• Okokok, ik had dus met just dance een lied gehoord, best leuk en dansbaar, van 1D. Best goed zijn ze maar maken ze nog meer van die vrolijke dansbare muziek? Of verder alleen maar langzaam? Tell me more About them.


    May StarClan light your path.

    Oreteh schreef:
    (...)
    Omdat ze het niet graag hoort?


    Nou, haar zusjes luisteren er naar dat wil nog niet zeggen dat zij het ook hoort.


    Physics is awesome

    Apocalyptic schreef:
    Tell me more? Oh girl, twintig minuten op deze site en je kent van al die jochies hun namen, tatoeages en vriendinnetjes. Of je het wil of niet.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eyes schreef:
    (...)

    Nou, haar zusjes luisteren er naar dat wil nog niet zeggen dat zij het ook hoort.

    Als je een obsessieve zus hebt, dan hoor je het. Of je het nu wilt of niet.


    Take me to wonderland

    Ik vind hun muziek poep. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Eyes schreef:
    (...)

    Hoezo is het prut?
    Als je het echt wil weten? Ze hebben niet echt een goeie stem als ik meer liedjes luister. Ik snap überhaupt niet eens waarom ze beroemd zijn?

    Trouwens bedoel je just dance 4 want dan ga ik nu metteen kijken.

    LoveLaughAnd schreef:
    (...)Als je het echt wil weten? Ze hebben niet echt een goeie stem als ik meer liedjes luister. Ik snap überhaupt niet eens waarom ze beroemd zijn?


    Veel meisjes vinden hun misschien knap?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Veel meisjes vinden hun misschien knap?


    Ze zijn knap, maar ik doe het puur om hun stemmen en liedjes.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eyes schreef:
    (...)

    Veel meisjes vinden hun misschien knap?


    Ze zijn knap ja, maar ik vind hun stemmen belangrijker.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eyes schreef:
    (...)

    Veel meisjes vinden hun misschien knap?
    Hahahahaha, meisjes vinden hun knap? En daarom hebben ze gelijk goeie stemmen. Ik vind ze niet echt knap. Klik. Die eerste vind ik inderdaad op een homo lijken. De 2e gaat nog wel. De 3e is gewoon lelijk. De 4e is de mooiste. De 5e haalt geen kam door zijn haar. Klik Ik heb even opgezocht hoe ze er nu uit zien en mijn mening blijft nog steeds vast. Hoewel deze is wel grappig.

    LoveLaughAnd schreef:
    (...)Hahahahaha, meisjes vinden hun knap? En daarom hebben ze gelijk goeie stemmen. Ik vind ze niet echt knap. Klik. Die eerste vind ik inderdaad op een homo lijken. De 2e gaat nog wel. De 3e is gewoon lelijk. De 4e is de mooiste. De 5e haalt geen kam door zijn haar. Klik Ik heb even opgezocht hoe ze er nu uit zien en mijn mening blijft nog steeds vast. Hoewel deze is wel grappig.


    Ik zeg niet dat ze daarom gelijk goeie stemmen hebben. Je vroeg waarom ze beroemd zijn. De meeste mensen zijn beroemd omdat ze kunnen zingen en knap zijn.


    Physics is awesome

    Iedereen heeft een andere smaak, schat. Vooroordelen is slecht, misschien zijn ze wel heel aardig. Misschien zijn ze ook super arrogant, wie weet? Trouwens, het is maar goed dat iedereen anders is. Anders was het zo saai, niet waar?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    LoveLaughAnd schreef:
    (...)Hahahahaha, meisjes vinden hun knap? En daarom hebben ze gelijk goeie stemmen. Ik vind ze niet echt knap. Klik. Die eerste vind ik inderdaad op een homo lijken. De 2e gaat nog wel. De 3e is gewoon lelijk. De 4e is de mooiste. De 5e haalt geen kam door zijn haar. Klik Ik heb even opgezocht hoe ze er nu uit zien en mijn mening blijft nog steeds vast. Hoewel deze is wel grappig.

    Zo hé, nee echt hoor, jij komt lekker volwassen over nu. Kinderachtig dit.


    ars moriendi

    Little schreef:
    Iedereen heeft een andere smaak, schat. Vooroordelen is slecht, misschien zijn ze wel heel aardig. Misschien zijn ze ook super arrogant, wie weet? Trouwens, het is maar goed dat iedereen anders is. Anders was het zo saai, niet waar?


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    LoveLaughAnd schreef:
    (...)Hahahahaha, meisjes vinden hun knap? En daarom hebben ze gelijk goeie stemmen. Ik vind ze niet echt knap. Klik. Die eerste vind ik inderdaad op een homo lijken. De 2e gaat nog wel. De 3e is gewoon lelijk. De 4e is de mooiste. De 5e haalt geen kam door zijn haar. Klik Ik heb even opgezocht hoe ze er nu uit zien en mijn mening blijft nog steeds vast. Hoewel deze is wel grappig.

    Zelfde als Justin Bieber. Alleen dan 5 keer!


    OT: Youtube is een goede vriend. En veel mensen op deze site zijn fan van hun. Dus kom je wel na een paar uur over hen te weten.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor