Ik snap zelf niet waarom je het doet, aangezien ikzelf ook een oudere broer zou moeten hebben, maar niet heb. Ik hecht er geen waarde aan, gewoon omdat ik hem niet ken, nooit ga kennen ook en dat verdriet wat mijn ouders hebben gevoeld en misschien soms nog voelen, is aan hun. Dus ik snap ook niet helemaal hoe het komt dat je het een plekje moet geven. Maar soit, ik heb dan ook niks met de doden. Of toch niet met de lichamelijke overschotten. Ik kan iemand herdenken zonder aan diens graf te moeten gaan staan of te weten waar hij/zij ligt, maar dat komt door mijn levensvisie waarschijnlijk.
Ik vind het opzicht een heel mooi gebaar van je dat je dit ook voor je ouders wilt doen. En daarbij, als jij dat nodig hebt, dan moet je die zoektocht gewoon doen en daarom post ik ook. Om je suc7 erbij te wensen.
Houdt er wel rekening mee, - ik zie dat je 14 ben op je profiel - dat het goed geld gaat kosten om iemand op te graven en te begraven (van zodra je het graf gevonden hebt), zoals eerder al is aangegeven door andere mensen. Je hebt geen inkomsten - met je zakgeld ga je het absoluut niet redden - dus de vraag blijft of het gaat wat je wilt. Daarbij verjaart (of hoe je het ook mag noemen) een graf ook, tenzij er geld gegeven wordt - dit was ook bij mijn oma zo na 10 of 15 jaar. Betaal je niet, dan verdwijnt het graf en komt er iemand anders te liggen.
Dus ja er is ruim 15 jaar nu gepasseerd aangezien jij 14 ben, een mens 9 maanden zwanger is en en komt er nog zoveel maanden zwangerschap bij van je broer, met evt een tussenperiode van de twee zwangerschappen.
Ik wil je dan ook zeker waarschuwen dat je niet teveel hoop moet koesteren en dat je eventueel een andere manier zal moeten zoeken om het te kunnen afsluiten. Je kan altijd visueel afscheid nemen, symbolisch. Maar zoals ik al eerder zei, ik hecht absoluut geen waarde aan het stoffelijk overschot, aangezien een lichaam niet meer is dan een omhulsel voor de ziel, die na de dood verdergaat.
Anyway's, als jij er er beter door denkt te voelen, moet je je gevoel volgen. Wees alleen ook realistisch. Veel suc7 met alles
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”