• Sammi, Ronnie, Pauly D, Deena, Nicole, Jenni, Vinny en Mike. De welbekende Jersey Shore gasten. Alle acht gingen ze aan het eind van de zomer terug naar huis. Miami Shore was een succes, Jersey Shore was een succes, maar er moet toch echt wéér een programma komen. Omdat de jongeren Jersey Shore het leukst en het beste vonden komt er nog een Jersey Shore. Nieuwe jongeren, nieuwe vakanties en nieuwe clubs. Nieuwe relaties, nieuwe ruzies en nieuwe vrienden. Acht onbekende jongeren zullen binnen de kortste keren wereldberoemd worden door MTV. Acht ordinaire jongeren samen in één huis, de hele zomer.


    Rollen

    Meisjes

    - Drew Scarlett Janicea - Joker Brookie
    - Dessy Tamara Jones - Sweetheart Depay
    - Alison Aubrey Mcgibben - Lil' Angel iSuperman
    - Rachelle Jade Parker - Rae Hurtedheart

    Jongens

    - Jason Max Smith - JayJay xSunshineee
    - Ricardo Phyllis-Rodriguez - La Casanova Dumbledore
    - Brandon Jason Miller - Bran Depay
    - Kyle Jones quin98

    Invullijst

    Volledige naam:
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels

    16+ Is toegestaan, maar ze hebben niet elke dag seks
    Leef je in op je rol
    Maximaal twee personages. Eén meisje en één jongen
    Ik wil duidelijke rollen, géén perfecte
    OOC met []/()
    Spam niet het hele topic vol met off-topic
    Geen one-liners, minimaal vier regels is makkelijk
    Wees OOC aardig tegen elkaar, en houdt het gezellig
    Ik start alle nieuwe topics, tenzij iemand dat van mij mag
    Have fun!


    Mr. Know it all

    [kunnen we doen dat Kyle en Drew dat niet doorhebben of zo?xD]

    [Hm, ik laat Drew wel wat laten aanbranden. Klinkt raar, ghehe]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    xSunshineee schreef:
    Jason Max Smith

    Zuchtend veer ik terug recht. Ik zal eens kijken of dat ene meisje daar nog staat te wachten tot iemand haar geholpen heeft. Ik loop de slaapkamer uit en zie een jongen in bloot lijf en een meisje staan praten. Ik loop hen voorbij en loop dan naar beneden waar ik dat meisje nog steeds zie staan. "Sta je hier nog steeds te wachten tot iemand je helpt? Zal ik je dan maar helpen?" Ik neem haar koffers in mijn handen. "Wijs me wel aan welk bed je wil? Dat is handiger." zeg ik met een knipoog en wacht tot ze voorop loopt naar de meisjeskamer.


    Dessy Tamara Jones
    'Sta je hier nog steeds te wachten tot iemand je helpt? Zal ik je dan maar helpen?' vraagt de jongen die ik eerder had gevraagd om te helpen als hij mijn koffers oppakt. Het viel me meteen op hoe de biceps in zijn armen zich aanspanden, en grijzend keek ik ernaar. 'Wijs je me wel aan welk bed je wil? Dat is handiger.' zegt hij met een glimlach en grinnikend ga ik hem voor naar de meisjeskamer. Ik kies het bed in de hoek, die er het zachtste uit ziet en ga er op zitten. Ik kijk hoe de jongen mijn koffers neerzet en glimlachend bedank ik hem.
          'Dankjewel, ik ben Dessy trouwens.' zeg ik als ik op sta om hem een hand te geven.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jason Max Smith

    Ik volg haar als een schoothondje met haar koffers in mijn handen naar boven tot aan haar gekozen bed en zet daar haar koffers neer. Ik bekijk haar eens en glimlach. "Dankjewel, ik ben Dessy trouwens." zegt ze terwijl ze recht gaat staan en haar hand uitsteekt. Ik schud haar hand vriendelijk. "Ik ben Jason." stel ik mezelf voor. Ik bekijk haar nog eens en nu echt van top tot teen, damn wat een lekkere chick. Ik grijns even en steek mijn handen in mijn broekzakken. "Als jij beneden had gewacht, had ik je ook best naar boven kunnen dragen hoor."


