• Dit is een beginpost als geen andere

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 14:56 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ho, shit. Weer een beetje te laat abo x'D (oftewel een 'mijn topics'. ;P)


    Deep inside, I've never felt alive

    I like drawing this shizzle.


    help

    Graymark schreef:
    Mijn pf is sexier.

    *theatrale zucht*

    Jamies ogen zijn echt zo mooi. *-*
    geef is grotere foto dan


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    -

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 15:44 ]


    help


    help

    Graymark schreef:

    Ik ken hem niet


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IanOshea schreef:
    (...) Ik ken hem niet


    Jamie Campbell Bower, hij speelt Jace in TMI: City of Bones.


    help

    Ik. Haat. Mensen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Ik. Haat. Mensen.

    De mensen vergeven zich.
    Wat is 't?


    Deep inside, I've never felt alive

    Hetzelfde als altijd.
    En telkens ben ik het kotsbeu, en toch kan ik het niet laten ophouden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Hetzelfde als altijd.
    En telkens ben ik het kotsbeu, en toch kan ik het niet laten ophouden.

    Wat is het, als ik vragen mag?
    Als je het niet hier wil vertellen: PB me maar.


    Deep inside, I've never felt alive

    Gewoon.
    Mensen die hypocriet doen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Gewoon.
    Mensen die hypocriet doen.

    Ah, ik snap het. Ik snap dat dat heel irritant is. Ik weet niet of het hypocriet is (ik kan dat woord nooit begrijpen x'D), maar deze week ook zoiets met mijn klas dat ze geen rekening hield met anderen.
    We hadden namelijk voor donderdag een toets gepland staan, en deze hadden we eigenlijk al vlak na de herfstvakantie moeten hebben gehad. Nou wilde ze het wéér uitstellen naar volgende week, alleen ik had nu zoiets van: en nu ben ik het zat, als we het zo blijven uitstellen, dan komt er nooit iets van. Nou hebben ze hem uiteindelijk wel kunnen uitstellen, maar toen kwam zo'n niet snugger mensje uit mijn klas er later achter: "O ja, we moeten dit dat en zus en zo ook nog doen volgende week." *ultieme facepalm*
    Ik ben nog steeds pissig, maar ja, er valt niks aan te doen.
    Het beste is gewoon het te negeren, en andere leuke dingen te doen. Probeer het te vergeten, of een keer duidelijk in hun gezicht te zeggen dat je het zat bent. Je mag namelijk best een keer laten merken dat je boos bent. Dan lachen ze je maar uit, zij hebben straks een probleem/komen zichzelf tegen. Jij hebt je zegje gedaan, en zij weten dan ook wat jij ervan vindt.
    Ik heb het nu even opgezocht, omdat ik je echt wil helpen ^^
    Ik zou er eigenlijk gewoon iets van zeggen. Tenminste, als het in jouw omgeving is en niet op Q. Anders is het beste hen gewoon te negeren en àls ze een keer tegen jouw uitvallen, gewoon netjes zeggen wat je ervan vindt, dan kunnen ze jou niks doen.
    En als het op Q is, zou je het misschien kunnen bespreken met de andere moderators? (Ik weet niet hoe dat in z'n werking gaat daar...)


    Deep inside, I've never felt alive

    Het ding is dat ze zich ergert aan dingen die ik doe, en ik erger me aan dingen die zij doet.
    En als ik iets doe dat zij niet leuk vindt, zwijgt ze soms gewoon dagen en doet erna of er niks gebeurd is, maar als ik eens iets zeg dat me stoort, wordt ze meteen kwaad en weet ik veel wat, want dat is helemaal niet waar.
    Ugh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Het ding is dat ze zich ergert aan dingen die ik doe, en ik erger me aan dingen die zij doet.
    En als ik iets doe dat zij niet leuk vindt, zwijgt ze soms gewoon dagen en doet erna of er niks gebeurd is, maar als ik eens iets zeg dat me stoort, wordt ze meteen kwaad en weet ik veel wat, want dat is helemaal niet waar.
    Ugh.

    Dat is handig. Zie je haar in reallife? Of is het een vriendin van Q? Of is het helemaal geen vriendin?
    Want ik zou zeggen dat je haar eens moet confronteren met een goed gesprek. Zeg dat je het niet leuk vindt dat ze zo doet en dat ze niet meteen in de stress/verdediging moet schieten, maar eens moet accepteren dat ze kritiek krijgt. Niet boos worden, maar uitleggen, dat is meestal het beste. 't Is alleen dat dat via een computer/toetsenbord nogal moeilijk, en zou ik gaan skypen/telefoneren als ik jou was. Maar als het geen belangrijk persoon is, dan zou ik het eigenlijk links van je laten liggen en er geen aandacht aan besteden. Haar problemen zijn haar problemen, niet de jouwe. (Ik geef trouwens alleen alle opties, omdat ik niet weet of het een goede vriendin van je is of niet, of weet ik veel wat. ^^)


    Deep inside, I've never felt alive