• Join us;
    Berna - Berdy
    Lieke - Meliourry
    Miriam - MirLiam
    Anouk - Donoghue
    Yvonne - MissStoran
    Elle - Sikowitz
    Gabriëla - Seeley
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Natascha - Pokemoniall
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Moams
    Sebas - SuperMalik
    Miryam - ZAYNISHOT
    Melissa - Morissette
    Ness - nessje
    Anouschka - liamssmile
    Glenn - Nibug
    Jette - LadyCeliac

~Liefde voor iedereen! <3

[ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 19:37 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Sikowitz schreef:
    ik heb het niet gevolgd. Al zeg ik net wel een iets met een klein meisje met een schommel ofzo en viel mijn mond open van verbazing toen ze die laatste paar noten even zo uit haar mauw schudden.

Irene. Maar ze won niet. Nee, doe mij maar Danny O'Donoghue (zanger van The Script), Tom Jones, Jessy J en Wil.I.Am. Uk is leeeeeeeeeeeeuk

Miep

Goodnight x

Danmarks Dynamite.

Oke, dus, lol. Ik heb met Melissa een fanaccount op twitter, voor 1D, meerendeels Larry. Maar ik had ge'rt, dat iemand moest raden aan de hand van onze twitternaam hoeveel volgers we zouden hebben. Onze naam is 'larryishorny' dus kreeg ik een reactie met 10000 volgers en ik zat met open mond naar mijn ipod te kijken, want lol, in werkelijkheid hebben we er maar 238. :'))

stay safe because I like being alive at the same time as you

Donoghue schreef:
    EINDELIJK
    De voice kids is afgelopen. Ik vind het verschrikkelijk. Die kinderen zijn zo vol van zichzelf. Ik heb het gekeken omdat mijn zusje het ook kijkt, maargoed.

Ben ik even blij dat in maart The Voice UK weer begint. ICANTWAIT.
    De jury is zo awesome daar

IEMAND DIE HET MET ME EENS IS. AMEN.
    Maar ik haat ook al die andere zang programma's. BAH BAH.

Who want to read my Zourry?
    Summer love

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Meliourry schreef:
    (...)

IEMAND DIE HET MET ME EENS IS. AMEN.
    Maar ik haat ook al die andere zang programma's. BAH BAH.

Ghehe, The voice vind ik leuk. Maar dan vooral the blind auditions and the battles. De Engelse is gewoon heerlijk

Miep

Ik zat daarnet dus een stukje van The Voicce Kids met m'n broertje kijken, WAT STOER DAT THE SCRIPT IETS ZEI TEGEN DAT JONGETJE OH MY GOD. Wel oneerlijk dat hij doorging, in plaats van dat meisje, zij was tienduizenden keren beter.
    Daarna mocht ik niet meer meekijken van m'n broertje omdat ik commentaar op alles had. :')

Meliourry schreef:
    Ik zat daarnet dus een stukje van The Voicce Kids met m'n broertje kijken, WAT STOER DAT THE SCRIPT IETS ZEI TEGEN DAT JONGETJE OH MY GOD. Wel oneerlijk dat hij doorging, in plaats van dat meisje, zij was tienduizenden keren beter.
    Daarna mocht ik niet meer meekijken van m'n broertje omdat ik commentaar op alles had. :')

JA HE? IK GING ECHT DOOD. Toen ze het hadden over the script, en ze in beeld kwamen spacede ik hem helemaal. Gelukkig waren mijn ouders niet thuis want die hadden me echt raar aangekeken. Samen met mijn zusje zitten fangirlen over The Script en 1D. Hahah.
    Inderdaad he? Sommige mensen waren onterecht door. Ugh, ik heb zin in maart. DAN ZIT DANNY IN DIE RODE STOEL:9~

Miep

Donoghue schreef:
    (...)

JA HE? IK GING ECHT DOOD. Toen ze het hadden over the script, en ze in beeld kwamen spacede ik hem helemaal. Gelukkig waren mijn ouders niet thuis want die hadden me echt raar aangekeken. Samen met mijn zusje zitten fangirlen over The Script en 1D. Hahah.
    Inderdaad he? Sommige mensen waren onterecht door. Ugh, ik heb zin in maart. DAN ZIT DANNY IN DIE RODE STOEL:9~

Nou, dat heb ik maar niet gedaan, anders had ik het stukje niet eens mogen afkijken, hahaha.
    Ja, maar ik vind dat stemmen gewoon zo oneerlijk, je kan zo vaak stemmen als jezelf wilt. Ze moeten is een andere manier verzinnen...
    IK HEB OOK ZIN IN MAART, MIJN VERJAARDAG EN LONDOOOOOON.

Meliourry schreef:
    (...)

Nou, dat heb ik maar niet gedaan, anders had ik het stukje niet eens mogen afkijken, hahaha.
    Ja, maar ik vind dat stemmen gewoon zo oneerlijk, je kan zo vaak stemmen als jezelf wilt. Ze moeten is een andere manier verzinnen...
    IK HEB OOK ZIN IN MAART, MIJN VERJAARDAG EN LONDOOOOOON.

IK BEN OOK JARIG IN MAART. OVER EEN MAAND. DE 17E (:
    ME WORD 16. haha. En jiiiiiiiiiiiiiiij?
    Ik vind het stemmen ook oneerlijk. Buh

Miep

Donoghue schreef:
    (...)

IK BEN OOK JARIG IN MAART. OVER EEN MAAND. DE 17E (:
    ME WORD 16. haha. En jiiiiiiiiiiiiiiij?
    Ik vind het stemmen ook oneerlijk. Buh

IK OP DE 8E EN IK WORD OOK 16, WOEHOEEEE. Mag ik eindelijk achter de kassa. (:
    Maar, wat stoer, we zijn in hetzelfde jaar en dezelfde maand geboren, hahaha.
    MAAAAAR op de 17e is een soort nicht van me ook jarig (:

Meliourry schreef:
    (...)

IK OP DE 8E EN IK WORD OOK 16, WOEHOEEEE. Mag ik eindelijk achter de kassa. (:
    Maar, wat stoer, we zijn in hetzelfde jaar en dezelfde maand geboren, hahaha.
    MAAAAAR op de 17e is een soort nicht van me ook jarig (:

Wij zijn cool (:
    Ik moet vanmiddag voor het eerst écht werken (:

Miep

Donoghue schreef:
    (...)

Wij zijn cool (:
    Ik moet vanmiddag voor het eerst écht werken (:

Inderdaad (:
    Oeh, leuk. Hoe laat? Ben je zenuwachtig? Dat was ik altijd wel, voor de eerste keer sowieso, daarna brokkelde het langzaam af. :3

Meliourry schreef:
    (...)

Inderdaad (:
    Oeh, leuk. Hoe laat? Ben je zenuwachtig? Dat was ik altijd wel, voor de eerste keer sowieso, daarna brokkelde het langzaam af. :3

Van 3 tot 5. Ik werk bij de AH en mag nu nog meelopen. Maar het is wel spannend.

Miep

Donoghue schreef:
    (...)

Van 3 tot 5. Ik werk bij de AH en mag nu nog meelopen. Maar het is wel spannend.

Wat doe je daar? Vakken vullen?
    En oh, dat is wel kort. Ik moest gelijk de hele zaterdag middag, haha. Ik ben serieus zo blij dat ik daar weg ben (: