• Sammi, Ronnie, Pauly D, Deena, Nicole, Jenni, Vinny en Mike. De welbekende Jersey Shore gasten. Alle acht gingen ze aan het eind van de zomer terug naar huis. Miami Shore was een succes, Jersey Shore was een succes, maar er moet toch echt wéér een programma komen. Omdat de jongeren Jersey Shore het leukst en het beste vonden komt er nog een Jersey Shore. Nieuwe jongeren, nieuwe vakanties en nieuwe clubs. Nieuwe relaties, nieuwe ruzies en nieuwe vrienden. Acht onbekende jongeren zullen binnen de kortste keren wereldberoemd worden door MTV. Acht ordinaire jongeren samen in één huis, de hele zomer.


    Rollen

    Meisjes

    - Drew Scarlett Janicea - Joker Brookie
    - Dessy Tamara Jones - Sweetheart Depay
    - Alison Aubrey Mcgibben - Lil' Angel iSuperman
    - Rachelle Jade Parker - Rae Hurtedheart

    Jongens

    - Jason Max Smith - JayJay xSunshineee
    - Ricardo Phyllis-Rodriguez - La Casanova Dumbledore
    - Brandon Jason Miller - Bran Depay
    - Kyle Jones quin98

    Invullijst

    Volledige naam:
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels

    16+ Is toegestaan, maar ze hebben niet elke dag seks
    Leef je in op je rol
    Maximaal twee personages. Eén meisje en één jongen
    Ik wil duidelijke rollen, géén perfecte
    OOC met []/()
    Spam niet het hele topic vol met off-topic
    Geen one-liners, minimaal vier regels is makkelijk
    Wees OOC aardig tegen elkaar, en houdt het gezellig
    Ik start alle nieuwe topics, tenzij iemand dat van mij mag
    Have fun!


    Mr. Know it all

    [even laptop opstarten en dan typ ik een post ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jason Max Smith

    Samen met de rest stap ik de taxi uit en loop achter Drew aan naar de rij, waar ik mijn paspoort laat zien en achter haar de club binnenga. Mijn ogen laat ik meteen de kost bij mooie meiden, ik zie er al heel veel en ik ga proberen scoren, maar bij wie? Ik loop op een bruinharige meid af die een blonde lok in haar haar heeft. Ze staat zo smooth te dansen in haar minirokje en met blote buik. "Hey babe." zeg ik grijnzend terwijl ik haar lichaam even in me op neem, knappe griet. "Hey." zegt ze schattig. "JayJay." zeg ik tegen haar en knipoog. Ik gebruik mijn bijnaam altijd als ik zeker weet dat ik deze mensen nooit langer dan een dag of nacht zal zien. Ze glimlacht alleen en gaat dan met haar kont voor me schudden. Ik geef een harde mep op haar sexy kontje en ga lekker schuren.


    16 - 09 - '17

    Dessy Tamara Jones
    Ik stap uit de taxi, en sluit bij de rest aan in de rij. De bewaker begint meteen moeilijk te doen over dat ik mijn paspoort moet laten zien, omdat ik er blijkbaar nogal jong uit zie. En na een boze blik naar hem toe te hebben geworpen laat ik mijn paspoort zien en laat hij me eindelijk de club binnen. Ik was hier nog nooit geweest, en ik had geen idee wat ik kon verwachten. Ik keek de club rond, en zie heel veel jongens, maar geen een die echt mijn type is. Ja, mijn type. Gespierd, getint, en het liefst nog een halve Italiaan, of een hele. Ik liep glimlachend naar de bar toe waar ik een cocktail bestelde en die langzaam door een rietje opdronk. Ineens werd ik van achter vast gepakt en ik probeer me om te draaien in de twee sterke armen vol tatoeages die zich om me heen gewikkeld hebben. Het lukt niet, de armen trekken zich alleen maar strakker om mijn tengere lichaam heen. Boos begin ik de armen weg te duwen als ik twee natte, kleffe lippen in mijn nek voel. Dan besluit ik dat het genoeg is en schop met mijn voet naar achter. De vieze, onverzorgde jongen greep kreunend na zijn kruis, en na flink wat gescheld liep hij weg. Bah bah, de eerste indruk van deze club was niet zo leuk..

