• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    NO 5HELLEY!
    Schrijf maar op Jace Herondale in plaats van 5HELLEY. :Y)


    kindness is never a burden.

    Meow ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik wil gewoon niet dat je je verdrietig voelt en ok onze relatie zit nu even in een dip maar dat gebeurt bij elke relatie... waarschijnlijk nu wel niet zo met Nate en dat orgie en zo, maar door ruzies, leugens en negeren. Maar we kunnen het wel Les, we kunnen het weer zoals vroeger laten maken. Je hebt gelijk nu ben ik niet gelukkig maar alle andere momenten, als we dansen, zingen, zoenen, de liefde bedrijven, toen je me je jawoord gaf wel. En dat kwam allemaal door jou door gewoon jezelf te zijn.'

    Joshua
    Ik loop voorzichtig met haar tegen me aan naar het bed en laat ons er beiden op vallen.
    Ik trek haar tegen me aan en streel door haar haren, de haren die ze binnenkort zal verliezen. Klote kanker. Engelen kunnen helen maar jammergenoeg geld dat enkel voor breuken, wonden, hart of ademhalingsproblemen.

    Alexi
    Ik kus hem direct terug en hoe wilder de kus word, hoe steviger ik me tegen hem aandruk. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip en de tongkus gaat dan terug verder. Ik begin met mijn onderlichaam tegen het zijne te schuren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lizuh. Change the fucking name.

    Or Jamie will kill you.


    kindness is never a burden.

    Mijn topics.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ellie, ik wil Luna op oorlogspad sturen naar Nick toe ^^]

    Leslie Day
    'Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal,' zeg ik zachtjes. 'Dat iemand zich verdrietig en vooral heel schuldig voelt.' Even zwijg ik. 'Ik wil dat je gelukkig bent,' fluister ik en kijk hem aan. 'Dat is het enige wat ik wens, verlang, wil, waar ik voor leef.' En ik kan hem niet gelukkig maken, denk ik. Het is gewoon zo moeilijk. Hoe kan ik ooit zijn vertrouwen weer terugwinnen? Zoiets lijkt me een onmogelijke opgave, maar ik ga het wel proberen. Ik moet het wel proberen, voor Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {x'D Je doet maar}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Is Nick alleen? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ehmm.. Sure x'D}


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Snel strik ik nog mijn veters, zodat ik daar in ieder geval niet over kan struikelen. Ik sta recht en stroop mijn mouwen op. Het enige wat ik bij me heb is een mes en mezelf. Geen kruiden of wat dan ook, aangezien dat laf zou zijn. Het mes heb ik weggestopt en ik loop de gang over, richting Nick zijn kamer. Daar trap ik de deur open en kijk dan even. Mooi, Nick is alleen. 'Hi Nick,' zeg ik dan tegen hem. 'Wat enig om je weer te zien.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    [Ellie, ik wil Luna op oorlogspad sturen naar Nick toe ^^]

    Leslie Day
    'Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal,' zeg ik zachtjes. 'Dat iemand zich verdrietig en vooral heel schuldig voelt.' Even zwijg ik. 'Ik wil dat je gelukkig bent,' fluister ik en kijk hem aan. 'Dat is het enige wat ik wens, verlang, wil, waar ik voor leef.' En ik kan hem niet gelukkig maken, denk ik. Het is gewoon zo moeilijk. Hoe kan ik ooit zijn vertrouwen weer terugwinnen? Zoiets lijkt me een onmogelijke opgave, maar ik ga het wel proberen. Ik moet het wel proberen, voor Jake.


    Jake S.
    Ik doe mijn hemdje juist en zucht zachtjes. Ik pak haar hand vast en knijp er eens zachtjes in. 'Zullen we vandaag naar de familie gaan? Het heeft geen zin om het uit te stellen aangezien je dan enkel nog meer zenuwen krijgt.' zeg ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik kijk op als de deur plots in word getrapt en zie dan Luna staan, 'Hi Nick,' Zegt ze dan tegen me. 'Wat enig om je weer te zien.' vervolgt ze dan, 'Iets zegt me dat je dat laatste niet meent, wat doe je hier?' Vraag ik haar dan en stop mijn mobiel terug in mijn zak terwijl ik opsta van het bed.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 11:26 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Mijn mond valt open van Jake's voorstel en ik schud gelijk mijn hoofd. 'W-wat? Nee, nee nee nee. Totaal niet. Ik ga niet mee, jij mag gaan, maar ik ga niet,' zeg ik dan, gelijk overstuur. Ik wil het echt niet, ik kan het gewoon niet. 'Wat zou ik moeten doen daar? Hi, hier ben ik weer, een slet die van de ene jongen, naar de neef daarvan gaat. Maar haat me niet, want ik ben zwanger en kan niet goed meer nadenken. De enige kans op een familie zoals deze heb ik weggespeeld. Tot ziens.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik pak haar beide handen aan. 'Les je kan hen niet ontlopen.... het moet ooit en misschien is het beter nu direct. Je zult opgelucht zijn dan en ik zal trots op je zijn om het feit dat je de confrontatie aandurft' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Wil jij nu echt dat ik het ga vertellen? 'Daarstraks zei je nog dat ik het niet hoefde te vertellen,' zeg ik met een verstikte stem. Het feit dat hij trots op me zal zijn, is de reden dat het me overhaalt. Jake wil dat ik het doe, dus doe ik het. Ik sta op en trek mijn handen zachtjes los van die van Jake. Ik loop naar de badkamer en zorg ervoor dat mijn gezicht minder rood word. 'Oke, laten we gaan,' zeg ik dan en ik kan nog net voorkomen dat er een zachte snik mijn mond verlaat.

    Luna Day
    'Ach, hoe kom je er nou bij dat ik het niet meen?' vraag ik quasiverbaasd. Dan ren ik supersnel en stop voor hem, het was maar een kleine afstand. Met mijn hand tegen zijn borstkas, duw ik hem hardhandig weer neer op het bed. 'Blijf maar liggen, ik kom voor jou.' Ik pak nog niet het mes erbij, maar haal eerst uit met mijn vuist naar zijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.