• Join us;
    Berna - Berdy
    Lieke - Meliourry
    Miriam - MirLiam
    Anouk - Donoghue
    Yvonne - MissStoran
    Elle - Sikowitz
    Gabriëla - Seeley
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Natascha - Pokemoniall
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Moams
    Sebas - SuperMalik
    Miryam - ZAYNISHOT
    Melissa - Morissette
    Ness - nessje
    Anouschka - liamssmile
    Glenn - Nibug
    Jette - LadyCeliac


    ~Liefde voor iedereen! <3

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 19:37 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Meliourry schreef:
    (...)

    Ik, natuurlijk, hahaha. :')

    jeah, wacht ik ga ff, dan ga ik ff wat vragen aan degene van wie de rog is. ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    (...)
    jeah, wacht ik ga ff, dan ga ik ff wat vragen aan degene van wie de rog is. ;3


    Dat is goed. Als het oke is, wil je me dan een gb'tje sturen? ;3 Aangezien ik zo weg ben, omdat er een vriendin komt...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meliourry schreef:
    (...)

    Dat is goed. Als het oke is, wil je me dan een gb'tje sturen? ;3 Aangezien ik zo weg ben, omdat er een vriendin komt...

    Ja is goed. Het is ook oke. want ze vroeg zelf aan mij of ik nog mensen wist. Maar ik weet niet precies wat ze wil. Of je gewoon zelf een rol mag maken of niet. Aangezien er al heel veel gebeurt is tussen Serena[die vriendin van Harry] enzo. en we dat niet opeens kunnen vergeten. vandaar ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    (...)
    Ja is goed. Het is ook oke. want ze vroeg zelf aan mij of ik nog mensen wist. Maar ik weet niet precies wat ze wil. Of je gewoon zelf een rol mag maken of niet. Aangezien er al heel veel gebeurt is tussen Serena[die vriendin van Harry] enzo. en we dat niet opeens kunnen vergeten. vandaar ;o


    Aha, als ik die rol overneem, dan mag je heel veel uitleggen, haha. Aangezien ik te lui ben om terug te lezen. ;3

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 13:46 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ZO zou het eruit zien als Louis zijn haar rood zou verven. sorry. maar ik vind het echt lelijk. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    ZO zou het eruit zien als Louis zijn haar rood zou verven. sorry. maar ik vind het echt lelijk. ;x



    Misschien doet hij het niet zo knalrood. Ik vind het hem niet lelijk staan.


    Physics is awesome

    Sikowitz schreef:
    ZO zou het eruit zien als Louis zijn haar rood zou verven. sorry. maar ik vind het echt lelijk. ;x



    Gheheh, het is net een clown. Hij doet me een beetje denken aan die jongen uit The Princess Diaries:


    Miep

    Meliourry schreef:
    (...)

    Zijn ze niet, helaas, of dat vertelde een vriendin van mij me. ;c

    Ze zijn dan in Birningham en Nottingham.(:
    Best dichtbij.c:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    IK GA EVEN ARROW KIJKEN:9~:9~:9~:9~:9~:9~


    Miep


    *.*


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ben ik de enige die Lou met rood haar een sexy beast vind?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ZAYNISHOT schreef:


    *.*


    *.*
    :9~
    MIJN


    Miep

    Welke cover vinden jullie beter?


    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 16:50 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hello.


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.