    Brandon Jason Miller
    Ik werd eigenlijk vrij makkelijk de club binnen gelaten. Gelukkig had ik daar nooit last van, dat ik er te jong uit zag, of dat ze me niet geloofde als ik mijn leeftijd zei. Ik liep grijnzend de club binnen en bestelde meteen een shotje die ik gauw achterover sloeg. De vloeistof brandde in mijn keel, en met een zuur gezicht keek ik de club rond. De meeste meisjes waren inderdaad zoals ik verwacht had, kleine sletjes die zich tot een grote groep gevormd hadden in een club en net zo goed naakt hadden kunnen dansen, aangezien ze toch bijna geen kleren aanhadden. Meisjes die zich meteen aanboden, de minuut dat je je voet in de club had gezet, en meisjes die zo nep waren, dat zelfs een barbie nog echter was. Ik zag dat Jason alweer een van die sletjes gescoord had. Hij zou plezier hebben vanavond, dacht ik grinnikend. Ach, het was maar voor de lol, het was niet zo dat ik op zoek was naar een vaste relatie of zo.

    [Iemand voor Dessy of Brandon?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Kyle Nathan Jones

    Rustig stap ik achter de rest aan de taxi uit en loop naar de rij toe. Al snel ben ik aan de beurt en laat mijn id zien. Ik wordt binnen gelaten en mijn blik gaat even rond, veel mooie meiden. Mijn blik blijft bij sommige wat langer hangen en ik grijns even, dit werd nog een leuke avond. Ik loop naar de bar en bestel een mixje. Al snel krijg ik het en geef geld. Ik drink het glas snel leeg en kijk een beetje om me heen. Ik zie Drew dansen en glimlach even, ze danst echt goed maar dat had ik net in het huis ook wel gezien. Mijn blik gaat even naar het meisje wat iets veder van Drew staat. Die ziet er echt goed uit. Rustig loop ik er naar toe en glimlach naar het meisje. 'Heey' zeg ik en ze glimlacht lief terug. Het meisje stelt zich voor en gauw doe ik hetzelfde. Hierna pak ik haar vast en begin met haar te dansen.

    Rae Jade Parker
    Ik kwam er zonder moeite in. Geen enkel probleem. Ik moch me dan niet zo naakt aankleden aangezien ik nog wel wat zelfrespect had en leek wel geen barbie, maar ik gedroeg me wel ouder al kon ik goed losgaan. Ik ga aan de bar zitten en zie een getinte jongen naast hem. Ik herken hem van in de taxi. Ik bestel een pina colada en kijk hem aan waarna ik hem aantik. 'Jij zat toch ook bij Kyle Drew scarlet en mij in de taxi?' Vraag ik hem al wel op een volume waarbij hij me kan horen. 'Ik ben trouwens Rae.' Stel ik me vriendelijk voor aan de jongen terwijl ik een slok neem van mijn pina colada en daarna vriendelijk naar jongen glimlach.
    [Heb Rae naar Brandon gestuurd als je het niet erg vind ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Brandon Jason Miller
    Ik kijk nog steeds een beetje naar de meisjes op de dansvloer als ik aangetikt word door het meisje naast me. 'Jij zat toch ook bij Kyle, Drew Scarlet en mij in de taxi?' vraagt ze en ik knik. Dat was dus het vierde meisje die ik nog niet gezien had. 'Ik ben trouwens Rae.' stelt ze zich voor en ik kijk hoe haar lippen zich om het glas van haar Pina Colada klemmen en hoe ze daarna vriendelijk naar me glimlacht. 'Ik ben Brandon.' zei ik glimlachend terug. Ik bekijk Rae even, en het valt me op dat ze er heel anders uit ziet als de andere meisjes in het huis. Ik weet niet, maar ze is wat natuurlijker of zo. 'Moet je geen jongens gaan scoren?' zeg ik plagend en ik grijns mijn witte tanden bloot.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jason Max Smith

    Die ene meid had ik al gezoend enz, maar die begon te zagen en te klagen en dan ben ik dus weg! "Ben er eens vandoor, doei!" zeg ik tegen haar en loop weg, ik had haar naam niet eens onthouden. Waar kan ik nu heen gaan? Ik kijk even rond of ik nog lekkere meiden zie. Ik zie er natuurlijk veel te veel, en kiezen is moeilijk. Ik besluit maar even wat te gaan drinken. Ik merk Brandon op naast een meid die ik in de taxi zag, maar laat hen. Ik vraag om een sterk drankje dat ik meteen leeg drink. Wooh, dat sloeg meteen naar mij hersens, maar deze opkikker kon ik wel even gebruiken. Als ik me omdraai zie ik in een verte een meid dat haar shirt uittrekt, oehla, daar moet ik bij zijn! Meteen loop ik haar kant op en kijk hoe ze stript voor een paar mannen, hier blijf ik staan kijken!


