• Join us;
    Berna - Berdy
    Lieke - Meliourry
    Miriam - MirLiam
    Anouk - Donoghue
    Yvonne - MissStoran
    Elle - Sikowitz
    Gabriëla - Seeley
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Natascha - Pokemoniall
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Moams
    Sebas - SuperMalik
    Miryam - ZAYNISHOT
    Melissa - Morissette
    Ness - nessje
    Anouschka - liamssmile
    Glenn - Nibug
    Jette - LadyCeliac


    ~Liefde voor iedereen! <3

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 19:37 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    (...)
    als je me even verteld wat wil wilt en wat de bedoeling is? ;3


    Ik ben even gaan vragen wat ze bedoelen, want ineens mag het niet meer in een bestaande plek zijn, maar dat kan niet... Maar in elk geval wil ik deze foto erin:


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Ik ben even gaan vragen wat ze bedoelen, want ineens mag het niet meer in een bestaande plek zijn, maar dat kan niet... Maar in elk geval wil ik deze foto erin:


    Ik snap je niet helemaal. ik heb eigenlijk niet meer meegekregen, dan enkel een cover maken namelijk. wat moet er met de foto gebeuren? en wat bedoel je met bestaande plek?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Morissette schreef:
    I'm back btw. ^^

    Welcom back! =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    (...)
    Ik snap je niet helemaal. ik heb eigenlijk niet meer meegekregen, dan enkel een cover maken namelijk. wat moet er met de foto gebeuren? en wat bedoel je met bestaande plek?


    Ik wou laat maar zeggen een foto van London in de achtergrond, de foto moet erin verwerkt... Nu krijg ik te horen dat ik geen bestaande locatie/plek mag gebruiken. What means dat ik dat plan moet omgooien, een kaart uit mezelf tekenen en andere dingen. Dus ik vraag even of het ook op mijn manier mag. Jij schiet hier niks mee op dus:

    Ik heb een cover nodig met die foto en een foto van London in de achtergrond, wat nu niet meer mag.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Sikowitz schreef:
    (...)
    Welcom back! =D


    Thank you! :'D
    Heb ik belangrijke dingen gemist in dit topic/fandom? :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.



    WELCOME BACK MELISSAAA!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Ik wou laat maar zeggen een foto van London in de achtergrond, de foto moet erin verwerkt... Nu krijg ik te horen dat ik geen bestaande locatie/plek mag gebruiken. What means dat ik dat plan moet omgooien, een kaart uit mezelf tekenen en andere dingen. Dus ik vraag even of het ook op mijn manier mag. Jij schiet hier niks mee op dus:

    Ik heb een cover nodig met die foto en een foto van London in de achtergrond, wat nu niet meer mag.

    oke, dus ik moet wel gewoon met londen doen?
    en heb je misschien een grotere foto voor me. want deze is wel heel klein.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Sikowitz schreef:
    (...)
    oke, dus ik moet wel gewoon met londen doen?
    en heb je misschien een grotere foto voor me. want deze is wel heel klein.


    Mijn TinyPic weigert foto's en gifs te accepteren, alles is error... Kan je hem niet vergroten?
    Ja, ik heb wel een foto die ik wil als achtergrond hier ergens in mijn documenten opgeslagen, even zoeken...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Mijn TinyPic weigert foto's en gifs te accepteren, alles is error... Kan je hem niet vergroten?
    Ja, ik heb wel een foto die ik wil als achtergrond hier ergens in mijn documenten opgeslagen, even zoeken...

    ja, maar dan krijg ik allemaal pixels en kan ik hem niet goed uitsnijden. en dat is al moeilijk met deze foto omdat alles donker is. en als hij ook nog zo klein is, is het gewoon bijna onmogelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''



    Found, ook te klein zeker?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Sikowitz schreef:
    (...)
    ja, maar dan krijg ik allemaal pixels en kan ik hem niet goed uitsnijden. en dat is al moeilijk met deze foto omdat alles donker is. en als hij ook nog zo klein is, is het gewoon bijna onmogelijk.


    Eigenlijk is het de bedoeling dat er niet meer te zien is dat het 1D is door hem te vervagen/zwart-wit te maken, ik probeer hem wel even te vergroten...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:



    WELCOME BACK MELISSAAA!


    HAHA THANKS. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    http://tinypic.com/r/3166b0g/6


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    helloooooo


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.