• Ik had eigenlijk alleen maar oog voor hun gespierde borstkas (cat)
    Het trok mijn ogen aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Devourer schreef:
    (...)

    Inderdaad. Ik ben zelf een vrouw en ik erger me hierdoor aan mijn eigen soort.

    Ik erger me ook aan mijn soort. Er zijn serieus mensen in mijn klas die bij elk meisje / vrouw die langskomt elkaar vragen of ze die persoon zouden doen. Echt dafuck?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik erger me ook aan mijn soort. Er zijn serieus mensen in mijn klas die bij elk meisje / vrouw die langskomt elkaar vragen of ze die persoon zouden doen. Echt dafuck?


    Idd. ;o


    26 - 02 - '16

    Jummie. :9~


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik mis buikhaar en een pikwijzer :(.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 10:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind die slippers vreselijk *.*
    Heee die jongen ken ik! ^.^


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Devourer schreef:
    (...)

    Je bent niet de enige. Als ik iets lelijk vind zijn het extreem gespierde jongens en sixpacks.


    I agree.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sorry, maar dat is niet mijn type jongen. Ik heb toch liever iets wat meer bereikbaar is (want hoeveel jongens kennen wij nou die er zó uitzien?).


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dai5y schreef:
    Sorry, maar dat is niet mijn type jongen. Ik heb toch liever iets wat meer bereikbaar is (want hoeveel jongens kennen wij nou die er zó uitzien?).

    Dus jij kijkt verder ook nooit naar celebs omdat ze toch onbereikbaar zijn? ;O


    ars moriendi

    Mag ik er een to-go?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Dus jij kijkt verder ook nooit naar celebs omdat ze toch onbereikbaar zijn? ;O
    Dat zei ik niet (iig bedoelde ik het niet zó ). Tuurlijk kijk is wel naar celebs =)

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 12:34 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yummeeeeeeh :Y)


    Let it come and let it be

    Vierkantje schreef:
    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~


    Bad decisions make good stories.

    Mehehe, leuk om eens naar te kijken, maar meer ook niet. 8D Leuke jochies, maar geef mij maar een échte vent.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 14:05 ]


    Your make-up is terrible

    Eigenlijk keek ik niet eens zó veel naar ze, aangezien ze het wel leken te doen om aandacht te trekken en daar houd ik niet van.
    Bovendien zijn het niet echt mijn types. Yeah sure, ze hebben een leuk koppie, maar daar is alles dan ook mee gezegd. :Y).

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 0:15 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.