• Sammi, Ronnie, Pauly D, Deena, Nicole, Jenni, Vinny en Mike. De welbekende Jersey Shore gasten. Alle acht gingen ze aan het eind van de zomer terug naar huis. Miami Shore was een succes, Jersey Shore was een succes, maar er moet toch echt wéér een programma komen. Omdat de jongeren Jersey Shore het leukst en het beste vonden komt er nog een Jersey Shore. Nieuwe jongeren, nieuwe vakanties en nieuwe clubs. Nieuwe relaties, nieuwe ruzies en nieuwe vrienden. Acht onbekende jongeren zullen binnen de kortste keren wereldberoemd worden door MTV. Acht ordinaire jongeren samen in één huis, de hele zomer.


    Rollen

    Meisjes

    - Drew Scarlett Janicea - Joker Brookie
    - Dessy Tamara Jones - Sweetheart Depay
    - Alison Aubrey Mcgibben - Lil' Angel iSuperman
    - Rachelle Jade Parker - Rae Hurtedheart

    Jongens

    - Jason Max Smith - JayJay xSunshineee
    - Ricardo Phyllis-Rodriguez - La Casanova Dumbledore
    - Brandon Jason Miller - Bran Depay
    - Kyle Jones quin98

    Invullijst

    Volledige naam:
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels

    16+ Is toegestaan, maar ze hebben niet elke dag seks
    Leef je in op je rol
    Maximaal twee personages. Eén meisje en één jongen
    Ik wil duidelijke rollen, géén perfecte
    OOC met []/()
    Spam niet het hele topic vol met off-topic
    Geen one-liners, minimaal vier regels is makkelijk
    Wees OOC aardig tegen elkaar, en houdt het gezellig
    Ik start alle nieuwe topics, tenzij iemand dat van mij mag
    Have fun!


    Mr. Know it all

    Jason Max Smith

    Als Dessy het over DE kamer heeft begin ik te lachen. "Het is niet omdat ik een player ben dat mijn vriend daar beneden elke dag plezier nodig heeft he?" Ik wijs terwijl even naar mijn willie daar beneden. "Zo erg ben ik dus echt niet." zeg daar na. Als iemand dat elke dag nodig heeft snap ik die persoon niet, je edele delen moeten ook eens dagen rust krijgen hoor. Ik sta recht en kijk haar aan. "Ik ga even kennis maken met de rest, ga je mee of blijf je hier lekker knus in je bed zitten?" vraag ik.


    16 - 09 - '17

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    'Wie ben ik?' vroeg een stem en hij haalde zijn handen weg om vervolgens lachend naar de pan te kijken. 'Een echte keukenprinses hé' lachte hij en ik zelf kon het ook niet laten om te lachen. 'Ik kan er niks van' grinnikte ik. 'Zou ik maar een eitje voor je maken?' vroeg hij en ik knikte. 'Alsjeblieft?' vroeg ik hem en ik zette het vuur rit. De eieren zagen er niet al te best uit. 'Daar gaan George en Edward' zuchtte ik. Ja, de eerste eieren die ik ooit bakte gaf ik namen. Zo te zien had ik ze vermoord. Met een grijns pakte ik de pan van het fornuis af en deed het klepje van de vuilnisbak open. Ik draaide de pan om zodat alles eruit kiepte en deed het klepje weer weg. Daarna zette ik de pan terug op het fornuis en hees mezelf op het aanrecht. Zo had ik een mooi uitzicht op hoe Kyle mijn ei ging bakken. Hopelijk kon ie koken.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 0:09 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kyle Nathan Jones

    Ik kan er niks van' grinnikt ze en ik knik even. 'Dat zie ik' zeg ik lachend. 'Alsjeblieft?' vraagt ze en ik knik. 'Vooruit maar weer' zeg ik lachend en kijk hoe ze het vuur uit zet. Daar gaan George en Edward' zucht ze en ik schiet in de lach. 'Geef je je eieren echt namen?' vraag ik lachend en kijk der aan. Ze pakt de pan van het fornuis en gooit het weg. De pan komt terug op het fornuis en ik pak twee eieren. Ik kon opzich wel een beetje koken, net heel goed maar zoiets simpels als een ei vond ik helemaal niet moeilijk om te maken.Het gas draai ik aan. Ik tik het eerste ei kapot tegen de rand van de pan en doe hetzelfde met het ei daarna. De schillen gooi ik in de prullenbak en ik hou het ei een beetje in de gaten. 'Als je der nog zoiets als brood bij wil moet je dat even zelf doen' zeg ik en kijk der aan. 'Als je dat wel kan tenminste' zeg ik plagend.

