• Sammi, Ronnie, Pauly D, Deena, Nicole, Jenni, Vinny en Mike. De welbekende Jersey Shore gasten. Alle acht gingen ze aan het eind van de zomer terug naar huis. Miami Shore was een succes, Jersey Shore was een succes, maar er moet toch echt wéér een programma komen. Omdat de jongeren Jersey Shore het leukst en het beste vonden komt er nog een Jersey Shore. Nieuwe jongeren, nieuwe vakanties en nieuwe clubs. Nieuwe relaties, nieuwe ruzies en nieuwe vrienden. Acht onbekende jongeren zullen binnen de kortste keren wereldberoemd worden door MTV. Acht ordinaire jongeren samen in één huis, de hele zomer.


    Rollen

    Meisjes

    - Drew Scarlett Janicea - Joker Brookie
    - Dessy Tamara Jones - Sweetheart Depay
    - Alison Aubrey Mcgibben - Lil' Angel iSuperman
    - Rachelle Jade Parker - Rae Hurtedheart

    Jongens

    - Jason Max Smith - JayJay xSunshineee
    - Ricardo Phyllis-Rodriguez - La Casanova Dumbledore
    - Brandon Jason Miller - Bran Depay
    - Kyle Jones quin98

    Invullijst

    Volledige naam:
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels

    16+ Is toegestaan, maar ze hebben niet elke dag seks
    Leef je in op je rol
    Maximaal twee personages. Eén meisje en één jongen
    Ik wil duidelijke rollen, géén perfecte
    OOC met []/()
    Spam niet het hele topic vol met off-topic
    Geen one-liners, minimaal vier regels is makkelijk
    Wees OOC aardig tegen elkaar, en houdt het gezellig
    Ik start alle nieuwe topics, tenzij iemand dat van mij mag
    Have fun!


    Mr. Know it all

    Dessy Tamara Payne
    Ik stond nog steeds te wachten tot er iemand kwam om mee te helpen om mijn koffers mee naar boven te dragen toen ik iemand achter me hoorde, ik wou net omkijken toen ik ineens een keiharde 'BOE' in mijn oor hoorde en een meisje lachend weg zal lopen naar boven. Ik schrok, maar ik gilde niet en wou zo min mogelijk laten merken dat ik ook echt geschrokken was. Ik schudde mijn hoofd en hoorde toen de deur weer open gaan. Een jongen stond met zijn koffers voor de deur en glimlachend keek ik naar hem. 'Zou jij mij dan misschien kunnen helpen met mijn koffers naar boven dragen?' vroeg ik grijnzend.

    Brandon Jason Miller
    Ik hoorde hoe er iemand de trap af liep en zag hoe een jongen mijn kant op liep. 'Hee man.' zegt hij vrolijk en hij steekt vriendelijk zijn hand naar me uit. 'Ricardo, maar noem me maar Ricky.' zegt hij en glimlachend pak ik zijn hand aan en begroet hem. 'Hee, Brandon.' zeg ik vriendelijk tegen hem. Hij was geen lelijke jongen, voor zover ik daarover kon oordelen. Begrijp me niet verkeerd, maar een homo was ik absoluut niet hoor.
    'Weet jij misschien waar onze kamer is?' vroeg ik aarzelend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jason Max Smith

    Ik kijk naar een meisje die zich omdraait en glimlachend naar me kijkt. 'Zou jij mij dan misschien kunnen helpen met mijn koffers naar boven dragen?' vroeg ze grijnzend. Ik kijk naar haar koffers en lach. "Als wie zie jij me aan girl? Als piccolo? Sorry, ik heb mijn eigen koffers, maar ik kan je altijd helpen als je dat perse wil." Ik wenkbrauwwiebel en loop haar voorbij met mijn koffers. Ik zie nog een paar mensen in het huis, maar ik loop regelrecht naar boven en zoek de jongenskamer, waar ik een bed in beslag neem. Mijn koffers schuif ik meteen onder bed en ga dan rustig op bed liggen met mijn armen achter mijn hoofd.


    16 - 09 - '17

    Ricardo Phyllis-Rodriguez

    De gast stelde zich voor als Brandon en lachte even, waarna hij meteen naar de slaapkamers vroeg.
          ''Die is boven en dan meteen naar rechts.'' zei ik en wees richting de trap. Ik bekijk meteen de andere mensen die binnen zijn gekomen en wat met elkaar staan te praten. Ik kan het niet laten om te glimlachen. ''Ik heb mijn spullen er al neer gelegd, dus ik denk dat er nog wel een bed vrij is.''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kyle Nathan Jones

    Ik rij op mijn gemak naar waar ik naar toe moet en als ik der ben grijns ik. Wat een geweldig huis! Ik stap mijn auto uit en pak mijn koffer en sporttas uit de kofferbak. Ik doe mijn sporttas om mijn schouder heen en sleep mijn koffer achter me aan. Ik loop naar de deur toe en doe die open. 'Hello,' zeg ik vrolijk en besluit daarna maar naar boven te gaan omdat ik daar mijn koffer en tas tenminste kan dumpen en ik wil de slaapkamer natuurlijk ook wel graag zien. Ik zie wel wat mensen staan en zo maar me voorstellen kan zo ook wel. Ik wil liever eerst even me koffer dumpen en natuurlijk een bed hebben.

