• Ja, mijn abolijst is drastisch leeg en daar moet echt wat aan gedaan worden. Ik heb al wat gezocht, maar het vinden van goede OP's is vreselijk lastig.

    Ik heb wel een paar eisen. Sorry,
    - Ik lees geen fanfiction. Mocht je het toch willen proberen, dan alleen Harry Potter.
    - Romantiek heb ik het liefst in combinatie met wat anders (Drama, Historisch etc.) Maar het mag wel.
    - Verder lees ik liever geen waargebeurde verhalen. Niet als ik weet dat het waar is.
    - Het liefst heb ik verhalen die nog niet zo veel hoofdstukken hebben. Dan kan ik het goed bijhouden.

    Dat was het wel (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    From the depht’s of mystery
    There will be an untold story


    ‘Waar ben ik?’ vroeg Kailyn na een moment van stilte. Ze wist de twijfels die ze voelde aan de kant te schuiven en kreeg de noodlottige woorden over haar lippen geperst.
    ‘Je bent in Cidonya,’ antwoordde Galênê. Er had zich een verzachtende trek rond haar mondhoeken gelegd toen Kailyn duidelijk niet veel was met het antwoord. ‘Misschien dat de benaming ‘Atlantis’ je meer bekend is,’ voegde ze er daarom aan toe.



    Strijd om Cidonya ~
    Fantasy ~
    Onbekende personen ~

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 13:58 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”



    "Iets waar ik wel helemaal zeker van was, was dat Nevjia geheimen had. Geheimen waarvan ze hier op de academie niets vanaf wisten. Achter haar staalgrijze ogen bevond zich een wereld waarvan ik niet wist of ik hem wel wilde leren kennen."


    Rhea Amides is een zestienjarig meisje dat leeft binnen de grenzen van de V.E.U. in futuristisch Europa. Ze zit op de kunstgerichte academie van de stad Edim in de provincie Elledan, maar ze voelt zich opgesloten achter de hoge hekken. Samen met haar beste vriendin Kat onderneemt ze stiekem verboden uitstapjes naar de stad, maar afgezien van dat houdt ze zich netjes aan de regels. Maar met de komst van Nevjia Strolovski verandert dat drastisch. Alles waar ze eerst voor stond, brokkelt af. Stap voor stap. Ze komt erachter dat niets is wat het lijkt en dat elke keuze zijn offers eist.


    Shattered || 12.02.2013


    Genre's:
    - science-fiction
    - romantiek
    - avontuur
    - drama
    - OP


    Chasing goals.

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.

    ________________________________________

    She is nobody's child.



    She is a nobody's child.


    ^is tijdelijk inactief maar zal snel weer online staan

    Hopelijk is een van de twee iets voor je, kijk voor de rest op Mijn Schrijvers ID


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    ik heb er nu 2

    http://www.quizlet.nl/stories/107417/wanneer-papier-sneetjes-mes-steken-worden/
    Dit gaat over een meisje dat in een middeleeuwse vestingstad leeft dat word geteisterd door moordenaars, dieven, ect. haar broer zit in een groep die zich hier tegen verzet, geheel onbedoeld word ze door deze problemen op geslokt en zal ze zelf ook moeten vechten voor haar bestaan.
    - telt nu 10 hoofdstukken
    - ik schrijf minimaal 2x in de week een nieuw hoofdstuk.

    http://www.quizlet.nl/stories/109034/de-ketens-van-lucifer-16/
    Dit gaat over een meisje dat wakker word in een vreemde hal, waar de Lucifer ontmoet.
    - ik ben vandaag begonnen aan het verhaal
    - telt nu 2 hoofdstukken
    - ik probeer in iedergeval 2x in de week te schrijven
    - komt [16+] in voor
    - momenteel pas 2 hoofdstukken


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb alleen verhalen met veel hoofdstukken, as you know. xD


    Every villain is a hero in his own mind.




    Wat gebeurt er wanneer je een fout maakt in je leven?
          Wat gebeurt er wanneer je niet wordt vergeven, zelfs wanneer je het doet voor iemand waar je alles voor zou opgeven?
          Je wordt opgesloten.
          Je wordt voor gek uitgemaakt.
          En je wordt vernederd.
          Niet thuis.
          Niet buiten.
          Maar in een gesticht.
          In 1970.



    Dit alles gebeurt bij de negentienjarige Isabella die een gruweldaad begaan heeft voor de - volgens haar - bestwil van de familie.
          Ze wordt opgesloten in de hel op aarde.
          Ze ontmoet vele mensen, waaronder gekke, schuldige en onschuldige.
          Maar wanneer ze Eli ontmoet, raakt ze gefascineerd van hem en probeert ze te ontdekken waarom hij in het gesticht zit, totdat ze tot een ongelofelijke ontdekking maakt.










    ____________________________________________________________________________________________


    x Speelt zich af in een psychiatrisch ziekenhuis in 1970;
    x Licht gebaseerd op American Horror Story: Asylum;
    x Nederlands geschreven en gesproken;
    x Onbekende personen;
    x 16+.



    The odds are néver in our favor.

    Ik heb een OP verhaal, kijk maar of je het wat vind! (:

    KLIK


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    The only thing worse than a boy who hates you
    A boy who loves you - the book thief




    Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie



    - 100 % Nederlands
    - Neem een abo, ik waarschuw niet
    - Trailer


    Lost in lies

    Hoop dat je het gaat lezen

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 21:43 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne



    'After all this time Severus?'
    'Always.'


