• Hi!

    Ik had een klein vraagje. Er zijn veel fan Twitters voor bijvoorbeeld One Direction of Justin Bieber.

    Voor mijn werk/stage, zoek ik mensen met veel volgens - vanaf ongeveer 6000 a 8000 volgers of meer - dit mag elke artiest zijn. Van Lady Gaga tot Blink-182, Justin Bieber, One Direction, Kanye West etc.

    Mochten jullie accounts weten, zouden jullie die hier achter willen laten? Het zou mij en mijn werk ontzettend helpen en misschien kunnen we ook nog een presentje regelen! :)


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Levensgenieter.

    Moeten het persé artiesten zijn? Je hebt namelijk ook gewoon een soort van bn'ers en gewone mensen: Klik., Klik, Klik, Klik.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Als je hun namen bij zoeken intypt krijg je 100000 van dat soort accounts. Werkt bij elke artiest.


    Do what people say you can't.

    Besar schreef:
    Als je hun namen bij zoeken intypt krijg je 100000 van dat soort accounts. Werkt bij elke artiest.


    To love is to destroy.

    Besar schreef:
    Als je hun namen bij zoeken intypt krijg je 100000 van dat soort accounts. Werkt bij elke artiest.


    Maar het staat tot zovere door elkaar dat er bovenaan accounts staan met weinig bereik (onder de 6k volgers) en opeens in het midden een account van 33k volgers. Daarom probeer ik alles!

    Pythias schreef:
    Moeten het persé artiesten zijn? Je hebt namelijk ook gewoon een soort van bn'ers en gewone mensen.


    bn'ers gaat waarschijnlijk niet lukken omdat mijn werk over hun schrijft. Daarbij heeft James al een column in de Spits!


    Levensgenieter.