• Sammi, Ronnie, Pauly D, Deena, Nicole, Jenni, Vinny en Mike. De welbekende Jersey Shore gasten. Alle acht gingen ze aan het eind van de zomer terug naar huis. Miami Shore was een succes, Jersey Shore was een succes, maar er moet toch echt wéér een programma komen. Omdat de jongeren Jersey Shore het leukst en het beste vonden komt er nog een Jersey Shore. Nieuwe jongeren, nieuwe vakanties en nieuwe clubs. Nieuwe relaties, nieuwe ruzies en nieuwe vrienden. Acht onbekende jongeren zullen binnen de kortste keren wereldberoemd worden door MTV. Acht ordinaire jongeren samen in één huis, de hele zomer.


    Rollen

    Meisjes

    - Drew Scarlett Janicea - Joker Brookie
    - Dessy Tamara Jones - Sweetheart Depay
    - Alison Aubrey Mcgibben - Lil' Angel iSuperman
    - Rachelle Jade Parker - Rae Hurtedheart

    Jongens

    - Jason Max Smith - JayJay xSunshineee
    - Ricardo Phyllis-Rodriguez - La Casanova Dumbledore
    - Brandon Jason Miller - Bran Depay
    - Kyle Jones quin98

    Invullijst

    Volledige naam:
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels

    16+ Is toegestaan, maar ze hebben niet elke dag seks
    Leef je in op je rol
    Maximaal twee personages. Eén meisje en één jongen
    Ik wil duidelijke rollen, géén perfecte
    OOC met []/()
    Spam niet het hele topic vol met off-topic
    Geen one-liners, minimaal vier regels is makkelijk
    Wees OOC aardig tegen elkaar, en houdt het gezellig
    Ik start alle nieuwe topics, tenzij iemand dat van mij mag
    Have fun!


    Mr. Know it all

    HurtedHeart schreef:
    Rachelle "Rae" Jade Parker
    ''Vet huis he?'' Zegt hij in een sexy Spaans accent. Ahh een spanjaard. Ik hiel van dat accent. Ik zelf kon het een beetje spreken. Ik had een spaanse tante neef nicht en oom die ik regelmatig tegenkwam plus ik spaans was mijn examen taal. Ik was niet de domste, maar dat ter zijde. 'Ja het is een prachtig huis. Kan niet wachten om de clubs hierin de buurt te zien jij?' Vraag ik met een grijns rond mijn lippen waarna ik mijn lippen aflip. Deels omdat ze droog waren en deels omdat een lekker watermeloen smaak erop zat. Zoals ik al eerder dacht. Ik ben verslaaft aan Lipsmackers en natuurlijk aan leuke jongens die me een goede beurt geven.
    Ik had nu al zin om richting een club te gan en te feesten te drinken en helemaal lam te gaan.


    [Volgens mij hierop]

    [Okee bedankt!]

    Ricardo.
          'Je het is een prachtig huis, kan niet wachten om de clubs hierin de buurt te zien jij?' vraagt Rae met een grijns rond haar lippen en daarna likt ze haar lippen af. Dit zie ik als een soort van teken van interesse, ze probeert hiermee aan te tonen dat ze er wel voor in is. Ik grijns terug en wiebel kort met mijn wenkbrauwen. Opnieuw laat ik mijn ogen over haar lichaam glijden en een goedkeurend knikje komt op.
          'Je gaat zeker met iedere jongen flirten?' vraag ik grijnzend en uitdagend.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rachelle "Rae" jade Parker
    Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen. O als hij dacht dat over mijn lippen likken een sein was had hij het goed mis. Mijn lipsmacker smaakte gewoon geweldig. 'Je gaat zeker met iedere jongen flirten?' Hij negeerde denk ik onbewust mijn vraag, maar het kon me niet veel schelen. Ik had hem net wel zien kijken. 'Natuurlijk.' Zeg ik met een grijns. 'Geen enkele jongen is veilig bij mij.' Mijn grijns word zelfs breder. Ik kijk hem aan. 'En ben ik goedgekeurd?' Vraag ik aan hem. Hij had de tijd gehad me te bekijken. ik had al helemaal mijn stappenplan door genomen. Eerst leker dansen en langzaam dronken en misschien wel lam worden. Uiteindelijk zal ik gewoon lekkere seks hebben. Ik wou in iedergeval lekkere seks hebben aan het einde van deze avond.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alison Aubrey Mcgibben - Lil'Angel
    Dejongen stelde zich voor als Kyle en hij pakte mijn koffer op. "Jij bent lief.", zei ik en ik liep met hem naar binnen. Wat een prachtig huis! Ik wachtte op Kyle en keek nog verder rond.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Kyle Nathan Jones