    16 - 09 - '17

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    'Ga jij maar iemand zoeken ofzo, ik heb honger' mompelde ik. En nu al had ik het gevoel dat Kyle als een grote broer voor me kon worden. Vrolijk huppelde ik de trap af en liep naar de hoek van de kamer, waar zich een keuken bevond. Even keek ik moeilijk maar zocht toen toch alles af voor een pan. Uiteindelijk had ik er één gevonden en zette die op het fornuis. Nee, ik was niet erg goed in koken. In de koelkast vond ik een doos eieren, dus pakte ik er twee uit en zette het vuurtje onder de pan aan. De eieren liet ik in de pan vallen en kreeg toen pas door dat de schil er niet in hoorde. 'Oh' grinnikte ik. Ik mompelde wat lachend en liep maar naar de koelkast om wat te drinken te pakken. 'Eens kijken. Drank, drank, drank' zuchtte ik. Ik wilde eerst beginnen met een cola, dus zocht ik weer heel de keuken door om een glas te pakken en cola in te schenken. Toen ik de fles terug had gezet, rook ik een vreemde lucht. God, mijn eieren waren aan het aanbranden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dessy Tamara Jones
    Hij schudt vriendelijk mijn hand en stelt zich voor als Jason. Ik zie hoe hij zijn handen in zijn zakken steekt, en me zogenaamd ongemerkt scant met zijn ogen. 'Als jij beneden had gewacht, had ik je ook best naar boven kunnen dragen hoor.' zegt hij grijnzend en ondeugend kijk ik hem lachend in zijn ogen aan.
          'Dat geloof ik best meneer Jason.' zeg ik. 'Volgens mij had je mij en mijn koffers nog tegelijk kunnen dragen.' zeg ik als ik grijnzend met een hand de mouw van zijn shirt omhoog schuif en even in zijn arm knijp.
          'Zozo, spierbundel.' komt er zachtjes uit mijn mond.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jason Max Smith

    "Volgens mij had je mij en mijn koffers nog tegelijk kunnen dragen." zegt ze en meteen knik ik. Ja, ik kon wel wat gewicht dragen, ja. Ik kijk grijnzend toe hoe ze de mouw van mijn shirt omhoog doet en voel hoe ze in mijn arm knijpt. "Zozo, spierbundel." zegt ze zachtjes. Ik begin te lachen en trek mijn mouw weer naar beneden. "Jhup, ik probeer elke week minstens twee keer naar de fitness te gaan en als dat niet lukt, moet het minstens één keer." vertel ik. Ik bracht nu eenmaal veel tijd door in de fitness om een mooi lijf te hebben.


    16 - 09 - '17

    [ mijn topics, ga nu slapen reageer morgen xoxo]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Dessy Tamara Jones
    Hij lacht en trekt een beetje beschaamd zijn mouw weer naar beneden. 'Jup, ik probeer elke week minstens twee keer naar de fitness te gaan en als dat niet lukt, moet het minstens één keer.' zegt hij trots op zichzelf. Grijnzend ga ik weer terug op mijn bed zitten, en sla mijn blote gebruinde benen over elkaar heen. Ik haal een hand door mijn lange zwarte haren en kijk grijnzend naar Jason.
          'Ga je mee uit vanavond? Beetje Jersey verkennen?' vraag ik als ik naar boven kijk om hem aan te kunnen kijken.

