Boira schreef:
(...)
Haha. Maakt niet uit hoor :'D
Maar oké, ik vind het goed van je dat je het vlees zo haalt. Ik moet je dan maar op je woord geloven hè. Als je maar wel weet dat deze manier vlees produceren vele malen slechter is voor ons milieu. De dieren mogen dan wel een mooi leven hebben gehad, maar door de grote aantallen zijn ze wel veel schadelijker. Het is waar hier dan je prioriteiten liggen: dieren of milieu. Persoonlijk kies ik voor mijn buik
mwa ja ik vind dat moeilijk... maar ik ben zelf claustrofobisch dus ik denk dat het ook een beetje daar van komt.
Dit jaar word alleen ff zoeken de boer die dit deed is er mee gestopt maar ik vind vast wel een manier haha, anders ga ik stukken minder vlees eten omdat ik anders ruzie krijg met mn lijf.
ik koop eigenlijk wel altijd vrije uitloop eieren hoewel ik nooit op zo'n veld ben geweest, en sinds ik in een scharrelschuur ben geweest ben ik van mening dat je beter legpatrijeieren kan kiezen i.p.v. scharreleieren.
buik is een goede ik proef serieus meteen of het supermarkt vlees of echt slagers vlees is, de textuur de smaak. het is echt merkbaar.
Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.