    - Verleden van Severus Snape
    - Alle leeftijden
    - Abo, ik waarschuw niet


    Black Sky || Severus Snape


    'She walks on starlight.'



    In een land waar mensen zich terugtrekken in hun eigen kringen en geen kennis bezitten over de wereld om hun heen, heerst een angstaanjagende legende die hen in zijn greep houdt. "Als de zon oplost achter de wolken en het licht verdwijnt uit de wereld, zullen grote donkere wezens ieders gedachten overnemen. Lichamen zullen vervormen, herinneringen vervagen, totdat de geest al het besef heeft verloren." Ouderlingen trekken zich 's nachts terug in hun huizen, maar de nieuwe generatie sluit zijn ogen voor het in hun ogen onzinnig gefluister.
    Guendolyn Aerona is een jonge vrouw van zeventien jaar die haar hele leven al bij haar grootouders in een huisje in het dorp Arven heeft geleefd, maar naarmate haar achttiende naamdag dichterbij komt, wordt ze steeds nieuwsgieriger naar het verleden wat haar grootvader en grootmoeder altijd al voor haar verzwegen hebben en ze zelf niet kan herinneren. Op een dag neemt ze een besluit en trekt ze weg, op zoek naar de waarheid, op zoek naar de ouders waarvan ze niet zeker weet of ze die heeft. Onderweg zal ze vele reizigers ontmoeten, ieder met een geheel ander doel, maar later blijkt dat hun paden langzaamaan samen worden gevoegd door het lot. En de oeroude legende die haar grootmoeder haar als jong meisje altijd vertelde, blijft maar in haar gedachten rondzweven.

    "Ik weet niet hoe lang ik al dwaalde door de donkere bossen en de ijskoude regen, het besef van tijd was al bij me weggevlogen als ganzen die vertrokken naar het warme zuiden, maar ik vond het niet eens erg. Het gevoel van vrijheid overweldigde me, waardoor ik niet eens doorhad dat ik geen idee had waarnaartoe ik op weg was. Mijn voeten droegen me haastig, steeds verder de grote, wijde wereld in en vaag doken ergens in mij de gedachten op dat ik helemaal niets mee had genomen en hoe onverstandig dat wel niet was, maar het gevoel van vrijheid was sterker dan mijn verstandigheid. Hoewel het regende, speelde er een glimlach met mijn lippen en ik genoot van de enorme druppels die uiteen spatten op mijn blanke huid en zich nestelden in mijn lange, donkere haren, waardoor ze zwaar langs mijn kin gingen hangen. Ik genoot ervan hoe ik telkens het water uit mijn ogen moest vegen, om te voorkomen niet verblind te worden en de kou die ik eigenlijk zou moeten voelen, kwam maar niet mijn lichaam binnen. Vrijheid. Vrijheid was wat ik voelde, was wat mijn lichaam overnam en ik wilde dansen in de regen, in het donkere bos, in de wereld, de vrije, wijde wereld. Nu was hij van mij. Eindelijk was de wereld van mij."

    ~ Fantasy/historisch
    ~ Onbekende personen
    ~ Klik op de afbeelding voor de story


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)




    Your soul is more.
    Explained in this lore.
    Open the door.
    And you will find the core.


    Dit is een fantasie verhaal met in de hoofdrol een meisje Olinia. Ze ontdekt dat er meer is tussen hemel en aarde. Zal het haar lukken om deze wereld te snappen?
    - Onbekende personen
    - Fantasie
    - Avontuur
    - Must Read! :p

    Nomina Animorum

    Notes:
    Kudo's zijn welkom. (kudo)
    Neem een abo, ik waarschuw niet.


    I follow only one rule |

    Ik heb momenteel 2 verhalen. Allebei OP.
    Hopelijk zijn ze iets voor jou!

    http://www.quizlet.nl/stories/108580/dreaming-towards-the-end/

    http://www.quizlet.nl/stories/101441/saying-goodbye/

    Geen lange reclame of foto's voor mij: ik plaats hier gewoon mijn berichtje en dan wacht ik wel af of je kijkt of niet ;).

    Ik heb een fanfictie over een jongen die tegelijk leeft met Harry Potter. Op een andere site veel leuke reacties gekregen en ik hoop dat je de moeite wilt nemen het even te lezen. Ik weet dat je liever geen fanficties wilt, maar ik denk dat als je van de boeken van Harry Potter houdt, dat je dit verhaal ook wel leuk vindt. ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/109280/de-geboren-dooddoener-harry-potterstory/


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Insanity • Draco [HP]



    Het jaar Harry James Potter werd geboren was voor vele tovenaars en heksen een redding. Ze vierde zijn geboortedag alsof het een traditie was. Maar wat niemand wist is dat in datzelfde jaar nog een belangrijke heks was geboren. Ze droeg de naam Regina met zich mee. Een achternaam had ze niet, want ze was als vondeling neergelegd bij het Zweinstein kasteel. Regina werd één van de machtigste heksen ooit. Haar magie gebruikend voor het slechte doeleinde, waarschijnlijk was dat ook de reden waarom niemand van haar bestaan afwist. Niemand wilde het over Regina hebben. Heer Voldemort was met zijn leger niks vergeleken bij de magie waarover Regina beschikte. Want Voldemort mocht zich dan keer op keer terug trekken, Regina was het echte kwaad waarvoor gevreesd moest worden. En echte kwaadheid neemt nooit rust.


    Chaos is a ladder.




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16