• Camp Wolfe | RPG.


    – Meisjes [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Rayne Hazel Crowley • Aurorea.
    – Brookelle Nina Danielle Sheen • Purrfect.
    – Rye Liston • Assassin.
    – Taylor-Ann Reyes • Ardina.
    – Roxana Asia Salome • Tortura.
    – Alexa Veritas • Lexus.

    – Jongens [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Jeremiah Franco Boyd • Exasperated.
    – Gregory 'Greg' Lorenzo Hojem • Flitwick.
    – Devin Ochoa • Gasai.
    – Noah Forrister • Rechazame.
    – Ethan Smith • ForbesBrooks.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 19:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MrsCatS schreef:
    ooh was ook niet voor jullie maar voor diegene die jeremiah doet :p

    Hehe, oh, dat maakt niet uit. Ik had zoiets al wel verwacht, aangezien het Valentijnsdag was en je waarschijnlijk nog aan het rouwen bent. Geen probleem hoor, zie het stukje vanzelf wel verschijnen. :]


    † Love? I want to sleep.

    Zijn er nog dingen die ik moet weten voordat ik echt mee kan doen? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fucking dubbelposts.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 22:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gipsy schreef:
    Zijn er nog dingen die ik moet weten voordat ik echt mee kan doen? (:

    Hmm. Ik zal eens de martelmanieren bij elkaar zoeken, want die staan ergens in mijn inbox... Die stuur ik dan even naar je toe, maar je kan al daarvoor gewoon beginnen hoor.
    Ghehe. Oh, elke begeleider heeft een eigen kantoor en ze hebben nu gesprekjes met de jongeren. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Hmm. Ik zal eens de martelmanieren bij elkaar zoeken, want die staan ergens in mijn inbox... Die stuur ik dan even naar je toe, maar je kan al daarvoor gewoon beginnen hoor.
    Ghehe. Oh, elke begeleider heeft een eigen kantoor en ze hebben nu gesprekjes met de jongeren. :].

    Okido (:
    Weet alleen niet goed waar ik in kan springen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Okido (:
    Weet alleen niet goed waar ik in kan springen.

    Eh, misschien kan je, je naar het kantoor van Caleb [mijn personage] begeven? Ik RPG wel met iemand, zit met een jongere in gesprek, maar anders gebeurd er niet veel en dan word je er wel in gewerkt. Maybe you could ask with whom you can talk. ;].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Eh, misschien kan je, je naar het kantoor van Caleb [mijn personage] begeven? Ik RPG wel met iemand, zit met een jongere in gesprek, maar anders gebeurd er niet veel en dan word je er wel in gewerkt. Maybe you could ask with whom you can talk. ;].

    Aight, zal eens kijken wat ik er van kan maken.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 22:48 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tortura schreef:
    (...)
    Eh, misschien kan je, je naar het kantoor van Caleb [mijn personage] begeven? Ik RPG wel met iemand, zit met een jongere in gesprek, maar anders gebeurd er niet veel en dan word je er wel in gewerkt. Maybe you could ask with whom you can talk. ;].

    Me, me, me. (hoera)
    Of nou ja, Aurora eigenlijk. Jeremiah is al bezet door Noah. Wat is er eigenlijk gebeurd met Devin en jouw personage, Maia? Ik dacht dat jullie ook zouden rpg'en? (':


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    (...)
    Me, me, me. (hoera)
    Of nou ja, Aurora eigenlijk. Jeremiah is al bezet door Noah. Wat is er eigenlijk gebeurd met Devin en jouw personage, Maia? Ik dacht dat jullie ook zouden rpg'en? (':

    Aye, niet zo zeiken hé, woman. I'm one busy chick.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Aye, niet zo zeiken hé, woman. I'm one busy chick.

    Lieve schat, ik had het eigenlijk meer tegen Gipsy.


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    (...)
    Lieve schat, ik had het eigenlijk meer tegen Gipsy.

    Wat is er eigenlijk gebeurd met Devin en jouw personage, Maia? Ik dacht dat jullie ook zouden rpg'en? (':


    I doubt that's directed to her.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)

    I doubt that's directed to her.

    Het was gericht naar 2 personen. Maar ik dacht dat je het over dat andere had. Misunderstandings can really happen, sister. (:


    † Love? I want to sleep.

    Probeer vandaag echt weer een post te schrijven met Ethan maar ben nogsteeds ziek dus weet niet of het lukt :]

    ForbesBrooks schreef:
    Probeer vandaag echt weer een post te schrijven met Ethan maar ben nogsteeds ziek dus weet niet of het lukt :]

    Beterschap(flower)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    @ MrsCatS: Sorry, maar ik ga nu wel echt verder met Jeremiah. Ik wil mijn personage niet verwaarlozen en ik ben nogal ongeduldig. :]


    † Love? I want to sleep.