• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Sidestap
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Demi Lovato

    Ik wil net gaan schrijven als Niall iets mompeld. "Wacht heel even" Ik begin te schrijven terwijl hij naar buiten rent. Ik let er niet echt op en blijf schrijven tot de taart klaar is. Heel voorzichtig leg ik de baby´s op de taart en kijk er tevreden naar. "Mensen alsjeblieft komend half uur niet naar buiten dankje" Roept Niall en ik kijk lachend om. Wat was hij aan het doen... "uhm wil je even mee naar buiten komen?" Ik frons en knik dan. ´Ja tuurlijk wat is er? Ik dacht dat niemand naar buiten mocht van je?´ zeg ik niet begrijpend en volg hem

    Niall James Horan.
    Nerveus wip ik op mijn benen ´Ja tuurlijk wat is er? Ik dacht dat niemand naar buiten mocht van je?´ "ehm niet hun ehm" ik zucht en bloos weer. Mijn wangen waren rood, van de zenuwen. wat als ze nee zei? Dan ging ik wel af voor miljoenen kijkers. Nerveus leidt ik haar mee naar de tuin "Ehm, Demi. Ik uhm..... ik" hakkel ik moeizaam. Waarom lukte het gewoon niet. Ik bijt zacht op mijn lip "Ik wil meer zijn dan uh alleen maar vrienden en ik hoop dat jij dat ook wilt want ik ben verliefd op je daarom dit." ratel ik in snel tempo. Zodra ik daarachter kom sla ik mezelf op mijn hoofd "Damn, nu heb ik het echt verpest" mompel ik in mezelf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Even douchen, ik ga zo reageren..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Waar kan ik op reageren?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [uhm naja niet dat je er veel mee kan maar niall kwam langs om te zeggen dat ze het komend half uur neit naar de tuin mochten alleen als het nood was omdat hij haar heeft gevraagd voor liefde=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    "Ik wil meer zijn dan uh alleen maar vrienden en ik hoop dat jij dat ook wilt want ik ben verliefd op je daarom dit." Zegt Niall waarna hij zich voor zijn hoofd slaat. "Damn, nu heb ik het echt verpest" Ik sla verbaast en licht geomotineerd mijn hand voor mijn mond als ik de lichtjes en rozen blaadjes zie. Nooit eerder had een jongen dat voor me gedaan. 'Oh Niall.' Fluister ik en kijk lachend naar hem. 'Dit is het liefste dat iemand ooit voor me gedaan heeft.' Zeg ik zacht en sla mijn armen om zijn nek om hem te knuffelen. 'Dit is zo lief.' Zeg ik zacht. 'E-en. Ik vind jou ook heel leuk maar denk je niet dat we eerst maar een moeten gaan daten?' Zeg ik lachend en strijk een plukje haar uit zijn gezicht.

    Niall James Horan.
    Nerveus kijk ik naar mijn voeten als het even stil blijft "Oh Niall" fluisterd ze en ik kijk langzaam op en zie haar glimlachen. "Dit is het liefste dat iemand ooit voor me gedaan heeft" zegt ze zacht en slaat haar armen om mijn nek en stevig knuffel ik haar terug "Dit is zo lief" zegt ze zacht. "E-en ik vind jou ook heel leuk maar denk je niet dat we eerst maar eens moeten daten" helemaal blij kijk ik haar aan. "eigenlijk wel, maar ik dacht dat je niets voor me zou voelen" zeg ik zacht en voel dat ze een plukje uit mijn gezicht strijkt. Stralend en glimend van trots dat ik het aandrufde omhels ik haar weer blij. "Zullen we maar eens de taart brengen?" vraag ik zacht en druk langzaam een zacht kusje op haar wang en bloos licht.

    [toevallig stat As Long as you love me op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    "eigenlijk wel, maar ik dacht dat je niets voor me zou voelen" zegt hij zacht en lacht naar me. "Zullen we maar eens de taart brengen?" Ik knik en voel zijn lippen zacht op mijn wang. Zijn blozende wangen maakt hem alleen maar liever. Ik streel zijn wang en druk dan heel impulsief en vlug mijn lippen op de zijne. Dan trek ik hem aan zijn hand mee naar binnen. 'Kom we gaan die taart brengen.'

    Niall James Horan
    Ikwordt nog roder als ze mijn wang streelt en dan uit het niets haar lippen vlug op de mijne legt. Met een grijns die er de komende weken niet af zal gaan lopen we naar beneden. "volgens mij in de slaapkamer" voorzichtig pak ik de taart en lopen we naar boven. Ik klop aan "Mackenzie, Liam we hebben iets voor jullie" zeg ik glimlachend. Mijn geluk hoordej e nog in mijn stem geloof ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan
    Ikwordt nog roder als ze mijn wang streelt en dan uit het niets haar lippen vlug op de mijne legt. Met een grijns die er de komende weken niet af zal gaan lopen we naar beneden. "volgens mij in de slaapkamer" voorzichtig pak ik de taart en lopen we naar boven. Ik klop aan "Mackenzie, Liam we hebben iets voor jullie" zeg ik glimlachend. Mijn geluk hoordej e nog in mijn stem geloof ik.

    [nu kun je met mackz reageren=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [vlugge douche binnen 20 min. terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek fronsend naar boven en werd abrupt uit mijn gedachten gehaald door Niall. "Wat is er?" Vroeg ik. Mijn stem was wat schor geworden, vaag. Ik glimlachte kort en trok aan Liam's arm. "Weet jij iets? Niall zegt dat hij iets heeft.." Zei ik met een nieuwsgierige ondertoon on mijn stem. Glimlachend stond ik op en keek Niall schuin aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan.
    Ik glimlach en haal de taart te voorshcijn "tadaaa, met Demi gemaakt voor jullie. Maar jullie moeten ons ook een stuk geven"zeg ik er snel achterna en grinnik even.
    Ik zet de taart op een bureautje neer en ga weer bij Demi staan. Telkens wierp ik een gelukzalige glimlach op Demi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Teleurstelling was er in mijn ogen te zien. Waarom had Zayn me dit niet eerder verteld? Ik wilde hem helpen. Ik wilde iedereen helpen, maar schijnbaar kon ik niet op tien plekken tegelijk zijn. Dat had ik wel gemerkt. Toen Niall een taart tevoorschijn haalde, zakte al mijn woede en teleurstelling weg. Een grote glimlach kwam er direct op mijn gezicht. 'Wat lief!' zei ik en met grote ogen keek ik naar de taart.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.
    Ik zie Liams blik van woede en teleurstelling veranderen in een grootte glimlach "Wat lief" zegt hij met grote ogen en ik grijns.
    Ik omhels Liam even "Het gaan mazzelkonten worden Li, en ik heb Demi verkering gevraagd" zeg ik trots en kijk hem glunderend aan, hij kon het antwoord al wel raden. "Ik ben blij dat je er blij mee bent, jullie gaan echt goede ouders zijn" glimlach ik. Het was fijn hoe je Liam met iets kleins blij kon maken. Ik gaf toe de baby's van marsepein stonden wel erg mooi op de lichtgroene ondergrond, omdat we niet wisten welk geslacht de kinderen hadden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan