Ik verveel me dus ik ga nu lekker beschrijven hoe het nu allemaal in elkaar zit.
Ik en de jongen met wie ik nu aan het 'daten' ben, om het zomaar even te zeggen aangezien we nog niks hebben, hebben elkaar vorig jaar april ontmoet. Ik kende hem eigenlijk niet ookal zit hij mij mij op school, maar dan een jaar hoger. Ik was bij één of ander feest bij een vriend van mij waar iedereen bleef slapen onder de sterren en shit, heel leuk, vol met dronken mensen. Nou, daar heb ik hem leren kennen. Hij probeerde me daar gelijk al te versieren maar ik had toen nog een relatie en eerlijk gezegt vond ik hem toen een beetje raar haha. Nouja, daarna zijn we een beetje aan de praat geraakt op school en whatsapp en stuff en langzaam werd hij door de rest van mijn vriendengroep opgenomen (en hij hoort daar nu dus ook bij). Nou, het ging uit met mijn ex en ik zat er toen even door heen en hij wist me altijd op te peppen. Die zomervakantie zijn we zoveel naar elkaar toe gegroeid dat we echt beste vrienden zijn geworden toen, maar ik kreeg al snel in de gaten dat hij mij als meer zag dan een goeie vriendin en hij werd verliefd op mij. Dat heeft hij toen nooit toegegeven, maar iedereen wist ervan en kon het toen zien. Toen durfde ik niet te zeggen dat ik hem niet leuk vond, want ik vond hem ook niet leuk, en nam ik iets meer afstand. Toen kreeg ik een relatie met een andere jongen wat zo'n drie maanden heeft geduurd. Toen ben ik weer naar mijn 'beste vriend' toegegroeid omdat ik altijd tegen hem aan het vertellen was over mijn vriend. Achja, dat ging toen ook weer uit want shit happens. En een paar weken geleden met carnaval BOEM, ik pakte mijn best vriend vol op z'n bek. GEEEEEN idee waarom, maar ik deed het, en het voelde goed. We hebben mekaar toen drie avonden lang heel de avond af staan lebberen ghehe, en daarna zijn we nog naar de bioscoop geweest. We zijn daarna nog een keer uit geweest, en hij heeft me vorige week verteld dat hij verliefd op me is, al bijna een jaar lang, en ik begin ook echt verliefd op hem te worden. Dus nu zijn we nog aan het daten, maar hij wil wachten met het 'vragen' aangezien hij dat als een verrassing wilde doen. Dus waarschijnlijk krijgen we wel iets, maar nu dus nog niet.
Een waarschijnlijk is dit een dik lul-verhaal wat nieeemand gaat lezen. Maar ik had zin om te schrijven
“A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin