• Ik heb dus een hele lieve jongen leren kennen, Stijn.
    Hij is echt super schattig,knap maar het belangrijkste, hij is echt mega lief tegen me.
    Hij geeft me vaak complimentjes, wilt altijd met me afspreken en noemt me zelfs zijn sjoe ( Antwerps woord voor schatje)
    Hij komt altijd online nadat ik me heb aangemeld en begint meteen een gesprek met me op msn of stuurt me de meest schattigste smsjes voordat ik ga slapen.
    Hij heeft onlangs toegegeven dat hij me leuk vindt als in "leuk leuk".
    Maar hij is binnen enkele maanden 20 terwijl ik 16 ben.
    Mijn zus die maar liefst 8 jaar ouder is dan mij, heeft altijd gezworen dat als ik met iemand thuis kwam, die bijna even oud was als zij, ze die knul iets aan zou doen...en geloof me, dat doet ze.
    Maar er is nog een ander probleem...hij woont in Brugge en ik in Antwerpe en het is best ver rijden (ik denk 1u30 minuten ofzo met de auto)
    Ik vind deze jongen echt leuk en weet echt even niet wat ik moet doen pff D:


    Bedankt als je dit allemaal hebt gelezen, ik moest het gewoon even kwijt ):


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    das ingewikkeld ja en leeftijdsverschil :) maar ik kan eigenlijk geen advies geven


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    4 jaar verschil met jou.. 4 jaar verschil met haar..

    eh.. is dat bijna haar leeftijd xd ik zou dan denken 1 of 2 jaar schil dat dat bijna even oud is ;P

    Mja, opsich is hij niet te oud (: ik bedoel iemand va 24 vind mij een beetje heel erg leuk leuk xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    4 jaar valt mee... als je zus 8 jaar ouder is dan jij is ze 24 dus dan is er toch niks aan de hand? ik zou er gewoon voor gaan (:

    Vier jaartjes is niet zoveel en 16 en 20 vind ik nog wel kunnen.
    Mijn ouders schelen ook 4 jaar en waren 17 en 21 toen ze elkaar leerden kennen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    dat kan ze al niet eens doen lijkt me, ze kan moeilijk jouw vriendje iets aan gaan doen? dat zou wel erg zijn. en leeftijdsverschil is er, maar ik vind het nog meevallen opzich, hij is dan 4 jaar ouder. (ik weet niet wanneer jij 17 wordt) dan zou de afstand eerder een probleem vormen, of hij moet je komen halen :')


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    xLoveYouRick schreef:
    dat kan ze al niet eens doen lijkt me, ze kan moeilijk jouw vriendje iets aan gaan doen? dat zou wel erg zijn. en leeftijdsverschil is er, maar ik vind het nog meevallen opzich, hij is dan 4 jaar ouder. (ik weet niet wanneer jij 17 wordt) dan zou de afstand eerder een probleem vormen, of hij moet je komen halen :')

    Ik ben van dit jaar 16
    En geloof me, mijn zus zou hem in elkaar slaan...zo is ze nu eenmaal
    het zou niet de eerste keer zijn dat ze met iemand op de vuist gaat

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 22:11 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sadistic schreef:
    Vier jaartjes is niet zoveel en 16 en 20 vind ik nog wel kunnen.
    Mijn ouders schelen ook 4 jaar en waren 17 en 21 toen ze elkaar leerden kennen.


    Hé, same here 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heb je hem dan weleens in het echt gezien als ie zo ver weg woont?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Heb je hem dan weleens in het echt gezien als ie zo ver weg woont?

    Ja...enkele keren zelfs :)
    Maar ik heb hem voor het eerst gezien op een feestje van een gezamelijke vriend en we werden gewoon vrienden :) Maar we spraken steeds meer af en jha :'D Hij kwam zelfs speciaal naar Antwerpen om me te zien :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wat leuk voor je!
    En na ja, vier jaar is toch niet zo'n megagroot verschil? Moet best kunnen denk ik (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Je zus gewoon negeren,

    mijn broers hebben ook altijd van dat soort praatjes (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Misschien kan je het van tevoren aan je zus vertellen? Dan heeft ze er al over kunnen nadenken en dan kan je gelijk beoordelen of ze het nog steeds zou doen :)
    Daarna kan hij altijd nog mee naar jouw huis.

    De afstand... Ja, daar kan je weinig aan veranderen. Gewoon proberen en je ziet vanzelf of het op niets uitkomt :')


    To live would be an awfully big adventure

    Misschien kan je je zus vertellen dat je deze jongen echt heel leuk vind, en dan maar hopen dat ze achter jou keuze staat.

    En de afstand; misschien kunnen jij en je vriendje om de week afspreken, dat jullie om de beurt met de trein naar elkaar toe gaan?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    pseudoniem schreef:
    4 jaar valt mee... als je zus 8 jaar ouder is dan jij is ze 24 dus dan is er toch niks aan de hand? ik zou er gewoon voor gaan (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    als jij van iemand houd moet jou zus dat maar respecteren?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.