    [Iemand voor Brandon?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Kyle kan wel ]

    Jason Max Smith

    Ik kijk toe hoe ze weer op haar bed gaat zitten. Ik bekijk even haar prachtige bruine benen en kijk dan weer recht in haar gezicht. "Ga je mee uit vanavond? Beetje Jersey verkennen?" vraagt ze. "Tuurlijk, wat dacht je? Ik hou van feesten, drinken en knappe meiden, dus ik zal en moet vanavond uitgaan!" Ik haal mijn handen weer uit mijn broekzakken en kruis ze nu over elkaar. "Dus ... heb jij een vriendje?" vraag ik dan een beetje nieuwsgierig, misschien kan ik deze avond al scoren en is mijn kleine vriend daar beneden al gelukkig de eerste dag hier.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 23:14 ]


    16 - 09 - '17

    Dessy Tamara Jones
    'Tuurlijk, wat dacht je? Ik hou van feesten, drinken en knappe meiden, dus ik zal en moet vanavond uitgaan! Dus.. Heb jij een vriendje?' vraagt hij als hij zijn handen over elkaar kruist en me nieuwsgierig aankijkt. Zuchtend schud ik mijn hoofd. Ik had wel ooit een vriend gehad, maar nooit echt serieus, en op deze leeftijd was ik daar ook nog niet echt aan toe. 'Nee, dat is alweer een tijd geleden.' zei ik glimlachend en ik klopte naast me op het bed, het was voor hem vast ongemakkelijk om zo te staan.
    'Heb jij een vriendin?' vroeg ik en eigenlijk wist ik het antwoord al. Als hij een vriendin had, had hij vast niet zo enthousiast op het uitgaan gereageerd.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jason Max Smith

    Zuchtend schud ze haar hoofd en zegt dat dat vriendjesgedoe al een tijdje geleden is. Als ze naast zich op bed klopt ga ik meteen naast haar zitten en kijk haar aan. "Heb jij een vriendin?" vraagt ze dan. "Nope, vroeger genoeg, maar ik had nooit echt behoefte aan relaties en ze duurde ook nooit lang. Ik word gezien als een player en ik geef toe dat ik dat ben. Ik ben nog lang niet toe aan een vaste relatie. Ik hou van vrouwen en afwisseling, dat zegt genoeg. vertel ik eerlijk.


    16 - 09 - '17

    Kyle Nathan Jones

    Als ik een brand geur ruik trek k mijn wenkbrauw op, dat ruikt alsof er iets aangebrand is. Ik grinnik als ik bedenk dat Drew eten was gaan zoeken. Waarschijnlijk was ze niet erg goed in koken. Rustig loop ik naar de keuken en sla van achter mijn armen even om haar heen en sla mijn handen voor haar ogen. 'Wie ben ik?" vraag ik lachend met een vervormde stem maar laat algauw mijn handen zakken en kijk naar de pan. 'Een echte keukenprinses hé' zeg ik lachend en kijk naar de eieren. 'Zou ik maar een eitje voor je maken?' vraag ik lachend terwijl ik naar de aangebrande eieren kijk.

    Dessy Tamara Jones
    'Nope, vroeger genoeg, maar ik had nooit echt behoefte aan relaties en ze duurde ook nooit lang. Ik word gezien als een player en ik geef toe dat ik dat ben. Ik ben nog lang niet toe aan een vaste relatie. Ik hou van vrouwen en afwisseling, dat zegt genoeg.' zegt hij en nadenkend haal ik mijn voeten uit mijn hakken, en kruip weg tegen het hoofdeinde van mijn bed. Ik trek mijn knieën op en sla mijn armen en overheen. Ik weet niet wat het was, maar dat zat gewoon fijn, ook al was ik dan nog kleiner dan ik sowieso al was met mijn 1.60 meter. Ergens had ik wel verwacht dat Jason een player was, gewoon door zijn uiterlijk, gedrag en sneaky opmerkingen.
          'Zolang je maar niet verwacht dat jij elke avond de kamer met één bed hebt viezerik.' grinnikte ik, doelend op de zogenaamde, 'seks kamer.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.