• Wat nou harlem shake. Gallon Smashing zeg ik je.
    Oke, nee ik vind al die trends echt verschrikkelijk. Planking, Milking, Harlem shake en nu hebben we dit.
    Ik vraag me echt keer op keer af welke gek zo iets verzint.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 13:17 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind dit niet grappig.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En al die arme mensen in Afrika die geen eten en drinken hebben. En wij zitten er mee te gooien voor de grap 0-0
    Ik weet dat het niks helpt voor de Afrikanen, maar toch. Het is gewoon zonde.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    En daarbij, dit soort producten gaan uiteindelijk naar de armen als niemand het koopt. Dus je ontneemt gewoon dingen van mensen die het niet kunnen betalen. Vreselijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol, dit is gewoon grappig, dan moet je niet zo moeilijk lopen doen van 'Oh asociaal, Oh zo zonde van het drinken -.-''
    Come on people, Yolo

    Catoodle schreef:
    Lol, dit is gewoon grappig, dan moet je niet zo moeilijk lopen doen van 'Oh asociaal, Oh zo zonde van het drinken -.-''
    Come on people, Yolo


    Hoooo. Yolo? Serieus? (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Catoodle schreef:
    Lol, dit is gewoon grappig, dan moet je niet zo moeilijk lopen doen van 'Oh asociaal, Oh zo zonde van het drinken -.-''
    Come on people, Yolo

    Spring van een brug :Y)
    Waarom? YOLO!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nightray schreef:
    (...)

    Hoooo. Yolo? Serieus? (cat)


    Jaa, helemaal serieus. Mensen moeten echt niet zo zeiken om dit soort dingen.

    Ik ging wel stuk om dat filmpje, maar debiel is het wel. Ik moet er niet aan denken dat iemand dat bij me flikt in de supermarkt en die medewerkers mogen dat zeker gaan opruimen D:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Catoodle schreef:
    (...)

    Jaa, helemaal serieus. Mensen moeten echt niet zo zeiken om dit soort dingen.

    Omfg, hoe dom ben jij? Donder op van Quizlet, mensen zoals jou willen we hier niet :Y)
    Waarom zeg ik dit, because YOLO!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Catoodle schreef:
    (...)

    Jaa, helemaal serieus. Mensen moeten echt niet zo zeiken om dit soort dingen.


    Ik zie anders niet in wat er zo grappig aan is? Je hebt drinken verspild en mensen 'pijn' gedaan. Whoa, kicken hoor.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 17:44 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Omfg, hoe dom ben jij? Donder op van Quizlet, mensen zoals jou willen we hier niet :Y)
    Waarom zeg ik dit, because YOLO!


    Whajow, doe eens rustig mens, ieder zijn mening, hoef je me niet gelijk te bitchen hoor. Ik ben btw niet dom, je kent me niet, ik ken jouw niet, dus doe eventjes een beetje normaal K.

    Catoodle schreef:
    (...)

    Whajow, doe eens rustig mens, ieder zijn mening, hoef je me niet gelijk te bitchen hoor. Ik ben btw niet dom, je kent me niet, ik ken jouw niet, dus doe eventjes een beetje normaal K.


    Jou*


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Omfg, hoe dom ben jij? Donder op van Quizlet, mensen zoals jou willen we hier niet :Y)
    Waarom zeg ik dit, because YOLO!

    Jongen, chill.
    Dat zij niet haar mening in jouw strot mag duwen, betekent niet meteen dat je haar zo mag afkafferen. Beetje normaal blijven we hier wel op Q, mag ik hopen.

    OT: Zoals velen het al zeggen: respectloos en zonde. Het ziet er na een tijdje ook erg nep uit...


    Deep inside, I've never felt alive

    Hey, volgens haar mag ik rustig dat soort dingen zeggen, because YOLO :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Hey, volgens haar mag ik rustig dat soort dingen zeggen, because YOLO :Y)


    Oke, Yolo betekend You Only Life Once, niet Lol Lets Facking Bitch People Because Fuck Logic. Act normal.