• Okokok, ik had dus met just dance een lied gehoord, best leuk en dansbaar, van 1D. Best goed zijn ze maar maken ze nog meer van die vrolijke dansbare muziek? Of verder alleen maar langzaam? Tell me more About them.


    May StarClan light your path.

    Google het. Zo moeilijk te vinden is het niet. :].
    Deze site is ook vol met 1D, dus er zal genoeg te vinden zijn lolol.

    Well, I'm sleepy and I hope you get your answer.
    (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Www.youtube.com -> one direction -> pick a song and listen for yourself (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    sommige zijn snel, sommige zijn langzaam, gewoon luisteren en je vind het vanzelf uit ;)


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ik vind heel veel wel leuk (: Goed om te dansen, mooi om te luisteren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Youtube, you should try it sometimes. ^^


    Take me to wonderland

    Up all night, de enige song naast Little Things die ik enigszins te pruimen vind, sorry, is ook wel een lekker nummer om te jumpen. Alleen ik ben bang dat dat het nummer is, waarop je hebt gedanst. :'D En na na na, of zo, is ook wel geinig voor het dansen. Krijg je nooit meer uit je hoofd, wees gewaarschuwd.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sjolander schreef:
    Up all night, de enige song naast Little Things die ik enigszins te pruimen vind, sorry, is ook wel een lekker nummer om te jumpen. Alleen ik ben bang dat dat het nummer is, waarop je hebt gedanst. :'D En na na na, of zo, is ook wel geinig voor het dansen. Krijg je nooit meer uit je hoofd, wees gewaarschuwd.


    Heb ik ook altijd. Volgensmij heeft ze op What Makes You Beautiful gedanst.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    One Direction? Ben ik nou dom dat ik ze niet ken x'D

    Tortura schreef:
    Google het. Zo moeilijk te vinden is het niet. :].
    Deze site is ook vol met 1D, dus er zal genoeg te vinden zijn lolol.

    Well, I'm sleepy and I hope you'll get your answer.
    (cat)


    Bad decisions make good stories.

    Ik zou zeggen, typ eens 'One Direction' in bij YouTube en luister hun muziek.
    Ze hebben van alles wat. Langzame liedjes zijn onder andere 'Moments', 'Little Things' en 'More Than This'. Ik vind dat onder andere 'Same Mistakes', 'I wish' en 'Taken' er tussen inzitten (neigen misschien meer naar langzaam dan snel, maar zit zeker wel een soort 'beat' in). Snelle liedjes zijn onder andere 'Live While We're Young', 'One Thing', 'What Makes You Beautiful', 'Kiss You' en een cover, 'One Way Or Another'. Maar er zijn nog een hele hoop andere liedjes, dus je kunt het het best zelf een beetje uitvogelen.


    You can't always wait for the perfect time, sometimes you must dare to jump.

    LoveLaughAnd schreef:
    One Direction? Ben ik nou dom dat ik ze niet ken x'D


    Nee maar aangezien driekwart van alles op Q over hen gaat ben ik wel een beetje verbaasd dat je ze niet kent.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Nee maar aangezien driekwart van alles op Q over hen gaat ben ik wel een beetje verbaasd dat je ze niet kent.
    Zit er net pas op en inderdaad ik zie het nu pas!! Ik vind ze niet zo mooi Damn dat is dus die prut waar me zusjes deheletijd naar luisteren.

    LoveLaughAnd schreef:
    (...)Zit er net pas op en inderdaad ik zie het nu pas!! Ik vind ze niet zo mooi Damn dat is dus die prut waar me zusjes deheletijd naar luisteren.


    Hoezo is het prut?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Hoezo is het prut?

    Omdat ze het niet graag hoort?


    Take me to wonderland

    Tell me more? Oh girl, twintig minuten op deze site en je kent van al die jochies hun namen, tatoeages en vriendinnetjes. Of je het wil of niet.


    ars moriendi