• Join us:

    Berna - Walker - 9 november
    Lieke - Rossi - 8 maart
    Miriam - MirLiam - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Yvonne - MissStoran -
    Elle - Mufinn - 3 maart
    Gabriëla - Seeley - 29 december
    Kim - Eyes -
    Aniek - Memoria - 24 december
    Maartje - Moams -
    Sebas - SuperMalik -
    Miryam - ZAYNISHOT - 3 oktober
    Melissa - Morissette - 22 januari
    Ness - nessje -
    Glenn - Oreteh -
    Jette - LadyCeliac -
    Demi - Coockies -
    Mara - WearyEyed - 29 mei
    Marie - Curlies - 3 juni
    Marlijn - Mallory - 24 december
    Naomi - DreamWishes -
    Fren - Souvenir -
    Naomi - Zainourryx -

    Shipnames:

    Harry - Demi > Darry
    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Marie > Narie
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Yvonne > Viall
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Mara > Naira
    Niall - Glenn > Gliall
    Niall - Fren > Fiall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Miryam > Ziryam
    Zayn - Elle > Ellayn

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 20:20 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MirLiam schreef:
    (...)

    That sucks. :c Is de vriendschap niet nog te redden?

    Ja, dan moet ik het doen, maar ik weet niet of ik daar wel behoefte aan heb. Nouja, ik weet wel dat ik er behoefte aan heb, maar niet als het zo gaat en de vriendschap alleen van mijn kant komt. Vannacht droomde ik over hem. Dat zijn vriendin het uit had gemaakt en dat hij toen pas weer met mij omging, maar zo wil ik het niet. Dan maar geen vriendschap. Natuurlijk zegt een droom niet veel, maar in mijn droom kwam het erop neer dat hij alleen maar vriendschap wil als hij het nodig heeft en niet als ik ergens mee zit. Heb nu zo'n twee weken niet meer met hem gepraat en daarvoor moest ik altijd tegen hem beginnen te praten anders kwam er geen gesprek. :3 Dustja, ik heb het inmiddels een klein beetje opgegeven.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    @ Glenn , To Catch A Fox - I Knew You Were Trouble is het nummer.


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben vandaag voor het eerst de les uitgestuurd. HAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rossi schreef:
    Ik ben vandaag voor het eerst de les uitgestuurd. HAHA.

    Wat heb je gedaan? :p


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Walker schreef:
    (...)
    Wat heb je gedaan? :p


    Ik had taalonderwijs, in het olc. En ik was druk, samen met Luc waren we beide geirriteerd omdat we er geen zin in hadden. Op de pc klikten we lukraak vragen in en Carlijn -onze lerares- moest ons telkens toewijzen, toen ik te hard lachte en mijn achtergrond te vaak veranderde, moest ik naar lokaal 0. Ge-wel-dig. Iedereen kwam al naar me toe. 'Oh god, Lieke ben je eruit gestuurd?' En Luc die kon niet stoppen met lachen. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rossi schreef:
    (...)

    Ik had taalonderwijs, in het olc. En ik was druk, samen met Luc waren we beide geirriteerd omdat we er geen zin in hadden. Op de pc klikten we lukraak vragen in en Carlijn -onze lerares- moest ons telkens toewijzen, toen ik te hard lachte en mijn achtergrond te vaak veranderde, moest ik naar lokaal 0. Ge-wel-dig. Iedereen kwam al naar me toe. 'Oh god, Lieke ben je eruit gestuurd?' En Luc die kon niet stoppen met lachen. :')

    Haha, omg. (: Sounds like you had fun and If you have fun; it's always good!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Walker schreef:
    (...)
    Haha, omg. (: Sounds like you had fun and If you have fun; it's always good!


    Jaaaa! Voor het eerst sinds lange tijd dat een leraar mij moest toewijzen, laat staan eruit sturen, dat is me nog nooit gebeurd. :'D Gelukkig gaat ze er wel voor zorgen dat het ingetrokken word, zodat het bij een waarschuwing blijft. Like, elke leraar wist het al. Omdat ik volgens hun niet zo'n meisje ben. xd


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rossi schreef:
    (...)

    Jaaaa! Voor het eerst sinds lange tijd dat een leraar mij moest toewijzen, laat staan eruit sturen, dat is me nog nooit gebeurd. :'D Gelukkig gaat ze er wel voor zorgen dat het ingetrokken word, zodat het bij een waarschuwing blijft. Like, elke leraar wist het al. Omdat ik volgens hun niet zo'n meisje ben. xd

    Oow, gelukkig!
    Onze klas heeft ook zoiets goeds, in drie jaar tijd (dezelfde klas) zijn er maar 4 of 5 mensen uitgestuurd. In totaal zo'n 10 mensen. Waaronder ik, maar dat bleek een valse beschuldiging te zijn. xd Heb ik daar een uur een preek aangehoord, kwam ik eindelijk aan het woord en was het niet eens mijn schuld. ;p


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Walker schreef:
    (...)
    Oow, gelukkig!
    Onze klas heeft ook zoiets goeds, in drie jaar tijd (dezelfde klas) zijn er maar 4 of 5 mensen uitgestuurd. In totaal zo'n 10 mensen. Waaronder ik, maar dat bleek een valse beschuldiging te zijn. xd Heb ik daar een uur een preek aangehoord, kwam ik eindelijk aan het woord en was het niet eens mijn schuld. ;p


    Haha, nee bij ons is het altijd wel terecht als er een leerling uit word gestuurd, en dat is nog best wel vaak. Maar dat ligt ook aan het niveau. :')
    Kijk, het staat er echt. Bovenaan, bij vandaag. VW, dat betekent; verwijderd uit de les. xd


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rossi schreef:
    (...)

    Haha, nee bij ons is het altijd wel terecht als er een leerling uit word gestuurd, en dat is nog best wel vaak. Maar dat ligt ook aan het niveau. :')
    Kijk, het staat er echt. Bovenaan, bij vandaag. VW, dat betekent; verwijderd uit de les. xd

    Dat is waar! 'Wow, jij bent al best wel veel afwezig geweest. Bij mij is dat een heel klein lijstje. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    ONE WAY OR ANOTHER WAS NET OP XITE !


    Danmarks Dynamite.

    Walker schreef:
    (...)
    Dat is waar! 'Wow, jij bent al best wel veel afwezig geweest. Bij mij is dat een heel klein lijstje. (:


    Dat komt vanwege al ST's, dat was de stage. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Helloooow


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wat's dat 'spoil' in je reactie balk ?


    Danmarks Dynamite.

    Oh dat's chill. :'D

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 16:55 ]


    Danmarks Dynamite.