    16 - 09 - '17

    Rae Jade Parker
    'Ik ben Brandon.' Stelt hij zich voor. Hij bekijkt me en ik bekijk hem dan ook schaamteloos. Hij zal vast verbaasd zijn. Een ik ben niet half bloot. Je ziet geen tepels of bilnaden. Niet dat je die wilt zien. Ik had een toch wel sexy topje aan en een mooie skinny waarin je me kont goed in kon zien. Het was sexy, maar niet meteen hoerig. Brandon zelf zag er ook niet fout uit. Hij had mooie spieren die ik heus wel op mijn heupen wou voelen straks. Net zoals bij de meeste jongens van ons huis zou ik het niet erg vinden om hiernaast wakker worden. 'Moet je geen jongens gaan scoren?' Zegt hij plagend. Waarna hij grijnst naar me. 'Geloof me ik heb er nog een hele avond voor dus even een lekker drankje drinken kan ook geen kwaad. Plus anders had jij mij nog niet ontmoet en ik jouw nog niet ontmoet.' Zeg ik terwijl grijnzend naar hem knipoog. Ik keek stiekem ook soms even de club rond. Er waren zeker leuke jongens. Al vond ik de jongen achterin ook wel wat. Een zwarte v hals waar je zijn spieren goed in kon zien. Zijn haren een tikkeltje door de war en een stoppelbaardje. Om een of andere reden was dat voor mij een turn on. Dat liet ze ouder en mannelijker lijken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Brandon Jason Miller
    'Geloof me, ik heb er nog een hele avond voor dus even een lekker drankje drinken kan ook geen kwaad. Plus anders had jij mij nog niet ontmoet en ik jou nog niet ontmoet.' zegt ze terwijl ze haar tanden bloot lacht en naar me knipoogt. Bijdehand was ze dus ook nog. Hmm, daar hield ik wel van. Meisjes die niet op hun mondje waren gevallen en hun woordje klaar hadden. Ik zie hoe ze naar een jongen achterin kijkt, die zich staat uit te sloven tegenover een paar meisjes. Hij had een lage zwarte v hals, en natuurlijk, een stoppelbaardje. Precies iets waar meisjes op vielen. Grinnikend keek ik naar Rae's blik in haar ogen toen ze naar die jongen keek. Ik keek naar een meisje met lange zwarte haren, en een kort zwart jurkje die naast me aan de bar drankjes bestelde. Ik zag hoe ze ineens naar me opkeek, en twee grote fel blauwe ogen keken me aan. Dit was precies het type meisje waar ik op viel. Ze glimlachte vriendelijk naar me, en liep toen weer na haar vriendinnen. Bijtend op mijn lip keek ik hoe ze weg liep, en richtte me daarna weer op Rae, die zeker ook niet lelijk was. 'Dus, vertel eens iets over jezelf.' zei ik toen ik wat dichter naar haar toe boog om ervoor te zorgen dat ze me kon verstaan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    Ondertussen zag ik een jongen mijn bewegingen volgen en sloot ik maar de dans af. Met een onschuldig glimlachje liep ik naar de jongen toe. 'Beviel het je een beetje?' lachte ik naar hem. Vrolijk knikte hij en ik grinnikte. 'Ik ben Tyson!' riep hij door de muziek heen. 'Drew!' riep ik terug. Na even lachend te hebben staan praten trok Tyson, oftewel Ty, me naar de bar waar hij twee drankjes bestelde. Ik had eerlijk gezegd niet gehoord wat voor drankjes, maar dat boeide me niks. Ty bleek ook een danser te zijn, maar had minder ervaring. Hij had pas zeven jaar op dans gezeten, wat voor mij goed genoeg was. Eigenlijk was ie behoorlijk knap. Getinte huidskleur, pikzwart haar wat opgestoken was in een kuif, ijsblauwe ogen en behoorlijk gespierd. Op een gegeven moment hadden we allebei twee glaasjes op, om vervolgens de dansvloer op te gaan en weer te dansen. Niet veel later verbaasde het me niks dat we aan het zoenen waren. Jammer genoeg moest Ty weer naar zijn vrienden. Ach, er waren zoveel jongens hier. Zuchtend liet ik me op een barkruk zakken om even uit te rusten van het dansen.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 23:10 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rae Jade Parker
    Ik zag hoe hij meekeek, maar ik keek niet alleen naar uiterlijk. Ik keek ook hoe hij zich gedroeg. Macho spieren laten voelen stoer doen. Eigenlijk dus gewoon een eikel. Niet mijn type dus. Ik hield van jongens die lief maar Badboy achti tegelijkertijd kunnen zijn. Tja bij mij ging niet alles om uiterlijk al moest diegene wel knap zijn. Brandon leek me wel aardig en eerlijk is eerlijk hij is knap. 'Dus, vertel eens iets over jezelf.' Zegt hij dan waarna hij naad voren buigt. Zo versta ik hem beter. Ik neem no een slok van mijn pina colada. 'Ik ben achttien. Niet op mijn mondje gevallen. Ik word niet jaloers. Ik doe aan zingen en ik speel gitaar. Ik ben vrij sportief. Ik kan me goed verdedigen en ik kan denk ik wel deze hele zaal verslaan als het een op een is.' Zeg ik grijnzend waardoor ik mijn wenkbrauwwiebel doe. Ik grinnik. 'En jij?' Vraag ik hem. Het was waar. Ik kon iedereen hier verslaan. Van mijn 5e tot mijn 12e op turnen en van mijn 10e op karate kung fu en zelfverdediging. En dat doe ik dus ruim 8 jaar. Ik heb voor alles een zwarte band dus mij moet je simpelweg niet boos maken. Plus ik kan pijn min of meer uitsluiten. Zo verdedi jezelf sneller als ik bijvoorbeeld mezelf verdedig met mijnhoofd door een kopstoot gegeven voel ik een pijn of word ik duizelig. Het is heel handig als je het mij vraagt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kyle Nathan Jones

