• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*

    TOPIC DRIE









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Madonna = Anne
    Skerries = Shirley
    Mallory = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Souvenir = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 12:45 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Souvenir schreef:
    Ik veranderde mijn signature!


    Is dat van een film?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Embry schreef:
    (...)

    Is dat van een film?


    Ja, van 'The bridge to Terabithia.' Met Josh Hutcherson in de hoofdrol! Schaam je, dat je zo een film niet kent. (cat)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    (...)

    Ja, van 'The bridge to Terabithia.' Met Josh Hutcherson in de hoofdrol! Schaam je, dat je zo een film niet kent. (cat)


    Ik ken hem wel! Ik heb nog niet zo lang geleden gekeken. Dat meisje gaat toch dood dacht ik? (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Embry schreef:
    (...)

    Ik ken hem wel! Ik heb nog niet zo lang geleden gekeken. Dat meisje gaat toch dood dacht ik? (:


    Jammer genoeg wel. We keken hem in Godsdienst, en ik zat te blèren. Natuurlijk moet een mactho er een kutopmerking over maken en dan zegt de leerkracht dat het 'niet erg is als je je gevoelens wilt uiten.' Fail, voor hem dan. (cat) Waar zag jij hem?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    (...)

    Jammer genoeg wel. We keken hem in Godsdienst, en ik zat te blèren. Natuurlijk moet een mactho er een kutopmerking over maken en dan zegt de leerkracht dat het 'niet erg is als je je gevoelens wilt uiten.' Fail, voor hem dan. (cat) Waar zag jij hem?


    Hij was op televisie en mijn moeder wou hem graag zien en ik keek mee en ik vond hem wel heel goed en ook spijtig voor het meisje!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Embry schreef:
    (...)

    Hij was op televisie en mijn moeder wou hem graag zien en ik keek mee en ik vond hem wel heel goed en ook spijtig voor het meisje!


    Coowl. Heel even had ik gehoopt dat we in dezelfde klas zaten, maar dan gewoon niet wisten van elkaar dat we op Q zaten. Niet dus. :Y)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    (...)

    Coowl. Heel even had ik gehoopt dat we in dezelfde klas zaten, maar dan gewoon niet wisten van elkaar dat we op Q zaten. Niet dus. :Y)


    Dat zou best hilarisch zijn ^^
    Maar ik denk het niet, want ik doe zedenleer en geen Godsdienst (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Embry schreef:
    (...)

    Dat zou best hilarisch zijn ^^
    Maar ik denk het niet, want ik doe zedenleer en geen Godsdienst (:


    Dan zou het inderdaad wel héél onwaarschijnlijk zijn.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het zou best wel leuk zijn om met iemand waar ik mee op school zit, samen op Q te zitten.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ja, zou fantastisch zijn!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Embry schreef:
    Het zou best wel leuk zijn om met iemand waar ik mee op school zit, samen op Q te zitten.


    Nu ben ik dus echt naar de namen bovenaan gaan kijken om te checken of ik er toch niet één van kende (behalve katl1) ;)


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Nou, ik ken mensen op Q waarmee ik op school heb gezeten, maar zo epic is het niet. Dat kan ik je wel vertellen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    het hangt er natuurlijk van af welke mensen


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Een meisje van mijn klas heeft het ook een geprobeerd. Ze hield het nog geen maand uit.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Q is gewoon van mij een mijn Belgjes/Nederlandertjes. Er zouden ook geen klasgenoten het moeten komen verkloten.:Y)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28