• De afgelopen tijd heb ik zitten nadenken en ik zou eigenlijk heel graag mijn haar paars willen verfen. Niet permanent of zoiets, maar gewoon voor een maand, misschien twee. Het probleem is, ik kan nergens een goede verf vinden die na ongeveer 20 wasbeurten er uit gaat.
    Paars
    Ik wil graag deze kleurr, volgens mij is het half lila, maar volgens mij duurt deze nog veel langer!
    En het probleem is, ik heb donkerbruin haar, met een beetje rood erdoor en ik weet nier hoe die kleur op mijn haar zou uitkomen...
    Help?


    Nutella is life.

    Kapper?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Een vriendin van me heeft haar haar een tijdje felroze gehad, was awesome 8D. Ze had toen ze in Tsjechie was een speciaal soort mouse verf gekocht... Ik weet niet precies wat het was, maar het schijnt niet in Nederland te koop te zijn. Het werkte in ieder geval erg goed, ze had namelijk eerst bruin haar met allemaal blonde highlights (klinkt lelijk, maar het was echt mooi) en na de mouse te hebben gebruikt, was het gewoon egaal roze. Het bleef een zo'n maand zitten denk ik, daarna was het er praktisch uit.
    Misschien kan je op internet zoiets zoeken?


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    Een vriendin van me heeft haar haar een tijdje felroze gehad, was awesome 8D. Ze had toen ze in Tsjechie was een speciaal soort mouse verf gekocht... Ik weet niet precies wat het was, maar het schijnt niet in Nederland te koop te zijn. Het werkte in ieder geval erg goed, ze had namelijk eerst bruin haar met allemaal blonde highlights (klinkt lelijk, maar het was echt mooi) en na de mouse te hebben gebruikt, was het gewoon egaal roze. Het bleef een zo'n maand zitten denk ik, daarna was het er praktisch uit.
    Misschien kan je op internet zoiets zoeken?


    Dat kan ik proberen ja! Het zou namelijk geweldig zijn. Dankjewel! (:


    Nutella is life.

    Howell schreef:
    Kapper?


    Kappers zijn nogal duur en om nou zoveel te betalen voor misschien 2 maanden een kleur in mijn haar vind ik dan toch iets te duur... Maar als ik niets anders weet ga ik misschien wel naar de kapper


    Nutella is life.

    Dat gaat 'm niet worden zonder je haren te bleken. En dat, my dear, is poeppie zonde van je donkere haren want je bleekt ze kapot. Maar er zijn andere kleuren paars die wel kunnen, like my hair c:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Dat gaat 'm niet worden zonder je haren te bleken. En dat, my dear, is poeppie zonde van je donkere haren want je bleekt ze kapot. Maar er zijn andere kleuren paars die wel kunnen, like my hair c:


    Echt niet? Wat als ik het zou verfen met bijvoorbeeld die kleur zou het dan niet gewoon iets donkerder worden dan het zou moeten?


    Nutella is life.

    Yep, dat wordt bleken. Als je 't zou verven met die kleur pakt het vrijwel zeker niet. Vraag een willekeurige kapper voor de zekerheid tho :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Yep, dat wordt bleken. Als je 't zou verven met die kleur pakt het vrijwel zeker niet. Vraag een willekeurige kapper voor de zekerheid tho :].


    Dankjewel! Dat ga ik zeker doen (:


    Nutella is life.

    Backfire schreef:
    Een vriendin van me heeft haar haar een tijdje felroze gehad, was awesome 8D. Ze had toen ze in Tsjechie was een speciaal soort mouse verf gekocht... Ik weet niet precies wat het was, maar het schijnt niet in Nederland te koop te zijn. Het werkte in ieder geval erg goed, ze had namelijk eerst bruin haar met allemaal blonde highlights (klinkt lelijk, maar het was echt mooi) en na de mouse te hebben gebruikt, was het gewoon egaal roze. Het bleef een zo'n maand zitten denk ik, daarna was het er praktisch uit.
    Misschien kan je op internet zoiets zoeken?


    Omg, dat moet ik hebben 8D


    En misschien moet je een andere kleur proberen? Persionlijk zou een paar tinten rozer leuker zijn.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik heb heb zelf een tijdje paars gehad. Maar dat bleef maar 2 weken zitten. En ik heb blond haar dus het pakte bij mij vrij gemakkelijk.
    Ik heb op een of ander festival toen die verf gekocht. Maar hij bleef dus helaas niet heel lang zitten.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik heb paars haar gehad en gebruikte directions hair dye. Het gaat er wel snel weer uit, maar je kan dit voorkomen door als je je haar wast, dan moet je een beetje haarverf bij je conditioner doen en daar je haar mee wassen en dan blijft je haar langer paars. ^^
    En ik zou je haar gewoon eerst bleachen en dan het paars erin, maar ik raad aan om je haar te bleachen bij een kapper als je dit nog niet gedaan hebt. ^^


    Take me to wonderland

    Momsen schreef:
    (...)

    Echt niet? Wat als ik het zou verfen met bijvoorbeeld die kleur zou het dan niet gewoon iets donkerder worden dan het zou moeten?

    Sorry voor de powerpost. :p
    Als je donker haar hebt en je wilt het lila verven, dan komt het er niet door. Ik heb donkerblond en bij mij kwam het paars er ook niet door zonder te bleachen. ^^


    Take me to wonderland

    Oreteh schreef:
    (...)
    Sorry voor de powerpost. :p
    Als je donker haar hebt en je wilt het lila verven, dan komt het er niet door. Ik heb donkerblond en bij mij kwam het paars er ook niet door zonder te bleachen. ^^


    Ohh oke! Ik denk dat ik het dan eerst bij een kapper laat bleachen! (:


    Nutella is life.

    Je hebt op Attitudeholland, waar je plaatje ook vandaan komt, Manic Panic verf. Dat is niet permanent. Ik weet niet of jou kleur erbij zit. Maar Manic Panic is na een paar wasbeurten al een stuk lichter.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Maar inderdaad, jou haar moet echt gebleekt worden wil je egaal paars en ook echt paars. Anders krijg je haar alleen een licht paarse gloed tot helemaal geen paars.


    #WWED - What Would Emma Do?