• PARIJS-REIS 2012

    Kan jij ook niet genoeg krijgen van 'Moulin Rouge'? Heb je altijd al een keer de Eiffeltoren willen zien? Is jou grootste droom de Mona Lisa te kunnen bewonderen in het Louvre? Ben jij 16 jaar of ouder?

    Schrijf je dan nu in!

    Leerlingen die zin hebben in een geweldige maand in de "Stad van de Liefde" kunnen zich inschrijven vóór 2 februari 2012 bij een van de docenten Frans aan onze school.





    Ik zou het heel erg lief van jullie vinden als jullie voor mij een rol zouden willen maken ;$


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Clique:
    Likes:
    Disllikes:
    Extra:
    Foto:


    * Voor mijn story heb ik -ongeveer- een 12 tot 20-tal personages nodig.
    * Ik wil graag verschillende soorten personages. Niet enkel emo's, niet enkel enkel sporters, niet enkel vouwen, niet enkel mannen
    * 'Koppels' mogen natuurlijk zeer zeker worden gevormd. LET OP: wanneer er een koppel gemaakt wordt, is er een kansje dat deze tijdens de reis uit elkaar gaan. Hier kan ik echter nog niets zeker over zeggen.
    * Met 'Clique' bedoel ik het soort personage (dus emo / populair / sporter / etc.)




    Personages



    Meisjes:

    - Eva Howardly
    - Lily Sharp
    - Fay Grayville
    - Faith Hawkins
    - Nickita Winslow

    Jongens:
    - Christian Grey
    - Jayson Tyler Grabeel
    - Tristan Lockwood

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 21:36 ]


    I believe in yesterday.

    Naam: Tristan Lockwood
    Leeftijd: 19
    Clique: Rocker
    Likes: chillen met vrienen/party`s/muziek maken/girls
    Disllikes: fake people/meelopers/chocola/slangen
    Extra: tristan heeft scheit aan mensen wat ze wel niet van heb denken en heeft zijn eigen bandje waarin hij zingt en gitaar speelt
    Foto:

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 15:58 ]

    Yay! Jullie zijn allemaal zo lief! :3


    I believe in yesterday.

    Naam: Craig Dawson
    Leeftijd: 18
    Clique: street/hip hop dancer
    Likes: Dansen/uitgaan
    Disllikes: Wachten/mensen die overal mee bemoeien/wortels
    Extra: hij heeft altijd wel wat op zijn hoofd of het nou een muts,bandana,pet,hoedje of zijn capuchon is (behalve met slapen dan).
    Foto:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 1:05 ]

    Naam: Daniel Benson
    Leeftijd: 18
    Clique: Basketbal en breakdance
    Likes: uitgaan, meisjes, muziek, reizen, basketball, chigago bulls
    Disllikes: groente, neppe mensen, mensen die zich abnormaal gedragen
    Extra: Hij heeft een tattoo op zijn rug staan van de maan omdat dat met zijn overleden vader te maken heeft. Ook heeft hij nog een beste vriendin die ook op basketbal zit. Hij heeft ook altijd een cap op behalve als hij slaapt of basketbalt
    Foto:


    Voor het geval de foto niet werkt is hier de link: http://weheartit.com/entry/50000937


    (Mag ik nog even een meisje reserveren voor zijn beste vriendin, plus mag ik een link naar je verhaal als je begint?)

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 8:51 ]


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Naam: Celeste Ophelia Campbell
    Leeftijd: 17 jaar
    Clique: Preps
    Likes: Dure merken als Dior en Ralph Lauren, make-up, opera, blazers, Chanel Nr. 5, society events en hockey.
    Disllikes: Voetbal, asociale mensen, rokers, aandachttrekkers en insecten.
    Extra: Celeste heeft al sinds de basisschool een relatie met Christoph. De twee zijn gekoppeld door hun rijke ouders, die perse willen dat hun kinderen met iemand uit de 'high society' gaat.
    Foto:



    Naam: Cristopher 'Christoph' Godfrey Cavendish
    Leeftijd: 17 jaar
    Clique: Preps
    Likes: Rum, chinos, loafers, reizen, oude films, geld en golfen.
    Disllikes: Slechte grammatica, mensen die te opdringerig zijn, wanneer zijn vriendin Celeste haar zin doordreunt, namaak kleding van nepmerken.
    Extra: Christoph heeft al sinds de basisschool een relatie met Celeste. De twee zijn gekoppeld door hun rijke ouders, die perse willen dat hun kinderen met iemand uit de 'high society' gaat.
    Foto:


    Tell me about it, stud.

    Naam: Rick Williams
    Leeftijd: 19
    Clique: Muzikant
    Likes: Gitaar spelen, muziek luisteren, films kijken, honden.
    Disllikes: Winkelen, kakkers.
    Extra: Rick is single, maar heeft veel korte relaties gehad. Hij brengt zijn gitaar overal mee naar toe.
    Foto:


    You are beautiful, you are love.

    Naam: Samantha "Sam" Oakleaf
    Leeftijd: 17
    Clique: Basketbal/muziek/ballet
    Likes: Basketball, paarden (om naar te kijken), piano, dansen, uitgaan, reizen, jongens, haar kitten Spotty, fotograveren
    Disllikes: haar ouders, mensen die met hun geld lopen pronken, dierenmishandeling, vieze geuren
    Extra: Haar ouders zijn enorm rijk en ze woont dan ook in een gigantische villa. Haar ouders zijn bijna altijd aan het werk waardoor ze eigenlijk niet weet hoe ze echt zijn. Daniel is haar beste vriend op school zijn ze altijd samen maar ook in weekenden en na schooltijd. Hier zijn haar ouders het niet mee eens, ze vinden dat hij beneden haar niveau is. Ze speelt piano en zit op klassiek ballet, alleen op die manier lieten haar ouders haar toe op basketbal waar ze niet zonder kan, ze heeft altijd muziek in. Ook heeft ze een husky hond maar die is eigenlijk van haar ouders, zijn naam is Tay. Ook pakt ze vaak de cap af van Daniel wat hij absoluut niet leuk vind.
    Foto:

    Spoty:



    Tay:



    Samantha:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 20:51 ]


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."