• Toevallig zat ik even op Tumblr te snuffelen. En daar kwam ik iets tegen over Vampire Academy. De film gaat waarschijnlijk Blood sisters heten.
    En...
    De acteurs zijn (voor een gedeelte) bekend:
    Zoey Deutch als Rose Hathaway


    Lucy Fry als Vasilisa (Lissa) Dragomir


    Danila Kozlovsky ( Ja, een Russische acteur!) als Dimitri Belikov


    Voor de rest is er niets meer bekend over de acteurs.

    Ik dacht zelf dat het nog lang zou duren voordat die film eindelijk uitkomt, maar hij staat gepland voor 2013!
    Wat vinden jullie?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dit moeten ze echt niet gaan verfilmen. Ik ben echt bang dat het zo'n stomme, amateuristische film wordt. Die actrice voldoet trouwens niet aan het beeld dat ik van Rose heb. Ze ziet er veel te lief uit. En die gozer vind ik ook totaal geen Dimitri. Ik zie altijd een soort Johnny Depp voor me, maar dan wat breder en gespierder. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik wil de film wel heel graag zien, maar ik vind Rose niet kloppen, Rose is stoer en niet bang en met donkerdonker bruine haren. Sorry ja ik ga lopen zeuren op haar haren hoe erg! Ik wil hem wel zien maar ik denk dat hij mij heel erg teleur gaat stellen


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Ik vind dat gezicht van Rose niet passen...daarnaast moet inderdaad de kleur van haar haar wat donkerder...
    Lissa moet eigenlijk zo een gezicht zoals die Rose hebben...het is te hoekig...en Dimitri...tja...zo heb ik mij dimitri inderdaad ook niet voorgesteld...

    Nou ja...ik ben allang blij dat ze Lissa haar haar wel blond hebben en Rose haar haar toch nog een beetje kloppend hebben gehouden...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.