• Grimm, de nieuwe serie op rtl 5. Ik persoonlijk vind het een leuke serie en weer eens wat anders. Mijn moeder vind het saai worden maar kijkt toch mee.

    Dus wie kijkt er nog meer? (Op tv of internet)

    (Mocht hier al een topic over zijn, dan heb ik die niet gezien)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Physics is awesome

    Ik kijk het half.. Mijn moeder kijkt het en dan kijk ik automatisch half mee xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    Ik kijk het half.. Mijn moeder kijkt het en dan kijk ik automatisch half mee xd.


    En wat vind je ervan?


    Physics is awesome

    Vreselijke serie. Sorry.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb het vanaf het begin op internet gevolgd maar ben er laatst mee gestopt omdat ik het niets meer aan vond.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Licet schreef:
    Vreselijke serie. Sorry.


    Waarom vind je het een vreselijke serie?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    En wat vind je ervan?

    Hmm van de dingen die ik hem gezien wel grappig ;d. Mensjes in ratjes zien veranderen, haha.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind het echt helemaal geweldig. Ik wilde het eerst niet kijken omdat het mij niet echt leuk leek. Maar uiteindelijk keek ik toch de eerste aflevering en nu kijk ik het zodra ik even de tijd heb^^

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 19:50 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Eyes schreef:
    (...)

    Waarom vind je het een vreselijke serie?


    De acteurs zijn niet vreselijk. Maar het scipt is écht belabbert. Het verhaal is ook zeker niet sterk.
    Én je hoeft niet te reageren op wat iedereen zegt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Seaver schreef:
    Ik vind het echt helema geweldig. Ik wilde het eerst niet kijken omdat het mij niet echt leuk leek. Maar uiteindelijk keek ik toch de eerste aflevering en nu kijk ik het zodra ik even de tijd heb^^


    Ik had eerst ook mijn twijfels. Bij welke aflevering ben jij?


    Physics is awesome

    Licet schreef:
    (...)

    De acteurs zijn niet vreselijk. Maar het scipt is écht belabbert. Het verhaal is ook zeker niet sterk.
    Én je hoeft niet te reageren op wat iedereen zegt.


    Qua script en verhaal ben ik snel tevreden. Dat is ook waarom mijn ouders weigeren om naar series zoals NCIS en CSI te kijken en ik vind het juist wel leuk om naar te kijken.

    Het hoeft niet maar het mag wel. Daarnaast wil ik gewoon graag mensen hun mening weten.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik had eerst ook mijn twijfels. Bij welke aflevering ben jij?


    De laatste aflevering die ik gezien heb was die met de spinnetod (je schrijft het ongeveer zo toch), vooral omdat ik liever geen series door elkaar kijk en eerst nog criminal minds helemaal moet afkijken, maar als ik daarmee klaar ben dan ga ik grimm gewoon vanaf aflevering één helemaal kijken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (...)

    De laatste aflevering die ik gezien heb was die met de spinnetod (je schrijft het ongeveer zo toch), vooral omdat ik liever geen series door elkaar kijk en eerst nog criminal minds helemaal moet afkijken, maar als ik daarmee klaar ben dan ga ik grimm gewoon vanaf aflevering één helemaal kijken.


    Dat is aflevering 11 en ik ben bij aflevering 14.


    Physics is awesome

    Ik ben nog aan het tweede seizoen begonnen en toen was ik het beu.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik ben nog aan het tweede seizoen begonnen en toen was ik het beu.


    Zover ben ik nog niet en ik mag van mezelf niet op wikipedia kijken wat er verder gaat gebeuren.


    Physics is awesome

    Ik keek 't, maar na 2/3 afleveringen had ik 't wel gezien :Y) Niet de beste serie, vind ik,


    "I shut my eyes in order to see.'