Galinda schreef:
Gewoon.
Mensen die hypocriet doen.
Ah, ik snap het. Ik snap dat dat heel irritant is. Ik weet niet of het hypocriet is (ik kan dat woord nooit begrijpen x'D), maar deze week ook zoiets met mijn klas dat ze geen rekening hield met anderen.
We hadden namelijk voor donderdag een toets gepland staan, en deze hadden we eigenlijk al vlak na de herfstvakantie moeten hebben gehad. Nou wilde ze het wéér uitstellen naar volgende week, alleen ik had nu zoiets van: en nu ben ik het zat, als we het zo
blijven uitstellen, dan komt er nooit iets van. Nou hebben ze hem uiteindelijk wel kunnen uitstellen, maar toen kwam zo'n niet snugger mensje uit mijn klas er later achter: "O ja, we moeten dit dat en zus en zo ook nog doen volgende week." *ultieme facepalm*
Ik ben nog steeds pissig, maar ja, er valt niks aan te doen.
Het beste is gewoon het te negeren, en andere leuke dingen te doen. Probeer het te vergeten, of een keer duidelijk in hun gezicht te zeggen dat je het zat bent. Je mag namelijk best een keer laten merken dat je boos bent. Dan lachen ze je maar uit, zij hebben straks een probleem/komen zichzelf tegen. Jij hebt je zegje gedaan, en zij weten dan ook wat jij ervan vindt.
Ik heb het nu even opgezocht, omdat ik je echt wil helpen ^^
Ik zou er eigenlijk gewoon iets van zeggen. Tenminste, als het in jouw omgeving is en niet op Q. Anders is het beste hen gewoon te negeren en àls ze een keer tegen jouw uitvallen, gewoon netjes zeggen wat je ervan vindt, dan kunnen ze jou niks doen.
En als het op Q is, zou je het misschien kunnen bespreken met de andere moderators? (Ik weet niet hoe dat in z'n werking gaat daar...)
Deep inside, I've never felt alive