    [Al pagina 6, gaat snel hier (:]


    16 - 09 - '17

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    'Ja, ik geef die eieren namen. Dat is normaal voor een Amerikaan' grijnsde ik, terwijl ik mijn armen over elkaar sloeg. Geamuseerd keek ik toe hoe Kyle het vuur aanzette, twee eieren pakte en die kapot tikte. 'Oh mijn God, jij bent een kok' zei ik verbaasd, met mijn mond een beetje open. Hij gooide de schillen in de vuilnisbak en ik glimlachte. Oké, kok is een beetje heel erg overdreven maar hij kon wel koken. Of was ik nou zo slecht dat ik iedereen die eieren kon bakken een professioneel vond? Het zal het laatste wel zijn, dan lijkt het niet zo dom. Of wel? 'Als je der nog zoiets als brood bij wil moet je dat zelf even doen' zei hij, terwijl hij me aan keek. 'Als je dat wel kan tenminste' zei hij, en ik stak mijn tong uit. 'Ik zet niet alles in de fik, hoor! Mijn leven bestaat uit drie dingen' grinnikte ik. Ik stak drie vingers in de lucht en wees ze één voor één aan. 'Drank, seks, en dansen' vertelde ik hem. 'Nu heb ik iets waar ik beter in ben. Dansen' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sorry, in slaap gevallen o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [xD geen probleem, ik was daarna eigenlijk ook bijna gelijk gaan slapen ^^]

    [Lig je dan, met je hoofd op de toetsen van de piano. Lekker dan, die afdrukken blijven nog wel even zitten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kyle Nathan Jones

    'Ja, ik geef die eieren namen. Dat is normaal voor een Amerikaan' Grijnst ze waardoor ik even knik. 'Ja heeel normaal!' zeg ik lachend en schud mijn hoofd even.'Oh mijn God, jij bent een kok' zegt ze verbaast waardoor ik in de lach schiet. 'Nou dat valt ook wel weer mee hoor, dit is niet zo heel moeilijk' zeg ik lachend en kijk der aan. Ze kon volgens mij echt helemaal niks maken, ik wist in iedergeval dat ik er nooit ging vragen wat voor mij te koken, dat zou niet goed komen.'Ik zet niet alles in de fik, hoor! Mijn leven bestaat uit drie dingen' grinnikt ze en ik kijk er nep verbaast aan. 'Niet?" vraag ik nep verbaast en grinnik daarna even. Ze steek drie vingers in de lucht en wijst ze een voor een aan om der vervolgens wat bij te vertellen. 'Nou dan klinkt jou leven erg leuk' zeg ik grijnzend en kijk er even aan. u heb ik iets waar ik beter in ben. Dansen' lacht ze en ik grijns even. 'Owja? dat wil ik vanavond dan nog wel even zien!' zeg ik grijnzend en kijk naar de eieren die inmiddels wel klaar zijn. Ik draai het gas uit en kijk der aan. 'Waar staan de borden?' vraag ik terwijl ik al een kastje open maar geen borden zie staan.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 10:01 ]

    Little schreef:
    [Lig je dan, met je hoofd op de toetsen van de piano. Lekker dan, die afdrukken blijven nog wel even zitten]


    [aawh, lijkt me niet echt heel lekker slapen.. ]

