• Camp Wolfe | RPG.


    – Meisjes [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Rayne Hazel Crowley • Aurorea.
    – Brookelle Nina Danielle Sheen • Purrfect.
    – Rye Liston • Assassin.
    – Taylor-Ann Reyes • Ardina.
    – Roxana Asia Salome • Tortura.
    – Alexa Veritas • Lexus.

    – Jongens [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Jeremiah Franco Boyd • Exasperated.
    – Gregory 'Greg' Lorenzo Hojem • Flitwick.
    – Devin Ochoa • Gasai.
    – Noah Forrister • Rechazame.
    – Ethan Smith • ForbesBrooks.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 19:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahah, hij is wel een beetje kort :]

    Muh ik heb geen inspiratie >.< We zijn bezig spullen van men oom uit te zoeken >.< Ik probeer straks iets te posten... Het is zo moeilijk en dramatisch, Weet echt niks omdat het zo tussen Jeremiah en Devin is,, en met alleen gedachtes kom ik niet ver


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MrsCatS schreef:
    Muh ik heb geen inspiratie >.< We zijn bezig spullen van men oom uit te zoeken >.< Ik probeer straks iets te posten... Het is zo moeilijk en dramatisch, Weet echt niks omdat het zo tussen Jeremiah en Devin is,, en met alleen gedachtes kom ik niet ver

    Je kunt schrijven dat je Jeremiah confronteert of iets? Ik weet niet of jouw personage dit wel zou doen? Anders wacht ik wel eerst jouw post af en dan bedenk ik wel wat, hehe. Op de een of andere manier heb ik een inspiratie-bui hehe.


    † Love? I want to sleep.

    Noxious schreef:
    (...)
    Je kunt schrijven dat je Jeremiah confronteert of iets? Ik weet niet of jouw personage dit wel zou doen? Anders wacht ik wel eerst jouw post af en dan bedenk ik wel wat, hehe. Op de een of andere manier heb ik een inspiratie-bui hehe.


    als dat zo is mag jij anders wel eerst miss kan ik er dan iets uithalen? :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ForbesBrooks schreef:
    Hahah, hij is wel een beetje kort :]

    Maakt niet uit. Ik zal zo een post bedenken, want ik ben nu een verhaal aan het herschrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MrsCatS schreef:
    (...)

    als dat zo is mag jij anders wel eerst miss kan ik er dan iets uithalen? :p

    Oh, fuckies. Zie het berichtje nu pas. Ik was bezig met een andere post.
    Ik zal nu een post gaan schrijven, haha.


    † Love? I want to sleep.

    @ MrsCatS: Oké, ik ben klaar. Als je niets aan mijn post hebt dan moet je mij dat even vertellen. Dan kan ik het nog veranderen, want het eerste deel zijn nogal veel gedachten en wordt niet veel gezegd. Pas echt aan het eind.


    † Love? I want to sleep.

    sorry ik heb t van t weekend erg druk gehad. ik zal strakjes na het eten een post plaatsen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wie heeft er tijd voor Roxana? 8D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wel denk ik... maar Devin is een beetje in een depri bui.. -wat eigenlijk niet hoort bij hem- dus moet zelf nog verzinnen om hem daaruit te halen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ghehe, kijk dan maar. :].
    Zal ik een post schrijven met Roxana of wat wil je?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maak mij niet uit ;d kijk maar wat je wilt. Wil je hem storen vind ik het goed -hij is ergens in het bos-, wil je dat ik haar komt storen is ook goed -moet dan alleen weten waar ze is en moet ik even bedenken hoe ik dr ga storen- of je wilt geen van beide, dat vind ik ook goed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Waar is de rest van de personages gebeven...?


    Aan niets denken is ook denken.

    Van 16 februari t/m 24 februari ben ik op vakantie, dus dan zal ik waarschijnlijk ook niet reageren (waar dan ook)


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Waar is de rest van de personages gebeven...?

    Dat vraag ik mezelf ook af, zal zo eens wat berichten versturen. Volgens mij krijgen we er nog wat doden bij. :'].

    En dat is prima hoor, straks zal ik het erbij zetten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.