NOTE: Als je dit gaat lezen ga je hoogst waarschijnlijk denken: wow, die moet hiermee stoppen en aankomen. Als je dat van plan bent te zeggen wil ik je vragen dit gewoon niet te lezen want ik hoor het elke dag en dat helpt echt niet.
Hallo, ik ben Christopher, ik ben 17 jaar oud en ik heb nu al 3 jaar lang zwaar ondergewicht. Dit zorgt er voor dat ik echt enorme vreetbuien heb. Ik kan echt dagenlang bijna niks eten en dat ineens super veel snacks naar binnen werken. Ik voel me dan echt zo'n sukkel. Zoals op dit moment, ik ben de hele ochtend al aan het vreten en ben nu een halve taart aan het opvreten. Als ik snack kan ik echt super veel op, maar normaal eten krijg ik niet binnen. Ik eet daarom ook nauwelijks normaal eten, behalve avondeten. En snacken doe ik dan soms heel veel. Maar als ik het doe dan is het ook heel erg. Ik weet echt niet wat ik tegen die vreetbuien moet doen.
Heeft iemand tips tegen vreetbuien? Water drinken helpt niet zo want ik word gewoon misselijk van water. Ik kan alleen koolzuurhoudend water tegen honger drinken, maar dat hebben we momenteel niet.
I look inside myself and see my heart is black.