    'Jij bent lief' zegt ze en ik grinnik even. 'Weet ik toch' grap ik daarna en schud even lachend mijn hoofd. Ik loop rustig naar binnen en leg haar koffer neer in de gang. 'De slaapkamers zijn boven' zeg ik met een glimlach. Ik kijk even om me heen, eigenlijk moest ik zo ook nog even naar de rest toe om me voor te stellen. Ik kende nu tenminste al wel twee mensen. Ik vraag me af hoe de jongen zijn aangezien ik tot nu toe alleen maar meiden ontmoet heb.

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    Toen ik van de trap af kwam in mijn nieuwe outfit, met dit keer nieuwe pumps, zag ik Kyle en een ander meisje. Zonder dat ze het door konden hebben sloop ik door naar de keuken en pakte ongehoord twee pannendeksels. Ik sloop weer naar het meisje en Kyle, ging achter hun staan en klapte hard één keer de deksels tegen elkaar zodat er een oorverdovend geluid kwam. Ik begon te lachen en legde de deksels weg. 'En dit is nog maar tussendoor. Ik heb duizenden plannen in gedachten' grijnsde ik. Grinnikend liep ik naar het meisje en keek haar aan. 'Drew Scarlett, noem me maar The Joker of gewoon Joker, aangenaam' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ gtg xoxo]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Kyle Nathan Jones

    Ineens hoorde ik een keihard geluid waardoor ik lichtjes schrok maar der niet heel veel van te merken was. Hooguit een beetje op mijn gezichtsuitdrukking. Ik hoor de lach van Drew en zie der daarna ook. Ik schud even lachend mijn hoofd, 'ooh je grappen worden al wat beter' zeg ik plagend en grijns daarna.'Duizenden plannen hé, laat mij dan niet het slachtoffer zijn' zeg ik en kijk er aan. Ze stelt zich voor aan het meisje en ik kijk even gauw om me heen. Ik had echt zin om uit te gaan, gewoon weer lekker losgaan.

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    Ik keek op de klok en schudde mijn hoofd. 'De club is al open, we kunnen al gaan. Ik verveel me' zuchtte ik. Verveeld tikte ik met mijn pumps op de vloer. 'Hé. Ik doe netjes omdat het hier nu nieuw is. Als je iets bij mij doet, ben ik er niet verantwoordelijk voor wat er de volgende morgen met jou gebeurd' grinnikte ik en ik liet een overdreven zucht horen. Drammerig tikte ik een keer met mijn vinger op Kyle's hoofd. 'Niemand wil mee en ik wil niet alleen. Ik wil drank' pruilde ik. 'Maar het is zo saai om vroeg te gaan. Maar je kan wel langer blijven. Ugh!' Was ik in de strijd met mezelf.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kyle Nathan Jones

    'De club is al open, we kunnen al gaan. Ik verveel me' zuchten ze en ik twijfelde even, het was nu nog best vroeg om der heen te gaan.I haal mijn schouders een beetje op en werp nog een blik op de klok. 'Nou dan denk ik dat ik maar niks bij jou uit ga halen' zeg ik lachend en kijk der aan. Als ze met haar vinger op mijn hoofd tikt pak ik die vast en haal hem der vanaf. 'Je mag niet aan mijn hoofd zitten' zeg ik alsof mijn hoofd heel bijzonder is en grinnik daarna. 'Niemand wil mee en ik wil niet alleen. Ik wil drank' Pruilt ze en ik bijt even op mijn lip. 'Ik moet me sowieso nog klaarmaken, maar wat dacht je der van dat we eerst hier even wat gaan drinken?' vraag ik met een grijns. Er zal vast zat drank hier te vinden zijn. Misschien kwam de rest dan ook wel en kon ik daar nog even mee kennis maken.

