• Ik dacht zelf aan voor eerste kerstdag, als het wat chiquer is een grand dessert te maken, maar wat kan daar allemaal bij?
    En nou ja, kom op met die ideeën!

SLOAN.

Crème Brûlée <3

[ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 13:13 ]

"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

Misha die naakt uit een taart springt:9~

[ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 13:16 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Castiel schreef:
    Misha die naakt uit een taart springt:9~

Dat is een beetje sneu voor mijn opa en oma D:

SLOAN.

Peeta schreef:
    (...)

Dat is een beetje sneu voor mijn opa en oma D:

Hmm.. dat is wel weer waar. Dan maak je tiramisu? En stuur Misha maar deze kant op:9~

Ehhhhh, Pizza maakt mij altijd blij, maar of dat ook voor jou op en oma geld... Sorry, ik heb geen idee. :'D

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

tiramisu (:

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Luther schreef:
    Ehhhhh, Pizza maakt mij altijd blij, maar of dat ook voor jou op en oma geld... Sorry, ik heb geen idee. :'D

Pizza als dessert?:W Hmm.. zou ik toch eens moeten proberen :')

Wij hebben altijd gewoon ijs en pudding en zo, dat vind teminste iedereen lekker.
    En van die chocoladeknispers, die zijn cool _O_

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Castiel schreef:
    (...)
    Pizza als dessert?:W Hmm.. zou ik toch eens moeten proberen :')

LOL. Daar heb ik over heen gelezen, dus laat maar. xd

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Cupcakes. :9~

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Taart :'D
    Dat ga ik maken, want ik heb zo'n miniboekjr waar een recept in staat voor een taart speciaal voor kerst :3

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Castiel schreef:
    (...)
    Hmm.. dat is wel weer waar. Dan maak je tiramisu? En stuur Misha maar deze kant op:9~

Haha, is goed! En Tiramisu heb ik vorig jaar ook gemaakt.. Maar dat is wel weer heel lekker :3

SLOAN.

Oreotaart!

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Crème brûlée, tiramisu, bavarois taartjes, mini eclairs, profiteroles (crème fraîche of pudding, karamel of chocolade), minicakejes

[ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 13:43 ]

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Tadaaaaaaaa.
    Oreotaart.
    Trust me, is super lekker!

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?