    Al snel stonden we te zoenen wat me eigenlijk niet verbaasde, zo ging het altijd. Na een tijdje vod ik het wel weer genoeg.Ik liet haar los zei nog in haar oor dat ik ging en loop daarna weg. Ik loop rustig naar de bar toe en kijk even om me heen. Daarna bestel ik nog wat en drink het dit keer iets rustiger op. Mijn blik gaat om me heen opzoek naar nog een mooie meid. Er zijn er eigenlijk veel. Ik blijf maar even rustig tegen de bar aanleunen en kijk om me heen. Af en toe blijft mijn bik even hangen bij sommige meiden die aan het dansen zijn. Mijn hand haal ik even door mijn haar en kijk even naar het meisje wat naast me komt staan om een drankje te bestellen. Ik geef haar een knipoog en kijk daarna weer voor me uit naar de dansvloer. Ik draai me weer om naar de bar waar ik een shortje bestel en die in een keer achterover sloeg. Ik kon nog wel even doorgaan met drinken, zo snel was ik niet dronken en anders maakt dat me ook niet uit dat is alleen maar leuk.
    [iemand voor Kyle?]

    [Eigenlijk staat Kyle nu tegenover Drew, haha. Zal ik Drew weer eens op hem afsturen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [haha, ja is goed. Ik wist niet eens dat die tegenover haar stond:P]

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    Mompelend keek ik even rond. Het werd steeds drukker waardoor ik even moest lachen. Nog altijd waren er camera's bij, wat er nu echt grappig uitzag. Maar ik negeerde ze gewoon en keek weer vooruit waar ik tot mijn grote verbazing Kyle opmerkte en sierlijk naar hem toe liep. 'Moet jij niet bij een of ander meisje staan?' vroeg ik hem. Eigenlijk zou ik hem nu de dansvloer mee op moeten trekken. Ach ja, waarom ook niet? 'Ik zou je nog wat leren, niet waar?' grinnikte ik en ik pakte zijn pols beet om hem mee te trekken. Morgen zou ik wel gewoon wat makkelijkers aantrekken zoals een short en een top ofzo. In iedergeval geen pumps om helaas kon ik daar niet zo heel goed op dansen. Vragend keek ik Kyle aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."