• Ik vind dus een jongen bij mij op school leuk. Hij werkt zeg maar bij mijn oom in de winkel en aangezien ik vriendinnen ben met
    mijn nichtje kwam ik hem een paar jaar geleden tegen. Toen had ik hem toegevoegd op Hyves (ja, dat was destijds nog in) haha.
    Iets van twee jaar later ging ik naar een andere school, waar hij ook op zit. Ik kwam hem ineens tegen op de gang en ik dacht: huh, jou ken ik!
    maar we zeiden nooit iets tegen elkaar -,- hij had dus aan mijn nichtje gevraagd of er familie van haar op mijn/onze school zit en zij zei: nee (ze was vergeten dat ik naar een andere school was gegaan). nou ja dat werd uiteindelijk opgehelderd door mijn nichtje tegen hem dus hij wist dat ik het was...
    hij voegde me btw ook toe op facebook toen ik dat had aangemaakt.

    ik zit nu in mijn examenjaar en we hebben nog nooit een woord gewisseld in het echt (beetje rare situatie, i know), we wisselen alleen vaak blikken.
    een paar weken geleden begon hij uit het niets 'hey' tegen mij te zeggen op fb chat. was gezellig gesprek maar ik moest op een gegeven moment gaan en de volgende dag begon ik tegen hem te praten op fb, maar toen reageerde hij ineens kortaf en hij stelde ook geen vragen aan mij om het gesprek gaande te houden (wat hij de dag ervoor wel deed). dus het gesprek liep zegmaar dood...

    vorige week stond ik dus met mijn vrienden in de fietsenstalling en hij kwam aanlopen met zijn fiets. hij zag mij en werd fcking rood en durfde me niet aan te kijken terwijl ik rustig wachtte op oogcontact zodat ik 'hé' kon zeggen!

    sorry voor dit langdradige, verwarrende verhaal maar ik snap gewoon echt niet wat hij nu wil!! het stomme aan dit alles is dat mijn nichtje hem óók leuk vindt, ze stuurde iets wat ik tegen haar had gezegd op whatsapp naar hem waaruit hij opmaakte dat ik hem leuk vind. dus hij zei laatst tegen mn nichtje toen het over mij ging: zij vindt mij toch leuk? dat had je gezegd... en mijn nichtje zei: nee? dus wss twijfelt hij nu.... oooooo damnnn ik weet het nu echt niet meer


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    Zeg gewoon zelf eens 'hoi' tegen hem en kijk hoe hij reageert. Als dat al niet eens gaat, geef ik het weinig kans. :')


    ars moriendi

    Juist 1 keer was genoeg


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Sorry voor het dubbelde topic. M'n computer flipte 'm.

    @Apocalyptic: Ja was ik al van plan maar ik ga nu richting mn examen dus ik zie hem wss niet zo vaak meer :S
    hij doet vwo en ik havo


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    Hmm, misschien is hij wat verlegen? Je kunt proberen wat meer contact te maken.


    You are beautiful, you are love.

    Hmm eens op FB praten? Kennen jullie iemand waarbij jullie beiden bevriend zijn? Of misschien bij het uitgaan ofzo


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Sorry voor het zo bot reageren ,die computer zijn internet liep vast


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Misschien is hij wel verlegen.
    Zeg gewoon een keertje "Hoi". Het kan geen kwaad.


    -

    Folklore schreef:
    Hmm, misschien is hij wat verlegen? Je kunt proberen wat meer contact te maken.


    Bad decisions make good stories.

    Zoiets heb ik ook gehad, een tijdje terug. Ook een jongen waarmee ik geen woord maar wel blikken wisselden op de gangen. Op facebook wel gesprekken gehad enzo, maar daar bleef het dan bij. Want (tenminste, dat nam ik aan), hij is ontzettend verlegen. Misschien is hij dat bij jou ook? Je kunt proberen een keer contact met hem te maken, al denk ik niet dat dat gaat lukken. Ik had dat namelijk ook geprobeerd, na veel overwegingen ben ik op m afgestapt met de vraag of we even konden praten na school, gewoon normaal, hij zei: 'oke' en vervolgens heeft ie me laten zitten, shit happens, zullen we maar zeggen
    In ieder geval, ik hoop voor je dat het gauw duidelijk wordt! Want ik geloof maar al te goed dat dit erg frustrerend is.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Hij is waarschijnlijk gewoon verlegen en weet hij niet welke houding hij moet aannemen. Hij wil misschien wel een gesprek voeren, maar weet niet goed wat je interessant enzo vindt.


    Take me to wonderland

    Folklore schreef:
    Hmm, misschien is hij wat verlegen? Je kunt proberen wat meer contact te maken.


    † Love? I want to sleep.

    Wauw.. Zitten er nog mensen op Hyves?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    @Licet haha was ruim drie jaar geleden

    Mmh maar als ik hem nu ineens weer aanspreek op fb voel ik me zo stalkerish omdat het vorige gesprek een beetje dood liep..


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    Sevvalium schreef:
    @Licet haha was ruim drie jaar geleden

    Mmh maar als ik hem nu ineens weer aanspreek op fb voel ik me zo stalkerish omdat het vorige gesprek een beetje dood liep..

    Probeer anders met hem te praten op school? Al gaat dat de verlegenheid waarschijnlijk niet veel helpen.


    Take me to wonderland

    Ik heb ong. in eenzelfde situatie gezeten, hoewel de details iets anders waren.
    Spreek hem gewoon eens aan, op school of facebook. Als hij jou ziet zitten, vindt hij dat heus niet erg.


    Tell me about it, stud.