en heb 75B, geloof me, da's soms ook niet fijn.

    Ik vraag me af: hoezo? Die maat had ik ook een paar jaar terug en had d'r nooit problemen mee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zonderland schreef:
    Achjoh, ik ben 1.75 en heb 75B, geloof me, da's soms ook niet fijn.


    Hoezo dat dan? Dat is heel gemiddeld hoor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ik ben 16 en heb cup 70-e/ 70f en ben 1,63 dus stel je niet zo aan joh.


    /

    Ik ben 1.64 volgens het meetlint, ik geloof er niks van ik verwacht eerder 1.60 :'D maar ik heb (waarschijnlijk ook niet lang meer) dezelfde cupmaat als jij, ik ben 14 en die van mij zitten in een groeispurt lijkt wel, ik ben in een half jaar tot een jaar van A naar bijna D gegaan. Mijn moeder daarintegen is 1.60 en die heeft cupmaat G/H gehad en nope, ze was niet overdreven dik, dus het kan erger ;3

    Maargoed, kleine vrouwen/meisjes kunnen nog altijd hakken dragen en zodra je gaat kijken naar meisjes van een jaar of 16 met nog helemaal niks ga je iedere cupmaat waarderen die er bij komt (cat)


    Let it come and let it be

    xMariss schreef:
    ik ben 16 en heb cup 70-e/ 70f en ben 1,63 dus stel je niet zo aan joh.

    Een toontje liever kan denk ik geen kwaad :Y)


    Let it come and let it be

    Ik ben 15, 1 meter 73 en heb 80B geloof ik. Volgens mij is maat C het gemiddelde, dus er is niets mis met je borsten.


    Miep

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het zijn borsten! Ze zijn gewoon zo... rond en zacht en geweldig en :9~. Dat wat we niet hebben vinden we nu eenmaal interessant :Y)


    Ik vraag me af hoe dat komt. Mannen en borsten. Vast niet alleen omdat je ze zelf niet hebt...


    Miep

    Donoghue schreef:
    (...)

    Ik vraag me af hoe dat komt. Mannen en borsten. Vast niet alleen omdat je ze zelf niet hebt...

    Omdat ze na de borstvoedingsperiode heel lang moeten wachten voordat ze - ze in het echt weer kunnen zien :Y)


    Let it come and let it be

    Donoghue schreef:
    (...)

    Ik vraag me af hoe dat komt. Mannen en borsten. Vast niet alleen omdat je ze zelf niet hebt...

    Geen idee, het is gewoon zo (krul)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Geen idee, het is gewoon zo (krul)


    Het is net zoiets als vrouwen en een sixpack. Denk ik (:


    Miep

    Donoghue schreef:
    (...)

    Het is net zoiets als vrouwen en een sixpack. Denk ik (:


    Ja, mannen hebben billen en borsten, vrouwen sixpacks en armen/schouders.


    Your make-up is terrible