The travel Diary
Door één stomme fout ishet leven van de 16 jarige May volledig overhoop gegooid. In blinde paniek pakt ze een rugzak en gaat ze er vandoor. Nee, ze loopt niet weg. Ze gaat op rondreis door Europa, met de stellige overtuiging dat wanneer ze terug komt, alles weer zo zal zijn zoals het was. Ze had er alleen niet op gerekend dat de gebeurtenissen haar overal zouden achtervolgen, en haar geen seconde met rust zouden laten. Tijdens haar reis ontmoet ze verschillende personen en beland ze in allerlei soorten situaties. Ze maakt nieuwe vrienden (waarvan sommigen wat vreemd zijn) en hoort hun verhalen. Alles wat er gebeurd schrijft ze in onverstuurde brieven aan Luna, die ze in een boekje bewaard. In deze brieven laat ze haar gedachten de vrije loop gaan en beschrijft ze alle gebeurtenissen, maar ook haar emoties. Zal May haar koppigheid onder ogen zien, en begrijpen dat je niet weg kunt lopen van je problemen? En wat is er nou eigenlijk tussen haar en Luna gebeurd?
Ik sloeg het boekje dicht. 85 brieven. 85 brieven aan jou geschreven, maar nooit verstuurd. Allemaal opgeslagen in een boekje. De zon prikte op mijn huid en het gras kriebelde onder mijn voeten. De avondzon kleurde de lucht oranje. Ik zuchtte. Het was die ene fout die ervoor zorgde dat mijn leven voorgoed veranderde. Ik zal het nooit vergeten Luna. Hoe zou ik het ooit kunnen vergeten?
~onbekende personen
~afgelopen
~87 hoofdstukken
[ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 12:58 ]
To live is to fight ~ Shinku