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    'Oeh, goed idee!' zei ik en ik sprong op, om nu zíjn vinger te pakken en erin te bijten. Vrolijk huppelde ik naar de keuken en gooide alles overhoop. 'Frisdrank.. Neehh.. Niet goed genoeg..' mompelde ik. 'Ach joh, een biertje is goed om mee te beginnen, niet waar?' grinnikte ik en ik pakte een flesje bier. Ik maakte hem open en zette hem aan mijn mond om een paar grote slokken te nemen. Normaal was ik niet zo van 't bier, maar het bleef lekker. 'Geen zin om verder te zoeken' zuchtte ik. Ik sloeg mijn benen over elkaar en kruiste ze. Opeens voelde ik iets op borrelen en sloeg mijn hand voor mijn mond om de boer binnen te houden, gevolgd door een schaterlach.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kyle Nathan Jones

    'Ik heb toch altijd goede ideeën!' zeg ik lachend en kijk haar raar aan als ze in mijn vinger bijt. 'Auw?' zeg ik vragend en grinnik daarna. Ik volg haar naar de keuken en grinnik even als ik zie dat ze alles overhoop haalt. 'Bier is perfect om mee te beginnen' knik ik en grijns even. Als ze alleen een biertje voor zichzelf pakt kijk ik haar aan. 'Krijg ik geen biertje van je?' vraag ik lachend. Ik pak zelf een biertje en maak hem aan om vervolgens aan mijn mond te zetten. Als ze een boer laat schud ik lachend mijn hoofd. Ik pak nog een paar flesjes bier en loop dan rustig weg om naar de bank te gaan en daar op te gaan zitten. Ik heb echt zin in vanavond volgens mij werd het echt leuk.

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    'Nee. Jongens moeten moeite doen' zei ik en ik ging in een kleermakerszit zitten. Hebberig stak ik mijn handen uit toen Kyle met allemaal flesjes aankwam. Nog net kon ik er één grijpen en maakte hem gretig open. De andere had ik op de grond neergezet en was ondertussen al op. 'Wodka is beter, maar ach' zuchtte ik. Dit keer nam ik kleinere slokken, om anders had ik binnen de kortste keren al meer dan tien flesjes op en kon ik geen eens meer mee. 'Nemen we een taxi?' vroeg ik. Mijn blik ging even naar de cameramannen, en de camera's om ons heen. Hier zou ik aan moeten wennen, 's ochtends wakker worden met een camera op me gericht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Eventjes douchen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kyle Nathan Jones

    'Ja tuurlijk en ik mag zeker wel weer alles voor jou pakken hé' zeg ik en schud lachend mijn hoofd. Als ze een flesje uit mijn hand weet te graaien zucht ik even. 'De volgende keer haal jij' zeg ik grijnzend en drink nog een paar slokken om vervolgens het lege flesje op de grond te zetten en nog een te pakken. Overal lopen cameramannen maar eigenlijk let ik er niet heel erg op. Ik denk ook wel da het heel snel gaat wennen. 'Ja, dat zou er vast ook wel staan' zeg ik en kijk er aan. 'Ja lijkt me wel, of we moeten lopen' zeg ik en ik zelf wil dan toch echt liever met de taxi. Ik had mijn auto wel mee maar ik ga echt niet rijden als ik uit ga, mooi niet dan moet ik rustig aandoen met drank en dat was ik dus echt niet van plan. Als mijn tweede op is sta ik op en kijk even naar Drew. 'Ik ga me vast even klaarmaken' zeg ik met een glimlach en loop de kamer uit om naar boven te gaan. Ik heb nog steeds geen shirt aan en dat ging ik toch echt wel doen als ik uitging. Als ik in de kamer ben trek ik mijn koffer open en ga opzoek naar kleren. Al snel vindt ik wat goeds en trek het aan. Ik pak een pot gel uit mijn koffer en loop daarna naar de spiegel om mijn haar te doen. Als het goed zit leg ik de pot gel terug en loop weer terug naar benden om vervolgens weer op de bank te zitten. 'Hoe laat gaan we?' vraag ik en kijk Drew aan.