• Heey allemaal,

    Ik weet het, het is nog niet maar door examens enz. wou ik op tijd gaan beginnen met voorbereidingen voor mijn feestje.
    Ik ga 5 april namelijk mijn sweet sixteen pary houden. Nu vroeg ik me af wie heeft er leuke ideeën. Ik denk namelijk niet dat heel de avond in de tent staan met dj nou zo gezellig is dus weet iemand nog iets leuks wat niet al te deur is.

    Het is van 8 tot 12 waarschijnlijk, geen idee of dit voor de tips en ideeën nodig is.
    en het is in de nacht van 5 april dus het is waarschijnlijk wel lekker weer opzich. Als ruimte hebben we de tuin maar we hebben ook een pleintje waar eventueel iets kan worden gedaan en natuurlijk binnen.

    Hopelijk hebben jullie ideeën die ik kan gaan gebruiken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gewoon veel mensen uit nodige, playlistje, drank. En je hebt een geweldige sweet sixteen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Muziek, drank en snacks en vrienden! Meer heb je niet nodig.
    Nodig mij wel uit hé? Haha


    El Diablo.

    Helium balonen en bewegende gekleurde spots ofzo? En natuurlijk een hapjes tafel, misschien kun je wat speciale/bijzondere hapjes maken of mensen inhuren om te laten rondlopen (ligt eraan hoe groot je het maakt ocfourse) oh en misschien is een grote fondant taart met jou naam en leeftijd erop leuk of iets in het thema van het feest als dit er is?


    You were born original, don't die as a copy.

    Lol ehm ik zal nog wat info hier dumpen. ik heb 16 mensen die komen en ik ga geen drank doen aangezien ze bijna allemaal nog geen 16 zijn en ik hebn geen zin in gezeik zeg maar.
    Mijn broer is de dj met een collega, tevens een vriend van me.
    Hapjes enz. heb ik al geregeld met mama enz.

    Maar ik zoek dus iets leuks zoals je bv. met 6 mensen twister kunt gaan doen meer van zulke dingen. het is gewoon een simpel feest maar ik weet niet of ze zullen dansen of wat want bij mijn broer was het echt kei saai.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Lol ehm ik zal nog wat info hier dumpen. ik heb 16 mensen die komen en ik ga geen drank doen aangezien ze bijna allemaal nog geen 16 zijn en ik hebn geen zin in gezeik zeg maar.
    Mijn broer is de dj met een collega, tevens een vriend van me.
    Hapjes enz. heb ik al geregeld met mama enz.

    Maar ik zoek dus iets leuks zoals je bv. met 6 mensen twister kunt gaan doen meer van zulke dingen. het is gewoon een simpel feest maar ik weet niet of ze zullen dansen of wat want bij mijn broer was het echt kei saai.


    Uhum, als je niks met drank gaat doen raad ik je aan echt iets te gaan doen, dan zijn mensen een beetje stug en 4 uur naar muziek luisteren is niet ideaal. Ik heb een keer met een grote groep tapas gedaan, dat iedereen hapjes meeneemt enzo.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik zou niet zo zeker mooi weer verwachten. De laatste jaren is de zomer dan wel opgeschoven naar de lente, lijkt het, maar het kan net zo goed regenen, dus ik zou maar een grote tent huren, voor de zekerheid. :Y)
    Verder heb je gewoon lekkere muziek nodig. Uit de Top 40 lijkt me het beste, omdat de meeste mensen daar toch wel van houden. Verder gewoon chips en andere snacks, taart (!!) en veel mensjes.
    Oh, gefeliciteerd trouwens. :')

    Taart!

    En voor de rest zou ik het niet weten. Ik word zelf in mei 16, maar ik ga geen sweet sixteen houden. Voor mij een rustige verjaardag. Mijn enige voorwaarde is : Taart. Ik krijg namelijk nooit taart op mijn verjaardag D:.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 21:31 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dragneel schreef:
    Ik zou niet zo zeker mooi weer verwachten. De laatste jaren is de zomer dan wel opgeschoven naar de lente, lijkt het, maar het kan net zo goed regenen, dus ik zou maar een grote tent huren, voor de zekerheid. :Y)
    Verder heb je gewoon lekkere muziek nodig. Uit de Top 40 lijkt me het beste, omdat de meeste mensen daar toch wel van houden. Verder gewoon chips en andere snacks, taart (!!) en veel mensjes.
    Oh, gefeliciteerd trouwens. :')
    ehm dankje alvast. ben pas 4 april jarig maarja.
    Ik zit met mijn ouders te dealen dat ik een Niall taart krijg....... hihi de tent bedekt de hele tuin dus dat is wel makkelijk. Het enigste is er zijn jongens en meisje met de leeftijd 14 tot en met 19 dusja....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vorig jaar heb ik een groep vrienden uitgenodigd - volgens mij tien -. We maakte een enorm kampvuur in mijn achtertuin en gingen daar met zijn alle omheen zitten. Binnen zat mijn familie, dus ik had die twee feesten lekker gecombineerd. Ik had geen drank omdat ik toen vijftien was. De leeftijd van mijn vrienden varieerde wel tussen de 23 en de 15, maar uiteindelijk was het een gouden combinatie. We hadden marshmellows, stokbrood en andere dingen die je kon roosteren aan een saté prikker. We hadden gewoon geen drank nodig en het was gezellig. Iedereen had het naar zijn zin. Ik herinner me nog dat twee van hen hadden ingebroken in achtertuinen om kerstbomen te stelen - in maart - zodat we een grote vuur kregen. Het was echt top, sinds dien hebben al mijn vrienden een kampvuur bij hun feest.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    MissStoran schreef:
    (...) ehm dankje alvast. ben pas 4 april jarig maarja.
    Ik zit met mijn ouders te dealen dat ik een Niall taart krijg....... hihi de tent bedekt de hele tuin dus dat is wel makkelijk. Het enigste is er zijn jongens en meisje met de leeftijd 14 tot en met 19 dusja....

    Dan zou ik gewoon geen alcohol serveren, die van 18 en ouder hebben maar gewoon pech. :Y)
    Haha vet! Ik ben zelf geen Directioner maar een taart van je idool lijkt me wel leuk.

    Scabbia schreef:
    Taart!

    En voor de rest zou ik het niet weten. Ik word zelf in mei 16, maar ik ga geen sweet sixteen houden. Voor mij een rustige verjaardag. Mijn enige voorwaarde is : Taart. Ik krijg namelijk nooit taart op mijn verjaardag D:.



    Oke niet om het een of ander maar nu heb ik echt medelijden met je.:(


    You were born original, don't die as a copy.

    Scabbia schreef:
    Taart!

    En voor de rest zou ik het niet weten. Ik word zelf in mei 16, maar ik ga geen sweet sixteen houden. Voor mij een rustige verjaardag. Mijn enige voorwaarde is : Taart. Ik krijg namelijk nooit taart op mijn verjaardag D:.



    Je krijgt geen taart? Dat is een van de belangrijkste dingen bij een verjaardag samen met familie, vrienden en cadeautjes.


    Physics is awesome

    Licet schreef:
    Gewoon veel mensen uit nodige, playlistje, drank. En je hebt een geweldige sweet sixteen.


    •*• Lululu •*•

    Scabbia schreef:
    Taart!

    En voor de rest zou ik het niet weten. Ik word zelf in mei 16, maar ik ga geen sweet sixteen houden. Voor mij een rustige verjaardag. Mijn enige voorwaarde is : Taart. Ik krijg namelijk nooit taart op mijn verjaardag D:.


    Geen.. taart..?


    ars moriendi