Sorry guyz,
Ik ben de afgelopen tijd niet zo actief geweest, maar jullie weten daar allemaal de reden voor. Ik weet het, het is geen excuses. Ik ga proberen weer wat gezelliger te zijn :'] So, new question.
Wat is je favoriete quote/gezegde/foto+tekst?
De mijne is - Ik ga lekker valsspelen, ik doe er twee -
en
En nog vele anderen die op mijn We heart it staan.
Nebthet schreef: @ Moams: Haha, meteen wat reclame maken voor je page @ WHI hé? Ik heb je wel door. /winkwink.
Hmm. Moeilijke, maar dan zou ik deze kiezen: "If you're going through hell, keep going. - Winston Churchill."
/Wenkbrauwwiebel/ Je hebt me heel erg door :') Hahahha. Nee, ik kon eigenlijk niet kiezen en daar staan er heel veel die ik echt mooi vind. Alleen het zijn er een stuk of 160 dus is dat een beetje moeilijk om hier te zetten :p
"Becouse I'm proud of all my scars" uit Faster van Within Temptation vind ik mooi, en... "it's a love you can't deny" ook van WT, maar ik ben het liedje vergeten ><
Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.
Awesomee :') Weetje, morgen ga ik met mn zusje en moeder naar mijn oma en dan gaan we paaseitjea zoeken :'D ook al ben ik 14, dat blijft leuk. Ahhaha. Gaan jullie nog wat leuks doen?
Mijn vader en zijn vriendin gaat paaseitjes door het hele huis verstoppen, m'n broertje en ik moeten dan gaan zoeken (: Nou, ik denk dat ik ze meer moet zoeken en hij eet ze op.