• Heya! Ik ben een grote lezer, en heb een tijdje geleden het laatste boek van een geweldige serie uitgelezen, namelijk: Stravaganza. Ik vroeg me af of er ook andere Stravaganza-fans zijn. Zo niet, dan kan ik de serie je aanraden! Het bestaat uit zes flinke boeken. Het gaat, een beetje globaal, over een groep jongeren, die ongelukkig zijn met hun jeugd, ieder op een andere manier. Ze vinden elk een voorwerp, waarmee ze in een andere wereld geraken.

    Het klinkt misschien heel zweverig, maar het zijn echt goede boeken. De boeken zijn trouwens geschreven door Mary Hoffman.

    Dus, zijn er fans?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 17:53 ]


    Tijd voor koffie.

    Stravaganza! Ik heb volgens mij maar vier van de zes boeken gelezen, maar goed. Ze zijn geweldig (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    Stravaganza! Ik heb volgens mij maar vier van de zes boeken gelezen, maar goed. Ze zijn geweldig (:


    Yay! We hebben ze hier allemaal, ik ben begonnen nadat mijn moeder en zus maar bleven zeuren over dat ik die boeken moest lezen ;P


    Tijd voor koffie.

    Ik heb stad van sterren gelezen en stad van bloemen bijna uit. Ik heb dus maar 2 boeken gelezen (Ik ga de anderen ook zeker lezen) maar ik ben al helemaal fan. In Stad van sterren mocht ik Arianna niet zo. Nu wel.


    Search the light in the darkest days and see you're not alone

    jazziegirl schreef:
    Ik heb stad van sterren gelezen en stad van bloemen bijna uit. Ik heb dus maar 2 boeken gelezen (Ik ga de anderen ook zeker lezen) maar ik ben al helemaal fan. In Stad van sterren mocht ik Arianna niet zo. Nu wel.


    Oke, maar korte tip: Stad van Maskers is het eerste boek, misschien dat als je die leest, het wat logischer word.


    Tijd voor koffie.

    Dat weet ik. Ik zag Stad van Sterren in de bibliotheek.


    Search the light in the darkest days and see you're not alone

    Ik heb enkele boeken gelezen, ik weet niet tot waar. Van Sky en Georgia (ja toch? ^^) ben ik zeker. Ik geloof dat ik bij de derde halverwege ben afgehaakt.
    Ze zijn wel goed. :3


    Let the Night embrace you

    Ik heb er vier of vijf van gelezen, de laatste (of de laatste twee) waren toen nog niet uit en ik ben er daarna niet mee mee begonnen. maar inderdaad, ik vond ze heel leuk, vooral de eerste! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik! *steekt hand op* Stravaganza is echt één van mijn grote liefdes. ^^ Toch jammer dat de laatste boeken steeds meer op elkaar gaan lijken.. De eerste en de derde zijn mijn favorieten. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb er een gelezen. Geloof stad van sterren. In iedergeval die van de paardenraces en de pegasus Merla.


    Stenenlikker

    Parachutes schreef:
    Ik! *steekt hand op* Stravaganza is echt één van mijn grote liefdes. ^^ Toch jammer dat de laatste boeken steeds meer op elkaar gaan lijken.. De eerste en de derde zijn mijn favorieten. (:


    Yay! Mijn favorieten zijn toch wel Stad van Maskers en Stad van Schepen, al vind ik het moeilijk een keuze te maken. Ik vond Stad van Zwaarden toch wel een beetje tegenvallen eigenlijk...

    @Ewijn, dat is inderdaad Stad van Sterren (:


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Yay! Mijn favorieten zijn toch wel Stad van Maskers en Stad van Schepen, al vind ik het moeilijk een keuze te maken. Ik vond Stad van Zwaarden toch wel een beetje tegenvallen eigenlijk...

    @Ewijn, dat is inderdaad Stad van Sterren (:


    Schepen vond ik ook leuk! Zwaarden is toch de nieuwste? Die moet ik nog lezen. ;x


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Toen ik het eerste boek begon te lezen had ik er totaal geen zin in maar ik las verder en het verhaal werd steeds beter.
    Nu zit ik aan deel 4 en daar zal het bij blijven. Onze bieb heeft de andere nog niet :(


    No man can kill me.

    Sagitta schreef:
    Ik heb enkele boeken gelezen, ik weet niet tot waar. Van Sky en Georgia (ja toch? ^^) ben ik zeker. Ik geloof dat ik bij de derde halverwege ben afgehaakt.
    Ze zijn wel goed. :3

    Dat zijn boek 2 en 3 (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Parachutes schreef:
    (...)

    Schepen vond ik ook leuk! Zwaarden is toch de nieuwste? Die moet ik nog lezen. ;x


    Yeah, Stad van Zwaarden is het nieuwst, maar ik vond 'm wat tegenvallen ;P
    Maar ik ga maar niks spoilen ^^


    Tijd voor koffie.

    Boromir schreef:
    (...)
    Dat zijn boek 2 en 3 (:

    Echt? Nee, bij Sky ben ik dan afgehaakt. Die van het eerste boek heette Fabian ofzoiets, niet?
    -even opgezocht- Lols, hij heette Lucien. Mja, van Lucien en Georgia ben ik dan zeker dat ik ze gelezen heb. :p


    Let the Night embrace you