• Heya! Ik ben een grote lezer, en heb een tijdje geleden het laatste boek van een geweldige serie uitgelezen, namelijk: Stravaganza. Ik vroeg me af of er ook andere Stravaganza-fans zijn. Zo niet, dan kan ik de serie je aanraden! Het bestaat uit zes flinke boeken. Het gaat, een beetje globaal, over een groep jongeren, die ongelukkig zijn met hun jeugd, ieder op een andere manier. Ze vinden elk een voorwerp, waarmee ze in een andere wereld geraken.

    Het klinkt misschien heel zweverig, maar het zijn echt goede boeken. De boeken zijn trouwens geschreven door Mary Hoffman.

    Dus, zijn er fans?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 17:53 ]


    Tijd voor koffie.

    Lijkt me wel iets hebben. Ik zal het eens lenen bij de bieb (:


    I still think of the guitar bible.

    Ik heb alleen het eerste boek gelezen! (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ga het zeker lezen :Y)


    •*• Lululu •*•

    Ik hou van stravaganzaa!!!!
    Stad van zwaarden en dan vooral de bruiloft vond ik wel tegenvallen maar verder hou ik van deze boeken!
    Stad van geheimen vond ik het leukst van de zes


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile

    Yaay, heb net stad van maskers uit :)

    En stiekem wist ik al dat Lucien in zijn eigen wereld dood zou gaan, omdat ik dat had gelezen in stad van sterren xD


    Stenenlikker

    Ja! Echt supergoede boeken. Stad van Maskers blijft wel mijn favoriet, denk ik. (krul)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''