    [ hooi kan iemand me even bijpraten?]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    'Ohja? Dat wil ik vanavond dan nog wel even zien!' zei hij grijnzend, en ik stak mijn armen vooruit waarbij ik het keukenblad vastpakte en er van af sprong. 'Oh, dat ga je vanavond zien' grijnsde ik. Hij draaide het gas uit en keek me weer aan. 'Waar staan de borden?' vroeg ie, waarbij ik mijn wenkbrauwen optrok. 'Weet ik veel' mompelde ik. Hij trok een kastje open en ik besloot ook maar alles te gaan onderzoeken. Snel klom ik weer op het keukenblad en ging op mijn tenen staan. Met één meter vijftig kwam je niet ver. Snel trok ik alle kastjes open en kwam er een deurtje tegen mijn voorhoofd aan. 'Auw!' gilde ik en ik wreef over mijn voorhoofd. Met een pruillipje draaide ik me voorzichtig om en keek naar Kyle. 'Stomme kastjes. Ze doen mij pijn en jou niet' grijnsde ik en ik trok een ander kastje open. 'Gevonden! Gevonden!' zei ik blij en ik pakte er een bord uit, die ik op de grond liet vallen waardoor ie stuk ging. Een "O" vormde mijn mond en ik pakte er maar een nieuw bord uit. 'Zo' mompelde ik en ik deed het kastje dicht, om vervolgens weer eraf te klimmen. Ik lette goed op dat ik niet in de scherven ging staan en pakte een spatel uit een ander keukenkastje. Daarmee schepte ik de eieren op en glimlachte ik. 'Kun jij een vork en een mes pakken?' vroeg ik aan Kyle.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Drew en Kyle waren eieren aan het bakken, waardoor Drew de eieren per ongeluk liet aanbranden, Dessy en Jason zijn geloof ik aan het kennismaken en de rest zit ergens in het huis]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kyle Nathan Jones

    'Oh, dat ga je vanavond zien'grijst ze en ik grijns ook. 'Weet ik veel' mompelt ze over mijn vraag naar de borden en ze gaat daarna ook zoeken. 'Auw!'gilt ze ineens en als ik opkijk zie ik dat een deurtje tegen haar voorhoofd is gekomen. Ze draait zich met een pruillip mijn kant op en ik grinnik zachtjes. 'Aah! arme meid toch' zeg ik en grinnik daarna weer even. 'Stomme kastjes. Ze doen mij pijn en jou niet'grijnst ze. 'Ze doen mij gewoon geen pijn omdat ik lief ben en jij niet!' zeg ik en begin daarna te lachen. Ze trekt een ander keukenkastje open en al snel heb ik door dat ze het heeft gevonden aangezien ze het roept. Ze pakt er een bord uit maar al snel ligt die op de grond en doe ik snel een stap achteruit om geen scherven in mijn benen te krijgen. 'Met borden ben je blijkbaar ook al zo handig' zeg ik grijnzend. Ze pakt een nieuw bord en schuift haar ei zelf al op het bord met een spatel die ze ergens anders vandaan had gehaald. 'Kun jij een vork en een mes pakken?' vraagt ze aan mij en ik knik. Ik trek de la open en haal daar een vork en een mes uit. Ik leg ze op haar bord en glimlach. 'Nou smakelijk eten Lady'

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 10:33 ]

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    Hij pakte een mes en vork en legde ze op mijn bord waarbij ik hem een dankbare zond. 'Nou smakelijk eten Lady' zei hij en ik drukte een kusje op zijn wang, waarbij ik op mijn tenen moest staan. 'Bedankt' zei ik en ik huppelde naar de bank waar ik op ging zitten en even klooide met de mes en vork. Spiegeleieren waren mij lievelingseten. Ik prikte met mijn vork in het eigeel waarbij er een soort, hoe ik dat noem, overvloed kwam. 'Tsunami!' gilde ik blij. Het zag er echt dom uit, maar dat boeide me niks. Vrolijk sneed ik stukjes van de eieren en prikte er netjes met mijn vork in, om ze vervolgens in mijn mond te stoppen. Met manieren kauwde ik met mijn mond dicht en slikte het door. Wat? Ik had ook manieren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."