• Sirieus, ik was aan het fietsen met manon en toen lag er een dooie vogel op het fietspad en we zagen hem te laat dus reed manon daar over heen. We hoorde echt zo keihard: SPLETSJ. Manon dus stikken in dr kauwgom en ik viel bijna van mijn fiets af van het lachen. Fietsen we er nog een keer langs, blijkt die hele vogel door midden te zijn. Even later, fietsen we over zo'n idioot heuveltje en toen schoot ik in de lach en viel ik om. Wil ik weer verder gaan fiets, ligt mijn ketting eraf. Komen wij aan met het geniale idee dat manon mij gewoon naar huis duwt. Maar we moesten dus over een heuveltje heen en we waren vergeten dat ik niet kan remmen (heb een oma-fiets). Komt ze ineens aan.: "Laura, hoe wil je gaan remmen?" Zijn we al vanaf dat heuveltje. Hoor je mij keihard gillen en dr waren mensen vlakbij. Die helemaal kijken, fiets ik tegen een boom aan. Vervolgens moesten we nog een heuvel op, dat lukte al helemaal niet. En toen zagen we een of ander dood beest.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2009 - 16:26 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    OMG
    *lacht heel hard hiero*
    But dead animals are grose


    Why don't you break my heart

    Hahahahahah (':


    Happiness hit her like a train on a track

    Meligheid heerste dus.
    (nerd)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Geweldig :')
    wel arm beestje

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 22:02 ]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    wahaha, wat ben jij een held ;D


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Hahahaha, geweldig :9~

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 22:06 ]

    zelfs na al mijn fietsblunders is dit het meest geweldige. wij hadden een keer midden op het fietsbad domino-dee met 2 andere meiden. >,


    we've only said goodbye with words

    Nu staat mijn fiets in de keuken xD


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (lol)(lol)xD(lol)(lol)

    HAHHA leuk leuk , dan beleef je wat :P


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    OMG x'D
    Ik dacht dat mijn terugtochten grappig waren, maar dit slaat toch echt alles (lol)

    hoeveel kan er fout gaan x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Haha je moet er een boek over maken ofzo:X


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    omg xD


    You Lack Hatred

    What the fuck? O.o


    No growth of the heart is ever a waste