• NOTE: Als je dit gaat lezen ga je hoogst waarschijnlijk denken: wow, die moet hiermee stoppen en aankomen. Als je dat van plan bent te zeggen wil ik je vragen dit gewoon niet te lezen want ik hoor het elke dag en dat helpt echt niet.

    Hallo, ik ben Christopher, ik ben 17 jaar oud en ik heb nu al 3 jaar lang zwaar ondergewicht. Dit zorgt er voor dat ik echt enorme vreetbuien heb. Ik kan echt dagenlang bijna niks eten en dat ineens super veel snacks naar binnen werken. Ik voel me dan echt zo'n sukkel. Zoals op dit moment, ik ben de hele ochtend al aan het vreten en ben nu een halve taart aan het opvreten. Als ik snack kan ik echt super veel op, maar normaal eten krijg ik niet binnen. Ik eet daarom ook nauwelijks normaal eten, behalve avondeten. En snacken doe ik dan soms heel veel. Maar als ik het doe dan is het ook heel erg. Ik weet echt niet wat ik tegen die vreetbuien moet doen.

    Heeft iemand tips tegen vreetbuien? Water drinken helpt niet zo want ik word gewoon misselijk van water. Ik kan alleen koolzuurhoudend water tegen honger drinken, maar dat hebben we momenteel niet.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Oh en nee, dit is geen pro-ana profiel. Ik vraag nu gewoon eenmalig om tips tegen vreetbuien zodat ik NORMALER kan leren eten.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Ontbijten, het enige wat helpt.
    of stoppen met het zogenaamde vrijwillige anorexia wat nu ineens niet meer vrijwillig lijkt


    Your make-up is terrible

    Jezelf dwingen stevig te ontbijten, een goede lunch te nemen en goed te avondeten. Tussendoor een boterham of een stuk fruit nemen als je honger hebt. Regelmaat is de key.


    ars moriendi

    Nou, uh, als je kunt blijven snacken zonder aan te komen zou ik als ik jou was daar vooral lekker mee doorgaan. Niets mis mee, toch? :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ben je al naar een dokter geweest? Die kan je doorverwijzen naar een diëtiste die je hier beter mee kan helpen. Met je ondergewicht én de vreetbuien.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Apocalyptic schreef:
    Jezelf dwingen stevig te ontbijten, een goede lunch te nemen en goed te avondeten. Tussendoor een boterham of een stuk fruit nemen als je honger hebt. Regelmaat is de key.


    Heb ik geprobeerd, maar lukt me echt niet. ): Ik kan gewoon niet regelmatig eten. Van ontbijt word ik misselijk en tussen de middag krijg ik echt geen hap binnen. Ik kan alleen 's avonds eten.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Capricious schreef:
    Nou, uh, als je kunt blijven snacken zonder aan te komen zou ik als ik jou was daar vooral lekker mee doorgaan. Niets mis mee, toch? :'D


    Ok dit maakt me wel vrolijk, haha. Je hebt een punt, want ik kom niet aan, maar het voelt wel zo.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Jezelf dwingen om toch gewoon normaal te eten. Het moet ergens mee begonnen zijn dat je nou zo'n ongezonde eetgewoonte hebt. Neem boterhammen mee naar je werk, school of ergens anders heen. Neem ze niet alleen mee maar dwing jezelf ook om ze op te eten, anders kun je ze beter niet meenemen. Misschien zit het wel in je hoofd dat je niet normaal eten binnen kan krijgen.


    I still think of the guitar bible.

    Jezelf dwingen om toch gewoon normaal te eten. Het moet ergens mee begonnen zijn dat je nou zo'n ongezonde eetgewoonte hebt. Neem boterhammen mee naar je werk, school of ergens anders heen. Neem ze niet alleen mee maar dwing jezelf ook om ze op te eten, anders kun je ze beter niet meenemen. Misschien zit het wel in je hoofd dat je niet normaal eten binnen kan krijgen.


    I still think of the guitar bible.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Heb ik geprobeerd, maar lukt me echt niet. ): Ik kan gewoon niet regelmatig eten. Van ontbijt word ik misselijk en tussen de middag krijg ik echt geen hap binnen. Ik kan alleen 's avonds eten.

    Het is ook moeilijk. Ik heb een periode gehad dat ik 's ochtends geen hap door mijn keel kreeg, maar ik heb mezelf gedwongen elke dag minstens een boterham te eten.. toen dat goed ging, moest ik er twee pakken van mezelf. Nu, een hele tijd verder, kan ik niet meer zonder een goed ontbijt. Het is een kwestie van even doorbijten, je zult merken dat je in de loop van de dag een stuk minder zin hebt in snacks en niet zo gauw trek hebt (:


    ars moriendi

    Alayna schreef:
    Jezelf dwingen om toch gewoon normaal te eten. Het moet ergens mee begonnen zijn dat je nou zo'n ongezonde eetgewoonte hebt. Neem boterhammen mee naar je werk, school of ergens anders heen. Neem ze niet alleen mee maar dwing jezelf ook om ze op te eten, anders kun je ze beter niet meenemen. Misschien zit het wel in je hoofd dat je niet normaal eten binnen kan krijgen.


    Nou nee, ik word echt gewoon super misselijk en vol als ik eet. Dit komt omdat ik al heel lang erg onder mijn BMI zit. Dan krimpt je maag, wen je er aan en kun je bijna niks meer eten. Het heeft geen nut mezelf te dwingen ineens veel te eten. Dan komt het er gewoon weer uit. Ik zou het wel op kunnen bouwen, dus toch bedankt voor de tip.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Het is ook moeilijk. Ik heb een periode gehad dat ik 's ochtends geen hap door mijn keel kreeg, maar ik heb mezelf gedwongen elke dag minstens een boterham te eten.. toen dat goed ging, moest ik er twee pakken van mezelf. Nu, een hele tijd verder, kan ik niet meer zonder een goed ontbijt. Het is een kwestie van even doorbijten, je zult merken dat je in de loop van de dag een stuk minder zin hebt in snacks en niet zo gauw trek hebt (:


    Thanks, misschien helpt dat echt! Ik zal het proberen.


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Heb ik geprobeerd, maar lukt me echt niet. ): Ik kan gewoon niet regelmatig eten. Van ontbijt word ik misselijk en tussen de middag krijg ik echt geen hap binnen. Ik kan alleen 's avonds eten.

    Ik hoor dat meer mensen zeggen en zelf heb ik er ook last van. Behalve dat niet eten tussen de middag. Ontbijt is juist erg belangrijk. Als je s'ochtends en s'middags niet eet ga je juist meer snacken. Oplossing: Niet zeiken en een boterham door je strot dauwen :3. -Oké, dat klinkt wel een beetje hard, maar het werkte bij mij wel c:-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Scabbia schreef:
    (...)
    Ik hoor dat meer mensen zeggen en zelf heb ik er ook last van. Behalve dat niet eten tussen de middag. Ontbijt is juist erg belangrijk. Als je s'ochtends en s'middags niet eet ga je juist meer snacken. Oplossing: Niet zeiken en een boterham door je strot dauwen :3. -Oké, dat klinkt wel een beetje hard, maar het werkte bij mij wel c:-


    Maar kom je dan niet heel erg aan ofzo?


    I look inside myself and see my heart is black.

    Spotgaai schreef:
    Ben je al naar een dokter geweest? Die kan je doorverwijzen naar een diëtiste die je hier beter mee kan helpen. Met je ondergewicht én de vreetbuien.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'