    [Iemand voor Drew, ghehe?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ ik kan Kyle er wel heen sturen ^^]

    [Okay, ze is in de meisjeskamer, haha. Wacht ik pas wel even aan dat ze op de gang staat]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Is goed, ]

    [Zo:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ook iemand voor Rae die zit beneden het huis te verkennen :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kyle Nathan Jones

    Ik loop de trap op en til mijn koffer mee. Als ik boven ben zie ik een meisje staan en glimlach even naar haar. 'Hello' zeg ik met een glimlach en loop haar richting in. 'Ik ben Kyle' stel ik mezelf aan haar voor en kijk dan even om mijn heen. Ach, ik zet me koffer zo wel in de kamer. Ik zet hem rustig neer en laat mijn sporttas erboven opvallen. Het meisje zag er opzich wel goed uit. Ik kijk haar even afwachtend aan omdat ik wacht op haar naam. Ik haal even mijn hand door mijn haar omdat ik wel wil dat het een beetje goed zit.

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    Ik strekte me even uit en opeens stond er een jongen voor mijn neus, dus om groter te lijken ging ik op mijn tenen staan wat er nogal raar uitzag. 'Oke, dan maar zo' mompelde ik en ik ging gewoon staan. 'Hello' zei hij glimlachend en ik keek hem vrolijk aan. 'Hi!' zei ik en ik haalde de knot uit mijn haar. zodat mijn lange, bruine haren golvend over mijn schouders vielen. 'Ik ben Kyle' stelde hij zichzelf voor. 'Drew Scarlett. Zeg maar Joker' grinnikte ik. Even liet ik mijn blik over zijn lichaam glijden. Zag er goed uit, gespierd. Wie weet zou ik nog eens bij hem in bed belanden, voor de lol.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kyle Nathan Jones

    Ik grinnik even als ze op haar tenen gaat staan om groter te lijken.'Oke, dan maar zo' mompelt ze waardoor ik begin te lachen en zie dat ze weer gewoon gaat staan. 'Kleine' zeg ik lachend en kijk der aan. 'Hi!' zegt het meisje vrolijk en ik glimlach even, gelukkig is ze lekker vrolijk. 'Drew Scarlett. Zeg maar Joker' grinnikt ze en ik knik even. 'En waarom de bijnaam Joker?' vraag ik lachend en kijk der aan. Het zou vast ergens mee te maken hebben. Een lichte grijns speelt rond mijn lippen als ik zie dat ze mijn lichaam bekijkt. 'Goed gekeurd?' vraag ik grijnzend en grinnik daarna weer even.

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    'Het kan er mee door. Ik heb betere gezien' lachte ik plagend. 'Waarom dat mijn bijnaam is? Dat merk je van zelf wel, babe. Wie weet belandt je ooit ergens in de oceaan' grinnikte ik. Gewaagd ging ik dichterbij staan en zonder wat te zeggen trok ik de kleren van zijn bovenlichaam af, waardoor ik al snel een sixpack te zien kreeg. Inspecterend liet ik mijn vingers erover glijden en legde mijn handen er tegen aan. Daarna keek ik weer omhoog, recht in de ogen van Kyle. 'Oké, helemaal goedgekeurd. Als jij nou zo blijft rondlopen, zie je er ineens een stuk beter uit' glimlachte ik als een engeltje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kyle Nathan Jones

    'Het kan er mee door. Ik heb betere gezien' lacht ze en ik grinnik even. Met zulke dingen kon ik gewoon mee lachen, niet dat ik ineens raar ging reageren of zo. 'Waarom dat mijn bijnaam is? Dat merk je van zelf wel, babe. Wie weet belandt je ooit ergens in de oceaan' grinnikt ze en ik begin te lachen. 'Hmm, klinkt spannend en k heb nu al zo'n idee waarom het je bijnaam is' grinnik ik en kijk hoe ze dichterbij gaat staan. Ik kijk even verbaast als ze ineens de kleren van mijn bovenlichaam aftrekt maar herstel me algauw weer. Ik voel haar vingertoppen over mijn buik glijden en daarna haar handen er tegen aan waardoor ik even grijnsde. Ze kijkt me recht in mijn ogen aan en ik doe hetzelfde bij haar. 'Nou voor jou zou ik dat wel doen' zeg ik grijnzend.