• Join us:

Berna - Walker - 9 november
    Lieke - Rossi - 8 maart
    Miriam - MirLiam - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Yvonne - MissStoran -
    Elle - Mufinn - 3 maart
    Gabriëla - Seeley - 29 december
    Kim - Eyes -
    Aniek - Memoria - 24 december
    Maartje - Moams -
    Sebas - SuperMalik -
    Miryam - ZAYNISHOT - 3 oktober
    Melissa - Morissette - 22 januari
    Ness - nessje -
    Glenn - Oreteh -
    Jette - LadyCeliac -
    Demi - Coockies -
    Mara - WearyEyed - 29 mei
    Marie - Curlies - 3 juni
    Marlijn - Mallory - 24 december
    Naomi - DreamWishes -
    Fren - Souvenir -
    Naomi - Zainourryx -

Shipnames:

Harry - Demi > Darry
    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Marie > Narie
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Yvonne > Viall
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Mara > Naira
    Niall - Glenn > Gliall
    Niall - Fren > Fiall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Miryam > Ziryam
    Zayn - Elle > Ellayn

[ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 20:20 ]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Hello

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

Ik ben lekker vrij vandaag, who's jealous?

Ik. ;c

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Had je geen vakantie? Of was dat alweer vorige week... Tijd gaat zo snel. ;3

Ik ben jaloers.;c
    Ik zit nu nog op school en ben pas om 5 uur thuis. Zucht.
    Het helpt niet dat Demi nu aan het skieen is.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Rossi schreef:
    Had je geen vakantie? Of was dat alweer vorige week... Tijd gaat zo snel. ;3

Jawel. Maar moet heel Dewael gewoon werken. Oke behalve morgen. Morgen ben ik vrij ;3

Mufinn schreef:
    (...)
    Jawel. Maar moet heel Dewael gewoon werken. Oke behalve morgen. Morgen ben ik vrij ;3

Wat voor werk doe je? Ik vind het nooit zo erg om te werken in de vakanties. :3

Rossi schreef:
    (...)

Wat voor werk doe je? Ik vind het nooit zo erg om te werken in de vakanties. :3

Bij de Hema. Ik vind het ook niet zo erg om te werken. Maar moet elke dag om 7 uur beginnen. En daar word je best moe van ;o

Mufinn schreef:
    (...)
    Bij de Hema. Ik vind het ook niet zo erg om te werken. Maar moet elke dag om 7 uur beginnen. En daar word je best moe van ;o

Is dat leuk? Of mag je achter de kassa? Want dat is sowieso al beter. ^^

Rossi schreef:
    (...)

Is dat leuk? Of mag je achter de kassa? Want dat is sowieso al beter. ^^

Ik sta op de food. Dus bij het vleeswaren, gebak en brood. Vaak doe ik het vleeswaren, dus dat is snijden, als ik gebak doe, doe ik wel kassa erbij. Opzich is het wel chil. Behalve als het druk is, dan laat ik altijd de taarten uit mijn handen flikkeren omdat mensen veelte ongeduldig zijn of snij ik in mijn vinger. ;x

Mufinn schreef:
    (...)
    Ik sta op de food. Dus bij het vleeswaren, gebak en brood. Vaak doe ik het vleeswaren, dus dat is snijden, als ik gebak doe, doe ik wel kassa erbij. Opzich is het wel chil. Behalve als het druk is, dan laat ik altijd de taarten uit mijn handen flikkeren omdat mensen veelte ongeduldig zijn of snij ik in mijn vinger. ;x

Dat lijkt me dus echt vreselijk, ik weet dat ik geen vooroordelen mag hebben, maar toen ik die mensen bij de AH bij het vlees zag staan leek het me ook altijd niets. :x Ik werkte eerst bij de AH, nu niet meer, god zij dank. :')

Rossi schreef:
    (...)

Dat lijkt me dus echt vreselijk, ik weet dat ik geen vooroordelen mag hebben, maar toen ik die mensen bij de AH bij het vlees zag staan leek het me ook altijd niets. :x Ik werkte eerst bij de AH, nu niet meer, god zij dank. :')

Haha, dat leek mij eerst ook hoor, leek me altijd super vies. Maar het is wel chil. Niet al teveel gezeik van klanten en lekker je eigen ding doen. Al moet je niet in je vinger snijden, want dat doet pijn. ;x

Mufinn schreef:
    (...)
    Haha, dat leek mij eerst ook hoor, leek me altijd super vies. Maar het is wel chil. Niet al teveel gezeik van klanten en lekker je eigen ding doen. Al moet je niet in je vinger snijden, want dat doet pijn. ;x

Het enige voordeel eraan is, dat je -je collega's een beetje leert kennen. Ik zat daar altijd als een loner in de kantine, terwijl de mensen van brood, vlees etc. allemaal leuk met elkaar praatte... Vreselijk.

Rossi schreef:
    (...)

Het enige voordeel eraan is, dat je -je collega's een beetje leert kennen. Ik zat daar altijd als een loner in de kantine, terwijl de mensen van brood, vlees etc. allemaal leuk met elkaar praatte... Vreselijk.

Klopt wel. We zijn een best hechte groep op de afdeling. Al is het wel minder, dan toen ik begon. Toen was het echt een groep. Maar onze winkel is niet enorm groot, dus we zijn sowieso een helle groep. Is wel gezellig. Ook met uitjes enzo. Zelfs de ouderen, kunnen het met de jongeren vinden, echt raar. ;p

Mufinn schreef:
    (...)
    Klopt wel. We zijn een best hechte groep op de afdeling. Al is het wel minder, dan toen ik begon. Toen was het echt een groep. Maar onze winkel is niet enorm groot, dus we zijn sowieso een helle groep. Is wel gezellig. Ook met uitjes enzo. Zelfs de ouderen, kunnen het met de jongeren vinden, echt raar. ;p

Daarom, maar sowieso als het een kleinere winkel is, is het ook wel een hechte groep. Dat heb ik nu ook bij de Kruidvat, veel leuker. Daar voel ik me wel op m'n gemak. ;3 Al weet ik niet zeker hoe het zou zijn met een uitje, haha.