• De titel zegt het al. Wie heeft ook een baaldag? Bij mij leek het alsof echt ALLES mis ging. ¬¬ [/klotegevoel]
    Ik heb nogal zin om kei hard te gaan schelden enz. maar ik houd me toch maar even in. ^^'

    Heb een beetje een baaldag, ben helemaal kapot en ziek... Waarom heb jij een baaldag?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    nop ik nie,,maar mis deze week nog heb een beetje gevoel da er iets gaat gebeuren xD

    nou ik zou zeggen lkkr schelden in je kussen ^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik begrijp je helemaal :S Ben vandaag ziek geworden moest kotsen op school en mijn vriednje zaghet HOEBEDOEL JE SCHANDELIJK :S:S:S:S
    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ik heb een baaldag want:

    - mijn i-pod [my life:|] is genakt
    -ik heb iets met min buik
    -ik moest naar ziekenhuis voor bloedprik
    -ik heb waarschijnlijk ontsteking
    -ik heb straf ¬¬''zie 1e antwoord''
    -en ik heb morgen stage YEEY -_-''

    mijn baaldag:
    -kreeg mijn PW Grieks terug waar ik gwn 4 dagen voor heb geleerd! (jaja onvoldoende dus)
    -moest nog scheikunde maken; na school!
    - mijn BF was pist op me omdat ik hoger had bij Engels¬¬ dus heeft ze me de hele dag genegeerd (saai:()
    -morgen 2 pw's... die ik dus nu aan het leren ben:(


    I am an idiot, I move.

    edit. niets belangrijks ^^'

    *zucht*
    - De leraar NS liet me in de hoek staan(OMG volgensmij issie in zijn tijd blijven steken)
    - Heb saai HW
    - Jongens irriteren mij, door te doen alsof ze me leuk vinden
    - Ik heb geen zin in de volgende dag



    Ik had ook baaldag.. Kerel waar ik gek verliefd op was en hij op mij heeft int het weekend met een meisje gekust en nou is die er samen mee , en ik hoorde het daarstrak dat ie dat gedaan heeft dus jaa baaldagj vandaag :Sxx

    Had ik vandaag!<3


    I do not hook up.