• Camp Wolfe | RPG.

– Meisjes [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Rayne Hazel Crowley • Aurorea.
    – Brookelle Nina Danielle Sheen • Purrfect.
    – Rye Liston • Assassin.
    – Taylor-Ann Reyes • Ardina.
    – Roxana Asia Salome • Tortura.
    – Alexa Veritas • Lexus.

– Jongens [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Jeremiah Franco Boyd • Exasperated.
    – Gregory 'Greg' Lorenzo Hojem • Flitwick.
    – Devin Ochoa • Gasai.
    – Noah Forrister • Rechazame.
    – Ethan Smith • ForbesBrooks.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 19:44 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

ForbesBrooks schreef:
    (...)

Ethan had een gesprek met Caleb, dus niet echt wat gebeurd. Hij is nu een beetje aan het rondlopen achter de slaapzalen, weet niet waar Alexa is ?
    En stuur jij haar naar Ethan of moet ik hem ergens heen laten gaan.

Alexa is ergens in the middle of the wood aan het ronddolen. Als je persoontje het leuk vind om naar het bos te gaan / daar een reden voor heeft, laat hem dan daar maar naartoe komen, anders gaat Alexa wel ergens anders heen.

Aan niets denken is ook denken.

Lexus schreef:
    (...)

Alexa is ergens in the middle of the wood aan het ronddolen. Als je persoontje het leuk vind om naar het bos te gaan / daar een reden voor heeft, laat hem dan daar maar naartoe komen, anders gaat Alexa wel ergens anders heen.

Ethan is gewoon ramdom aan het rondlopen dus het kan wel dat hij richting bos gaat ofzo, dus je mag m best daar tegenkomen. Wil jij dan eerst een post schrijven?

ForbesBrooks schreef:
    (...)

Ethan is gewoon ramdom aan het rondlopen dus het kan wel dat hij richting bos gaat ofzo, dus je mag m best daar tegenkomen. Wil jij dan eerst een post schrijven?

Ehm ja kan wel, maar verwacht er niet veel van (aa)

@ Gasai. Ik reageer wat later, want ik kijk even een aflevering af van een anime en dan schrijf ik een mail terug. Als ik daarmee klaar ben begin ik meteen aan je post! :]

† Love? I want to sleep.

Ghehe is goed hoor ;d Ik ben nu ook een anime aan het kijken, ghehe. Wat kijk je eigenlijk nu? -ben niet nieuwsgierig of zo-

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Gasai schreef:
    Ghehe is goed hoor ;d Ik ben nu ook een anime aan het kijken, ghehe. Wat kijk je eigenlijk nu? -ben niet nieuwsgierig of zo-

Haha, zoiets dacht ik al wel dat je een anime aan het kijken was. Je hebt er ook nog een boel te gaan als ik weer terugdenk aan die hele waslijst van je ghehe. Hanasakeru Seishounen, kijk ik. Weet jij trouwens nog een goede anime met als genre dat dicht bij de horror komt? Of iets mysterieus of zo? Ik heb zin in actie. :Y) En omdat ik er nu mee klaar ben, ga ik meteen aan de slag met je post.

† Love? I want to sleep.

Smokeless schreef:
    (...)
    Haha, zoiets dacht ik al wel dat je een anime aan het kijken was. Je hebt er ook nog een boel te gaan als ik weer terugdenk aan die hele waslijst van je ghehe. Hanasakeru Seishounen, kijk ik. Weet jij trouwens nog een goede anime met als genre dat dicht bij de horror komt? Of iets mysterieus of zo? Ik heb zin in actie. :Y) En omdat ik er nu mee klaar ben, ga ik meteen aan de slag met je post.

Die anime, Hanasakeru Seishounen, is leuk. :Y).

Quiet the mind, and the soul will speak.

Smokeless schreef:
    (...)

Ik kan met heel veel niet verder xd
    Hmm horror...
    -gaat in mijn lijst kijken naar horror en actie-
    Another << Daar zit horror in? ;D Nja, wat versta je onder horror.. Echt eng was het niet, net zoals Shiki
    Mirai Nikki dit bevat actie? Net zoals Elfen Lied, Btooom!, Guilty Crown.
    Zo dat zijn er paar ;D Meestal kijk ik bij de recommedations van een anime die ik erg leuk vond ;d.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Gasai schreef:
    (...)

Ik kan met heel veel niet verder xd
    Hmm horror...
    -gaat in mijn lijst kijken naar horror en actie-
    Another << Daar zit horror in? ;D Nja, wat versta je onder horror.. Echt eng was het niet, net zoals Shiki
    Mirai Nikki dit bevat actie? Net zoals Elfen Lied, Btooom!, Guilty Crown.
    Zo dat zijn er paar ;D Meestal kijk ik bij de recommedations van een anime die ik erg leuk vond ;d.

Hahaha, oh ja! Btooom! Lolol. Ik denk dat ik die maar eens ga kijken :]. Ik heb trouwens net teruggepost.

† Love? I want to sleep.

@ Gasai: Ik reageer morgen. Sorry, maar ik ben echt kapot.

† Love? I want to sleep.

Is goed hoor ;d

Morgen post ik ook weer met Ethan, had een heel druk weekje..

ForbesBrooks schreef:
    Morgen post ik ook weer met Ethan, had een heel druk weekje..

No worries, heb et zelf ookmdruk

Ik probeer deze week 1 te maken, maar ik weet niet echt iets..

[Ik ben afwezig van 4 tot 8 maart wegens schoolreis(cat)]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.