• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Sidestap
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    "Nawh! Niall, dit is zo lief." zei ik vertederd door de de taart die hij samen met Demi had gemaakt. "Heb je haar echt gevraagd?" vroeg ij met grote ogen. Ik knuffelde Demi en Niall beiden kort en pakte de mes van de cake om er een stukje van af te snijden. "Okè, wie wilt taart?" grinnikte ik. Ik rende naar beneden en pakte wat borden. Al gauw rende ik naar boven en pakte een pijnstiller om die in te nemen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.
    "heb je haar echt gebraagd?" vraagt Mackz met grote ogen en blozend knik ik "daaron mochten jullie niet komen oehh ikke ' glimlach ik. 'maar jij en Liam moeten de babys eten"grinnik ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    'Niall, Demi, dit is echt heel lief' stemde ik met Mackenzie in. Het was echt heel mooi gemaakt, vooral de baby's. 'Ik vind het zonde om op te eten. Jullie hebben hem echt heel mooi gemaakt' complimenteerde ik ze en ik stond op, om even naar Niall te lopen. 'Zie je wel? Nergens onzeker over te zijn' fluisterde ik in zijn oor. En toch mocht ik dan wel altijd lange preken geven, mensen adviseren en helpen, ergens was ook ik onzeker over mezelf. Stel nou dat ik een verschrikkelijke vader word. Of dat ik geen tijd meer voor de fans of de jongens heb.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik glimlach 'owja ik moet dadelijk wel alles opruimen en de kaarsjes uit het water vissen. Ik was zo zenuwachtig. Eerst kwam ik niet uit mijn woorden daarna begon ik te ratelen. Echt stom maar de bloemblaadjes waaide niet weg en de kaarsjes bleven aan. Eet de taart maar gewoon op ik kan zo nog een baby maken" glimlach ik. Ik kijk weer even naar Demi 'ik bem echt zo blij'ik omhels hem nog een keer en dnaarna omhels ik MAckz ook.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek naar de taart en grinnikte kort. ''Ik kan je wel helpen met opruimen, als je wilt natuurlijk?'' Ik glimlachte breed en plofte op een bed neer. Eigenlijk wist ik niet van wie het bed was en het kon me ook niet zoveel schelen. ''En ik verveel me weer.'' mompelde ik en begon aan mijn haar te plukken. Opeens kreeg ik een fantastisch idee, nou fantastisch.. ''Humh, misschien is het leuk om paarse highlights te doen..'' Ik dacht teveel hardop na.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Om tien voor twee ga ik weg, met mijn twee broertjes naar de tandarts. God, dat kan nog wat worden]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Little schreef:
    [Om tien voor twee ga ik weg, met mijn twee broertjes naar de tandarts. God, dat kan nog wat worden]


    [Humh, ik wens je succes :Y) Vakantie doet me goed, misschien ga ik naar de Kruidvat, ik ben namelijk mijn eyeliner kwijt (cat) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Bedankt. Ja, zal ik doen als ik jou was, het is zo'n mooi weer, kuchkuch]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zo erg is het niet.. Misschien snel met de fiets of gewoon met de tram..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hadden we maar bij mij in de buurt metro's. Zou een stuk handiger zijn. Het jammere van Nederland is, is dat het hier is koud is en ze hier minder grote steden hebben ô-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ben blij dat ik in Den Haag woon haha ^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Puh. East Harlem was veel leuker >_>. Waar zou jij graag willen wonen? Mij lijkt het gaaf om in Londen te wonen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [London! Ik mag daar studeren als ik wil ghehe:Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ga studeren in East Harlem, of Californië. Maar Londen zou ik ook graag willen (: Ben er nog niet helemaal over uit, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ben er weer, ik heb familie in Californië, dus ik kan daar ook makkelijk naartoe en ik ben naar America geweest toen ik vier was haha (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.