Dessy Tamara Jones
Ik stap uit de taxi, en sluit bij de rest aan in de rij. De bewaker begint meteen moeilijk te doen over dat ik mijn paspoort moet laten zien, omdat ik er blijkbaar nogal jong uit zie. En na een boze blik naar hem toe te hebben geworpen laat ik mijn paspoort zien en laat hij me eindelijk de club binnen. Ik was hier nog nooit geweest, en ik had geen idee wat ik kon verwachten. Ik keek de club rond, en zie heel veel jongens, maar geen een die echt mijn type is. Ja, mijn type. Gespierd, getint, en het liefst nog een halve Italiaan, of een hele. Ik liep glimlachend naar de bar toe waar ik een cocktail bestelde en die langzaam door een rietje opdronk. Ineens werd ik van achter vast gepakt en ik probeer me om te draaien in de twee sterke armen vol tatoeages die zich om me heen gewikkeld hebben. Het lukt niet, de armen trekken zich alleen maar strakker om mijn tengere lichaam heen. Boos begin ik de armen weg te duwen als ik twee natte, kleffe lippen in mijn nek voel. Dan besluit ik dat het genoeg is en schop met mijn voet naar achter. De vieze, onverzorgde jongen greep kreunend na zijn kruis, en na flink wat gescheld liep hij weg. Bah bah, de eerste indruk van deze club was niet zo leuk..
Brandon Jason Miller
Ik werd eigenlijk vrij makkelijk de club binnen gelaten. Gelukkig had ik daar nooit last van, dat ik er te jong uit zag, of dat ze me niet geloofde als ik mijn leeftijd zei. Ik liep grijnzend de club binnen en bestelde meteen een shotje die ik gauw achterover sloeg. De vloeistof brandde in mijn keel, en met een zuur gezicht keek ik de club rond. De meeste meisjes waren inderdaad zoals ik verwacht had, kleine sletjes die zich tot een grote groep gevormd hadden in een club en net zo goed naakt hadden kunnen dansen, aangezien ze toch bijna geen kleren aanhadden. Meisjes die zich meteen aanboden, de minuut dat je je voet in de club had gezet, en meisjes die zo nep waren, dat zelfs een barbie nog echter was. Ik zag dat Jason alweer een van die sletjes gescoord had. Hij zou plezier hebben vanavond, dacht ik grinnikend. Ach, het was maar voor de lol, het was niet zo dat ik op zoek was naar een vaste relatie of zo.
[Iemand voor Dessy of Brandon?]
Sometimes your plans don't work out because God has better ones.