• Dit is een beginpost als geen andere

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 14:56 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Frodo schreef:
    (...)

    Wooow, hoe doe je dat?


    Zo word je geboren. :Y)

    I guess a lot of practice? Ik ben echt al heel lang bezig met oogstudie. Heb alle ogen van de 1D-leden ook getekend voor mijn vriendin haar verjaardag. :')


    help

    O god, nu wordt het heel erg. Dat iemand zo goed kan acteren, dat is niet te geloven. Al die acteurs/actrices in die film zijn gewoon geweldig.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Graymark schreef:
    (...)

    Zo word je geboren. :Y)

    I guess a lot of practice? Ik ben echt al heel lang bezig met oogstudie. Heb alle ogen van de 1D-leden ook getekend voor mijn vriendin haar verjaardag. :')


    Dat wil ik ook kunnen (: (niet dat van 1D, maar ogen in het algemeen)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Dat wil ik ook kunnen (: (niet dat van 1D, maar ogen in het algemeen)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    It's fun.

    Het is, vind ik, het meest expressieve gedeelte van het lichaam - buiten handen, maar daar moet ik nog veel op oefenen. >< - en het is echt enorm leuk om schaduw enzo erin te leggen, en die irissen te verkennen om ze op papier te kunnen zetten.


    help

    Graymark schreef:
    It's fun.

    Het is, vind ik, het meest expressieve gedeelte van het lichaam - buiten handen, maar daar moet ik nog veel op oefenen. >< - en het is echt enorm leuk om schaduw enzo erin te leggen, en die irissen te verkennen om ze op papier te kunnen zetten.


    Maar ik krijg dus echt nooit 2 gelijke ogen, zelfs niet bij van die simpele.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Well, this is One Direction - er zitten veel fouten in. xd



    Voor zover ik nu al zit, vind ik Jamie al beter gelukt. xd


    help

    Glitterjurk schreef:
    O god, nu wordt het heel erg. Dat iemand zo goed kan acteren, dat is niet te geloven. Al die acteurs/actrices in die film zijn gewoon geweldig.


    Door jou heb ik weer zin om hem te herbekijken D:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Maar ik krijg dus echt nooit 2 gelijke ogen, zelfs niet bij van die simpele.


    Bij vrij tekenen heb ik ook nooit gelijke ogen. :'D

    Bij realistisch tekenen wel. Dunno how that comes. Maar je twee ogen zijn ook niet gelijk, dus dat is eigenlijk niet erg.


    help

    Glitterjurk schreef:
    O god, nu wordt het heel erg. Dat iemand zo goed kan acteren, dat is niet te geloven. Al die acteurs/actrices in die film zijn gewoon geweldig.


    Ofcourse they are.

    It's Ewan McGreggor.

    Ik wil die film echt nog zien. ><


    help

    Frodo schreef:
    (...)

    Door jou heb ik weer zin om hem te herbekijken D:

    Whuahaha, ik ga je laten huilen! =P


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik moet weer huilen, maar dit keer van geluk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Graymark schreef:
    (...)

    Bij vrij tekenen heb ik ook nooit gelijke ogen. :'D

    Bij realistisch tekenen wel. Dunno how that comes. Maar je twee ogen zijn ook niet gelijk, dus dat is eigenlijk niet erg.


    Maar bij mij zijn ze echt alien-achtig ongelijk :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Glitterjurk schreef:
    Ik moet weer huilen, maar dit keer van geluk.


    *gaat hem herbekijken*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    This is like the ùost realistic eye I've drawn in my entire life.


    help